Bwin: Paysafecard
Beste medegokkers,
Ik heb al een tijdje een account op Bwin. Sinds vandaag heb ik 2 maal een paysafecard van 5 € voor de site als 'startbonus'. Als ik deze wil storten op mijn account, lukt dit niet want het minimumbedrag voor deze stortingsmethode is 7 €. Ook als ik beide kaarten combineer en in 1 keer 10 € wil storten, komt er een foutmelding. Wie heeft een oplossing of heeft ook dit probleem voorgehad?
PS: Ik ben Belg (als die van belang zou kunnen zijn)
Alvast bedankt!
in 3-10-2013 13:20 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik heb hetzelfde ondervonden,maar heb ondertussen de bonussen weggeschonken.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
minimumbedrag van 1paysafecard bij bwin is 7€. Een paysafecard van 5€ kan je daar dus niet gebruiken!
Waarom wordt dit dan gebruikt als startbonus, als je dit toch niet kunt gebruiken?? Bijl een vriend lukt dit wel en is het minimumbedrag dus 5 €..
denpils:
Waarom wordt dit dan gebruikt als startbonus, als je dit toch niet kunt gebruiken?? Bijl een vriend lukt dit wel en is het minimumbedrag dus 5 €..
Enkel bij nieuwe klanten is het mogelijk om 5 euro te storten. Bij huidige klanten hebben ze het op 7 euro ingesteld, is eigenlijk een trucje om je toch geld te laten storten..
Ook een mailtje gestuurd naar Bwin en dit is hun antwoord: Helaas moeten wij u dus meedelen dat u niet in aanmerking komt voor de paysafecard promotie-actie, aangezien u geen nieuwe klant bent en deze actie geldig is voor klanten die nog nooit een storting hebben uitgevoerd op hun bwin account.
denpils:
Ook een mailtje gestuurd naar Bwin en dit is hun antwoord: Helaas moeten wij u dus meedelen dat u niet in aanmerking komt voor de paysafecard promotie-actie, aangezien u geen nieuwe klant bent en deze actie geldig is voor klanten die nog nooit een storting hebben uitgevoerd op hun bwin account.
Te traag van reactie had ook deze bonuskaartjes zien zitten in 'Dag Allemaal' maar kreeg hetzelfde antwoord van Bwin :-)