Wedden op Roland Garros 2016
Vandaag begint het tennistornooi Roland Garros in Parijs, één van de mooiste toernooien van het jaar. Bij de mannen zijn de favorieten voor mij bij de mannen Novak Djokovic en Andy Murray met als outsiders Kei Nishikori, Rafael Nadal en Stan Wawrinka. Bij de vrouwen kan je nog altijd niet naast het fenomeen Serena Williams kijken. Zij is weer superfavoriet, al lonken Garbine Muguruza en vooral Simona Halep om de hoek. Plaats hier uw tips!
Interessante tornooi picks voor mij:
Serena Williams wint @ 5 (promotie Unibet)
Begu top 4 @ 8 (Unibet)
Keys top 4 @ 6 (Unibet)
Thiem top 4 @ 8 (Unibet)
Interessante tornooi picks voor mij:
Serena Williams wint @ 5 (promotie Unibet)
Begu top 4 @ 8 (Unibet)
Keys top 4 @ 6 (Unibet)
Thiem top 4 @ 8 (Unibet)
in 22-05-2016 11:22 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
proudtukker:
over 19,5 bij bertens morgen wel heel lekker @2.05
Het is uberhaupt de vraag of ze kan spelen. En of ze dan voluit kan spelen, en of ze de wedstrijd af maakt. Zo heel lekker is het op voorhand dus niet.
tomfcdb:
Het is uberhaupt de vraag of ze kan spelen. En of ze dan voluit kan spelen, en of ze de wedstrijd af maakt. Zo heel lekker is het op voorhand dus niet.
proudtukker:
Als ik zo haar interview hoor zal ik daar geen twijfel over hebben
proudtukker:
tomfcdb:
proudtukker:
Luister anders ook even naar het interview van Sluiter ;-)
ik denk dat Wawrinka wel een serieuze kans heeft tegen Murray.
Mooie quotering ook...
Mooie quotering ook...
Mooi Thiem! Toch een lekkere odd pre tournament @ 8 om de halve finale te bereiken. Nu nog Serena winnen en een heel erg mooie Roland Garros!
Voor morgen:
Murray @ 1.84 (6.5/10) -> komt eindelijk eens niet Djoko of Nadal tegen in de eindfase van Roland Garros. Lijkt me fysiek de sterkste van de 2 en zie hem toch als de favoriet voor morgen
Thiem +2.5 sets @ 2.02(5.5/10) -> zoals altijd wel value op tegenstander Djokovic, hoop dat Thiem nog eens 1 setje alles goed kan doen :)
Voor morgen:
Murray @ 1.84 (6.5/10) -> komt eindelijk eens niet Djoko of Nadal tegen in de eindfase van Roland Garros. Lijkt me fysiek de sterkste van de 2 en zie hem toch als de favoriet voor morgen
Thiem +2.5 sets @ 2.02(5.5/10) -> zoals altijd wel value op tegenstander Djokovic, hoop dat Thiem nog eens 1 setje alles goed kan doen :)
Bertens zal de volgende prooi worden van williams denk ik, ze is ook niet echt fit zoals te zien aan het einde van de 2e set gister. Ik ga voor d'r under op deze wedstrijd
mokum001:
Bertens zal de volgende prooi worden van williams denk ik, ze is ook niet echt fit zoals te zien aan het einde van de 2e set gister. Ik ga voor d'r under op deze wedstrijd
ik was dit ook van plan, echter heeft Williams toch regelmatig dat ze periodes weinig punten maakt en alles in het net of uit ramt. ik pak hem niet.Bertens zal de volgende prooi worden van williams denk ik, ze is ook niet echt fit zoals te zien aan het einde van de 2e set gister. Ik ga voor d'r under op deze wedstrijd
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
Thiem +2.5 sets @ 2.02 -> zoals altijd wel value op tegenstander Djokovic, hoop dat Thiem nog eens 1 setje alles goed kan doen
Op eurosport gaven ze ook al aan dat Djoko liever tegen Goffin als tegen Thiem uitkwam
Goeie bet (y)
Op eurosport gaven ze ook al aan dat Djoko liever tegen Goffin als tegen Thiem uitkwam
Goeie bet (y)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
thierryz1:
mokum001:
ik was dit ook van plan, echter heeft Williams toch regelmatig dat ze periodes weinig punten maakt en alles in het net of uit ramt. ik pak hem niet. Bertens zal de volgende prooi worden van williams denk ik, ze is ook niet echt fit zoals te zien aan het einde van de 2e set gister. Ik ga voor d'r under op deze wedstrijd
Goede keuze ;)
Wat denken jullie van serena williams most double faults? Ze maakt best veel fouten op haar service. Is het haalbaar?