Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wimbledon 2015 Stappenplan

Zoals de meeste misschien weten heb ik een paar maanden terug het stappenplan gehaald en aangezien er zoveel leuke wedstrijden bij Wimbledon komen ga ik het nu weer doen. Een stappenplan speciaal met Wimbledon.

Het is geen winstgevende tactiek/strategie want als je weddenschap in de eerste stappen fout gaat dan verlies je alsnog maar mij helpt het bijvoorbeeld wel als een soort van bankroll management systeem. Stap 1 is wel meteen notering 3.00 en daar heb ik voor gekozen door de ruime keuzes van Ronde 1.

Helaas was de eerste fout dus bij deze een nieuwe poging!

Stap 1 + Stap 2 goed (Y)
Verzekering 1: 53,02 !

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 29-06-2015 11:34 Overige sporten en evenementen
in 29-06-2015 11:34 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk, ik volg!

Alleen Baghdatis to WIN is 1.50....-1.5 set HC is 1.93.

Ik denk dat je de 1.93 bedoeld, want dat maakt +/- odd 3 (3.04 Unibet)
0 Vind ik leuk's
Ik vind stappenplannen altijd wel leuk, dus ik doe mee, maar met een eigen combo.

http://i62.tinypic.com/xkwqyx.jpg">

Eerste partij (Nishikori) staat voor 15.00 uur gepland maar zal wel wat later worden denk ik.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
tipsvoorwinst:
Leuk, ik volg!

Alleen Baghdatis to WIN is 1.50....-1.5 set HC is 1.93.

Ik denk dat je de 1.93 bedoeld, want dat maakt +/- odd 3 (3.04 Unibet)

Klopt thanks aangepast!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Zoals de meeste misschien weten heb ik een paar maanden terug het stappenplan gehaald en aangezien er zoveel leuke wedstrijden bij Wimbledon komen ga ik het nu weer doen. Een stappenplan speciaal met Wimbledon.

Helaas bedacht ik me net pas om dit te gaan doen vandaar dat ik de extra late wedstrijden heb gekozen (om 16:30) zodat de meeste toch nog 3 uur de tijd hebben om eventueel mee te doen. Mocht stap 1 lukken dan plaats ik vanavond Stap 2 voor morgen. Ik ben van plan iedere avond de stap voor morgen neer te zetten dus dan wel ruim op tijd.

Het is geen winstgevende tactiek/strategie want als je weddenschap in de eerste stappen fout gaat dan verlies je alsnog maar mij helpt het bijvoorbeeld wel als een soort van bankroll management systeem. Stap 1 is wel meteen notering 3.00 en daar heb ik voor gekozen door de ruime keuzes van Ronde 1.

http://i57.tinypic.com/9ghqw9.jpg">

Timbarret = Floris de Jong ???
Identiek dezelfde combo ( en ook onder het mom van Stappenplan Wimbledon )
Wie was eerst ??

http://i62.tinypic.com/2zexx69.jpg">
0 Vind ik leuk's
Kun je toch gewoon aan de tijd zien? Ik doe wel mee denk ik.
0 Vind ik leuk's
@ Spartacus kan je denk aan de tijd zien inderdaad :P
13:34 is mijn post en daarvoor nog een uur uit getrokken om te photoshoppen van het plaatje met stap 1.

Maar hij noemt inderdaad al een tipper buiten deze page dus vind niet erg.
0 Vind ik leuk's
speel weinig stappen plan maar met Wimbledon doe ik ook mee. Morgen ga ik ook de 1e zetten (y)
0 Vind ik leuk's
Los van het feit of je fan bent van zo'n stappenplan of niet, de gekozen combi slaat natuurlijk nergens op. Baghdatis gaf vorige week nog op, misschien uit voorzorg, maar dat maakt het al een twijfelachtige keuze. Zeker omdat Baghdatis bekend staat als mentaal wrak.
Ook al komt het spel van Putintseva op gravel beter uit de voeten dan op gras, ze is echt niet minder dan een type Erakovic, een odd zo laag pakken in een 50/50 wedstrijd, weird, zeker in een combi.
Robredo als gravel tennisser pur sang zal het ook lastig krijgen tegen Millman die succesvol uit de Q kwam. Robredo is wel degelijk favoriet, maar zo dik?

Anyway succes
0 Vind ik leuk's
Ik ben 1 van de admins op Smash The Bookies en op die page worden idd soms tips/combos gemaakt met behulp van buitenaf (voetbalwedden, blogabet, betadvisor, oddsportal, etc. etc.)

Als je wilt dat je bij naam genoemd wordt Timbarrett, dan doe ik dat :)

0 Vind ik leuk's
Nee tipsvoorwinst is niet nodig :P
Vind het al leuk dat mensen meespelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.