Bwin account geblokkeerd na opsturen legitimatiebewijs
Hallo,
Na een weddenschap op bwin gewonnen te hebben wilde ik 50 euro opnemen van de site, hierbij moest ik een fotokopie van mijn id kaart opsturen. Dit heb ik netjes gedaan. De volgende dag wilde ik inloggen en was mijn account geblokkeerd. Dit gebeurde op 15 februari. Na 5 mails te hebben gestuurd ben ik nog steeds nergens en krijg ik geen repsons van bwin.
Weet iemand hier meer over? Of kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Dave Willemsz
Na een weddenschap op bwin gewonnen te hebben wilde ik 50 euro opnemen van de site, hierbij moest ik een fotokopie van mijn id kaart opsturen. Dit heb ik netjes gedaan. De volgende dag wilde ik inloggen en was mijn account geblokkeerd. Dit gebeurde op 15 februari. Na 5 mails te hebben gestuurd ben ik nog steeds nergens en krijg ik geen repsons van bwin.
Weet iemand hier meer over? Of kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Dave Willemsz
in 23-02-2013 15:45 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hallo,
Ik heb ook zo probleem.. ik had 30 euro ingezet maal 11 wordt 330 euro. Alleen Brugge moet ik nog goed hebben vdg. Ik kom vdg op mijn account, die 30 euro staat er trug op en mijn weddenschappen zijn gwn verdwenen, de HELE geschiedenis !
Ik heb ook zo probleem.. ik had 30 euro ingezet maal 11 wordt 330 euro. Alleen Brugge moet ik nog goed hebben vdg. Ik kom vdg op mijn account, die 30 euro staat er trug op en mijn weddenschappen zijn gwn verdwenen, de HELE geschiedenis !
Ik ben sinds een week lid van Bwin, gelijk mijn ID kaart opgestuurd, maar nog niks over gehoord. Vanochtend nogmaals gedaan.
Aardig gekke verhalen hier, vooral van Lauwie. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Als ik mijn bonus heb vrijgespeeld ga ik gauw maar naar een andere bookmaker.
Aardig gekke verhalen hier, vooral van Lauwie. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Als ik mijn bonus heb vrijgespeeld ga ik gauw maar naar een andere bookmaker.
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Zoals andere hier is ook mijn account geblokkeerd na het opsturen van mijn ID.
Ook een mail gestuurd met de vraag waarom, mail terug gehad dat ze dit gingen doorspelen naar de juiste instantie en me dan iets gingen laten weten maar dat ik bij verdere vragen altijd contact mocht opnemen. Heb dan ook een mail teruggestuurd met de vraag of ik mijn tegoed nog terug kon krijgen alsook of de weddenschappen die nog openstonden nog wel konden worden gevolgd.
Hierop heb ik geen reactie meer gehad.
Ik had nog 150€ euro op mijn account staan en ook nog voor +/- 250 euro openstaande weddenschappen.
Is er iemand die me kan zeggen hoe dit zal aflopen, of hoe dit voor hun is afgelopen? Want ik vind hier nergens terug of dit eigelijk al dan niet goed afgelopen is bij jullie.
Alvast bedankt
Ook een mail gestuurd met de vraag waarom, mail terug gehad dat ze dit gingen doorspelen naar de juiste instantie en me dan iets gingen laten weten maar dat ik bij verdere vragen altijd contact mocht opnemen. Heb dan ook een mail teruggestuurd met de vraag of ik mijn tegoed nog terug kon krijgen alsook of de weddenschappen die nog openstonden nog wel konden worden gevolgd.
Ik had nog 150€ euro op mijn account staan en ook nog voor +/- 250 euro openstaande weddenschappen.
Is er iemand die me kan zeggen hoe dit zal aflopen, of hoe dit voor hun is afgelopen? Want ik vind hier nergens terug of dit eigelijk al dan niet goed afgelopen is bij jullie.
Alvast bedankt
parasites:
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Als alle gegevens op je bwin acccount overeenkomen met je ID dan zou het normaal gesproken goed moeten komen.
Hoelang je moet wachten weet ik niet, maar bwin kennende kan het wel even gaan duren.
-
Afblijven van Bwin lijkt me dus!! (n)
Carpe diem!
Bwin = drama
Massaal wegblijven is de beste oplossing, er zijn genoeg eerlijke bookies
:)
Massaal wegblijven is de beste oplossing, er zijn genoeg eerlijke bookies
:)