Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met kansspelbelasting en uitbetalen van winsten?

Hoi,
Ik ben pas een paar maanden bezig met voetbalwedden op unibet, en heb al redelijk wat winst gemaakt.
Ik heb echter nog niks teruggestort en ben dit wel van plan. Ik heb research gedaan over de kansspelbelasting en weet nu dus dat je iedere maand aangifte moet doen over de winst die je boekt.
Heb hier eigenlijk geen zin in (zoals de meeste denk ik) en wil graag weten of de belastingdienst er achter zou komen als ik het niet doorgeef en om de maand €400 terugstort.
Hopelijk kunnen jullie mij meer info geven over, of de BD hier achter zal komen en over hoe jullie dit zelf aanpakken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagzaid1995 in 10-04-2014 15:32 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-04-2014 15:32 Storten, inzetten en uitbetalen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thisizgame:
zaid1995:
Als het echt noodzakelijk is om de kansspelbelasting te 'ontduiken' zal ik wel Skrill account aanmaken.
Maar als jullie vinden dat het risico redelijk klein is om gepakt te worden, als ik iedere maand max €400 terugstort, dan zal ik die moeite niet doen.

Als je eenmaal gepakt bent door de belastingdienst zullen ze achter je aan blijven zitten, een e-wallet aanmaken is opzich een kleine moeite.

Volledig mee eens.
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
en welke is dan in jullie ogen de beste optie...netteller of moneybookers of ? speel al jaren zonder maar denk
dat het wel beter is om indd over te gaan stappen en unibet maakt het niks uit toch? dat je van bank naar moneyb..ofzo overstapt?
dank alvast
0 Vind ik leuk's
hooliesee:
en welke is dan in jullie ogen de beste optie...netteller of moneybookers of ? speel al jaren zonder maar denk
dat het wel beter is om indd over te gaan stappen en unibet maakt het niks uit toch? dat je van bank naar moneyb..ofzo overstapt?
dank alvast

Dat maakt unibet niks uit, je moet wel eerst hebben gestort via de e-wallet die je ook wil gebruiken om uit te laten betalen.
Verschillen tussen Neteller en Skrill zijn er niet echt, bij Neteller is de betaalkaart wel gratis (wat bij Skrill €10 per jaar kost).
0 Vind ik leuk's
-
Naar aanleiding van jullie advies zal ik toch maar een Skrill account aanmaken.
Dus zodra ik het geld via Moneybookers naar mijn rekening stort zou de BD er niet achter kunnen komen dat ik ze belasting verschuldigd ben?
En zitten er dan nog kosten aan om mijn geld via Skrill naar mijn rekening te storten?
0 Vind ik leuk's
zaid1995:
Dus zodra ik het geld via Moneybookers naar mijn rekening stort zou de BD er niet achter kunnen komen dat ik ze belasting verschuldigd ben?
En zitten er dan nog kosten aan om mijn geld via Skrill naar mijn rekening te storten?

Ze kunnen overal achterkomen. Hoe sneaky je het ook doet. Ik kom uit de pokerwereld en ik ken genoeg jongens die zijn gepakt en vervolgens hele hoge boetes hebben gekregen.
0 Vind ik leuk's
zaid1995:

Ik dacht 2,95 per transactie, maar je kan t beste gewoon betalen in de winkels/restaurants met Skrill, elke winkel die Mastercard accepteerd zal ook je Skrill card accepteren.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.