Berekening uitbetaling bij systeem weddenschap
hey, jongens ik heb jullie hulp nodig want ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik heb een ber uitbetaald gekregen die volgens mij niet klopt. Dus ik geef even alle info mee.
8 wedstrijden/ ladbrokes/ system bet / 0.10c - totaal 25,5 euro / 255 combinaties
odds
juist - 8,5/1.85/3/8/3.2/2,3/2
fout 2,3
bij alles juist 15.655
Heb dus 7 op 8 en ze keren mij 4045 euro uit.
dit lijkt mij onlogisch. Reeds 3 maal gemaild maar negeren mij of geven geen duiding. Kan iemand mij hier wat info over geven. Klopt dit ja of nee?
mvg, L
Welkom LWhunter, hoe kom je aan je username eigenlijk? Waar staat LW voor?
Je hebt een "ber" uitbetaald gekregen? Je zal vast "bet" bedoelen. Ik moet zeggen dat ik de gegeven informatie niet heel duidelijk vind, ik moet maar gissen wat waar mee word bedoeld. Kan je iets completer en duidelijker zijn, dan is het makkelijker om je te helpen.
hey,
ja gewoon 8 matchen. System bet 0.1 c per bet dus 255 combinaties dus 25,5 euro totaal bet. Heb er 7 vd 8 juist en ze betalen mij 4000 op 16000 uit. Wat me zeer weinig lijkt. Alle odds staan hier boven vermeld.
Je bedoeld dit dus ongeveer. Je hebt denk ik niet 0,1 cent maar 0,1 euro (10 cent) per weddenschap geplaatst.
Je goed voorspelde weddenschappen:
8,50
1,85
3,00
8,00
3,20
2,30
2,00
Fout voorspelde weddenschap:
2,30
Wat heb je afgesloten? Doubles, Triples, Fourfolds, Fivefolds, Sixfoldsm, Sevenfolds of Eightfolds. Of, bij nader gezien, gewoon alles. Mmm, dan weet ik even niet hoe ik dit snel kan berekenen.
Iemand anders?
Ja gewoon alles. Vanboven. Dus alles is aangevint de 7/8 6/8 enzo verder. Staat geen specifieke naam bij. Vandaar. Is ook moeilijk in te geven in bet calculator. Als iemand ladbrokes heeft. 8 matchen selecteren en dan naar system bet gaan en dan het bovenste. De algemende dus. Als je daar 0,1 euro in zet heb je een toaal bet van 25,5 euro. Van daar uit kan je verder met de andere informatie
Die heb ik al open gehad. Maar kom iets totaal anders uit. Dus kan je mij vertellen wat het resultaat is als jij het invult ?
Dit is zelfde bet minus de foute 2.3. Al de overgebleven combinaties heb je goed, dus een uitkering van 4052.70 is correct. Best een leuke winst lijkt mij. Gefeliciteerd
nee toch. Jij hebt het over 5 matchen. En dan 4 op 5 juist. Ik heb het over 8 matchen en 7 op 8 juist
Je laat de 2 matchen van 8+ totaal buiten beschouwing. Maar het gaat dus wel over die super heinz. Maar dan met 8 matchen. Is geen specifieke benaming voor bij ladbrokes