Bet365 uitbetaling in België
Ik heb een account aangemaakt op bet365. (Voor de corner bets). Normaal is die site geblokkeerd maar die kan je omzeilen door DNS server aan te passen.
Als land heb ik Belgium genomen en alle juiste info ingevuld. Als ik in de toekomst zou willen uit cashen, kan ik hiermee dan in de problemen geraken?
Uitcahen zou gebeuren via Bank wire transfer naar een Belgische Bankrekening. Misschien een domme vraag maar kan dit worden geblokkeerd? (Omdat Bet365 op Zwarte lijst staat van kansspelcommissie)
Zijn er hier Belgen die spelen op Bet365?
Als land heb ik Belgium genomen en alle juiste info ingevuld. Als ik in de toekomst zou willen uit cashen, kan ik hiermee dan in de problemen geraken?
Uitcahen zou gebeuren via Bank wire transfer naar een Belgische Bankrekening. Misschien een domme vraag maar kan dit worden geblokkeerd? (Omdat Bet365 op Zwarte lijst staat van kansspelcommissie)
Zijn er hier Belgen die spelen op Bet365?
in 30-03-2013 18:15 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
om het veilig te spelen............ zou ik het geld laten storten naar neteller of moneybookers.........en dan naar een site die toegelaten is in belgie........enkele eurotjes spelen......... dan laten storten op je bankrekening......zo geen problemen.........zit zelf onderandere bij betvictor.......en ik doe het ook zo.....grtjes
zietda3:
Bedankt voor de tip (y)
Bedankt voor de tip (y)
Weet wel dat bet365 heel moeilijk doet met uitbetalen, zou maar oppassen
moneybookers gaat perfect via bet365, nog nooit problemen mee gehad
jasperav:
Een gewaarschuwd mens telt in ieder geval voor '2'. Kortom, niet raar opkijken als je hier in de toekomst problemen mee gaat krijgen.
Hakuna Matatttta.
Vw crew heeft gelijk dit kan later serieuse problemen veroorzaken zeker als het om redelijk grootbedrag gaat paar duizend eurotjes vergeet het dan maar al dat ze uitbetalen lol lol wie weet wordt je acount opeens zomaar geblokkeerd gelijk bwin doet em bwim os dan mg legaal in belgie bet 365 niet meer
Iemand hier nog ervaring mee of dit nog mogelijk is via bet365 naar moneybookers uit te cashen?
Ik speel al JAREN daar, nooit problemen gehad. (Neteller)
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
ik werkt met neteller en heb nooit problemen met bet365 om te spelen ... je moet zelf die DNS rommel niet niet doen...
surf gewoon naar allsport365.com en je bent in orde ;o))
gewoon boeken en overboeken via neteller en bet365 heeft echt nog NOOIT lastig gedaan hier, ben geregistreerd via allsport365 site op hun service en buiten het feit dat balans nu op 0 staat altijd al tevreden geweest daar
gewoon boeken en overboeken via neteller en bet365 heeft echt nog NOOIT lastig gedaan hier, ben geregistreerd via allsport365 site op hun service en buiten het feit dat balans nu op 0 staat altijd al tevreden geweest daar
lohocla:
ik werkt met neteller en heb nooit problemen met bet365 om te spelen ... je moet zelf die DNS rommel niet niet doen...
ik ben daar al lid van voor ze geblokkeerd werden., en je krijgt ook af en toe eens een loyaliteit bonus van 5€. super service daar goede live chat. misschien wel de beste bookie die er is.
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.