Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld gestolen door Betfinal?

Hallo Iedereen,

Een jaar geleden ben ik via voetbalwedden terechtgekomen bij de bookmaker Betfinal. Betfinal had samen met voetbalwedden een deposit actie opgezet van €200,-. Dit zag er erg aantrekkelijk uit dus ik heb mij meteen aangemeld. Tot mijn verbazing kreeg ik een aantal maanden geleden een mail dat Nederlanders niet meer werden toegelaten en dat ze mijn account zouden sluiten. Ik probeerde mijn geld uit te betalen maar moest eerst mijn account verifiëren. Dit leverde veel problemen op en ik ben hier erg lang mee bezig geweest. Later kreeg ik een mail dat mijn account geverifieerd was, maar deze mail was voor een ander lid bedoelt. Eind december heb ik nogmaals mijn documenten opgestuurd, tot mijn schrik kreeg ik deze mail terug:

We sent you an email regarding your account the 2nd of August, telling you we could no longer have you as a player and to please settle your bets within the 14th August. Since you failed to provide us with the necessary documentation until December, we are no longer able to send your withdrawal.

Hope you're still having a great day.

Betfinal

In principe hebben ze gewoon mijn geld gestolen. Ik hoop dat voetbalwedden iets voor mij kan betekenen hier.

Alvast bedankt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmichiel015 in 4-01-2018 08:24 Storten, inzetten en uitbetalen
in 4-01-2018 08:24 Storten, inzetten en uitbetalen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.