Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke sporten & evenementen gaan wel door?

In navolging van het topic waarin we vooral afgelaste evenementen bespreken, leek me het een goed idee om een topic te starten waarin we evenementen noemen die wel doorgaan. Denk hierbij aan (sport)wedstrijden die voor ons wedders interessant zijn, zodat we deze sportdroogte overleven :-)!

Dus, welke sporten / evenementen / competities gaan de komende dagen wel door en zijn wed-technisch gezien ook nog interessant?

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrichard123 in 13-03-2020 11:42 Overige sporten en evenementen
in 13-03-2020 11:42 Overige sporten en evenementen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Laat ze alsjeblieft weer gaan voetballen, onder stricte voorwaarden. Dat het even zonder publiek moet, dat moet dan maar.

https://www.nu.nl/voetbal/6045027/serie-a-spelers-worden-getest-hele-zomer-geen-fans-in-duitsland-en-belgie.html

2 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Eens, maar er komen meer aspecten bij kijken. Een leeg stadion betekent immers geen organisatie. Het organiseren van zo'n wedstrijd kost dan behoorlijk wat geld, aangezien er niks aan verdiend kan worden. Dit bedrag zal moeten worden gecompenseerd, anders heeft het voor de (kleinere) clubs geen enkele zin om in een leeg stadion te gaan spelen. Hoe graag we dat als liefhebbers, fans, wedders, zouden willen.

Komt het fysieke aspect bij. Spelers zijn momenteel niet wedstrijdfit en zullen tijdens deze duels wel met 24 man in een kleedkamer zitten. Het is de vraag of het RIVM hierop zit te wachten.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op do. apr.. 2020, 08:03 schreef jeronimo:

UEFA overlegt over seizoen: zo staan de grotere Europese competities ervoor

https://www.nu.nl/voetbal/6042298/uefa-overlegt-over-seizoen-zo-staan-de-grotere-europese-competities-ervoor.html

Mooi overzicht. Duimen maar!

0 Vind ik leuk's

De KNVB heeft inmiddels een scenario geschreven waarin de Eredivisie op 1 oktober weer van start gaat

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/925552/-knvb-heeft-uitgewerkt-scenario-klaarliggen-eredivisie-start-rond-1-oktober-.html

0 Vind ik leuk's

"Dat betekent overigens wel een bijzonder drukke agenda voor de eerste helft van 2021, want door de verplaatsing van het EK naar 2021 moeten de competities ook tijdig afgerond zijn. Er zullen dus veel midweekse speelrondes worden ingepland."

70% van 34 wedstrijden (exclusief beker & europees) is 23,8 wedstrijden. Deze moeten, in verband met de nacompetitie voor degradatie & europees voetbal wel eind april klaar zijn in verband met het verplaatste EK 2021.

Dat komt neer op 24 wedstrijden / 4 maanden = 6 wedstrijden per maand, 1,5 per week. Om de twee weken dus een midweeks programma waarbij ploegen in de Beker en Europees Voetbal (als we overwinteren) mogelijk iedere week een midweeks programma draaien. Er ook nog eens van uitgaande dat er geen winterstop is vanaf de jaarwisseling. Mooi programma!

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.