Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Berekening uitbetaling bij systeem weddenschap

hey, jongens ik heb jullie hulp nodig want ik kom er zelf niet helemaal uit. Ik heb een ber uitbetaald gekregen die volgens mij niet klopt. Dus ik geef even alle info mee.

8 wedstrijden/ ladbrokes/ system bet / 0.10c - totaal 25,5 euro / 255 combinaties

odds

juist - 8,5/1.85/3/8/3.2/2,3/2

fout 2,3

bij alles juist 15.655

Heb dus 7 op 8 en ze keren mij 4045 euro uit.

dit lijkt mij onlogisch. Reeds 3 maal gemaild maar negeren mij of geven geen duiding. Kan iemand mij hier wat info over geven. Klopt dit ja of nee?

mvg, L

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagLWHunter in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 21-08-2020 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. aug.. 2020, 23:51 schreef LWHunter:

nee toch. Jij hebt het over 5 matchen. En dan 4 op 5 juist. Ik heb het over 8 matchen en 7 op 8 juist

Nee, ik heb jou 8 odds in wedstrijden bij elkaar gezocht, dat is de eerste foto. In de 2 de foto heb ik de foute odd 2.3 eruit gehaald. Resultaat klopt gewoon. Jij heb als je de goede odds door had gegeven 4052.70 uitbetaald gekregen.

Anders maak je een screenshot van je bet inclusief uitbetaling.

1 Vind ik leuk's
Op vr. aug.. 2020, 23:53 schreef LWHunter:

Je laat de 2 matchen van 8+ totaal buiten beschouwing. Maar het gaat dus wel over die super heinz. Maar dan met 8 matchen. Is geen specifieke benaming voor bij ladbrokes

Ik laat niet jou andere odds buiten beschouwing.

1 Vind ik leuk's

Ok. Alles dat ik moest weten. Zag niet heel de foto. Maar dan is het opgelost. Leek me gewoon extreem weinig tov totaal te winnen bedrag

waar voor dank ;-)

0 Vind ik leuk's

Kwam natuurlijk wel op een hoger totaal bedrag uit. Vandaar de verwarring

0 Vind ik leuk's
Op vr. aug.. 2020, 23:59 schreef LWHunter:

Ok. Alles dat ik moest weten. Zag niet heel de foto. Maar dan is het opgelost. Leek me gewoon extreem weinig tov totaal te winnen bedrag

waar voor dank ;-)

Uitbetaling gaat rap naar beneden bij 1 fout... Stel je 1.85 odd was ook fout dan zou je nog "maar" 1421 euro ontvangen...

Maar toch een hele mooie bet, zonde van die ene fout. Ben wel benieuwd welke weddenschap fout was a 2.30...scheelt je 10k.

1 Vind ik leuk's

En jou stake inzet is ook de helft van wat ik ingezet heb. Of maakt dat niet uit ? Jawel toch. Je zet het niet echt in maar ik ntrl wel dus zou toch maal 2 moeten zijn of niet ?

0 Vind ik leuk's

Jouw berekening klopt an 12 euro inzet maar ik heb dubbel ingezet dus volgens mij is de berekening van uitbetaling toch anders. Niet ?

0 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 00:04 schreef LWHunter:

Jouw berekening klopt an 12 euro inzet maar ik heb dubbel ingezet dus volgens mij is de berekening van uitbetaling toch anders. Niet ?

Het klopt echt wat ik je laat zien. Ik heb alleen jou foute odd eruit gehaald (en dus is inzet dan lager). Door 1 fout verlies je van 255 weddenschappen gelijk al de helft van je combies en hou je nog 127 weddenschappen over die wel goed zijn.

1 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 00:00 schreef LWHunter:

Kwam natuurlijk wel op een hoger totaal bedrag uit. Vandaar de verwarring

Hoger totaal bedrag was misschien een combi bonus als alles goed was, dat hebben sommige bookies. Of je had het verkeerd gezien. Geen andere optie mogelijk.

1 Vind ik leuk's

Ok super bedankt

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.