Wedden op Roland Garros 2016
Vandaag begint het tennistornooi Roland Garros in Parijs, één van de mooiste toernooien van het jaar. Bij de mannen zijn de favorieten voor mij bij de mannen Novak Djokovic en Andy Murray met als outsiders Kei Nishikori, Rafael Nadal en Stan Wawrinka. Bij de vrouwen kan je nog altijd niet naast het fenomeen Serena Williams kijken. Zij is weer superfavoriet, al lonken Garbine Muguruza en vooral Simona Halep om de hoek. Plaats hier uw tips!
Interessante tornooi picks voor mij:
Serena Williams wint @ 5 (promotie Unibet)
Begu top 4 @ 8 (Unibet)
Keys top 4 @ 6 (Unibet)
Thiem top 4 @ 8 (Unibet)
Interessante tornooi picks voor mij:
Serena Williams wint @ 5 (promotie Unibet)
Begu top 4 @ 8 (Unibet)
Keys top 4 @ 6 (Unibet)
Thiem top 4 @ 8 (Unibet)
in 22-05-2016 11:22 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mick1880:
Ik zie dit jaar een outsider het tornooi winnen.
Djokovic heeft nog niks bijzonder laten zien en voor die notering...
tino23:
Djokovic winnaar RG @1.63 nu.
Djokovic winnaar RG @1.63 nu.
Ik zie dit jaar een outsider het tornooi winnen.
Djokovic heeft nog niks bijzonder laten zien en voor die notering...
Iets in mij zegt Wawrinka weer
raaverok:
Bertens - Keys over 21,5 games @1,82
Bertens - Keys over 21,5 games @1,82
over 21.5 is bijna gelijk aan 3 sets. Dan kun je beter over 3.5 set @2.38 spelen.
Niet mee eens Tino, genoeg mogelijkheden dat het o21.5 wordt en nog 2 sets blijft. Ga je voor wat meer zekerheid pak je 21.5, ga je voor een gok pak je o2.5...
kevinkruijer:
Niet mee eens Tino, genoeg mogelijkheden dat het o21.5 wordt en nog 2 sets blijft. Ga je voor wat meer zekerheid pak je 21.5, ga je voor een gok pak je o2.5...
Precies wat ik ook dacht, 6-4/7-5 oid en je hebt alsnog de o21.5 binnen.
Daarom speel ik ook liever de o21.5 inpv de o3,5 sets
Ferrer - Berdych gisteren gespeeld over 39,5 @ 1.83.
Denk dat dat wel eens een lange match kan worden
Denk dat dat wel eens een lange match kan worden
mvm88:
Kiki Bertens tb. Madison Keys 4/10 @2.85
Kiki is in bloedvorm. 9x op rij gewonnen en ook in het dubbelspel gaat het prima. Logischerwijs barst ze van het zelfvertrouwen. Regen op dit moment in het voordeel van Bertens (meer rust). Ook wordt door de regen de gravelbaan wat trager wat gunstig voor Bertens is aangezien Madison Keys het hardst slaat van de hele WTA. Door de trage baan worden de harde slagen van Keys wat afgeremd.
Kiki Bertens tb. Madison Keys 4/10 @2.85
Kiki is in bloedvorm. 9x op rij gewonnen en ook in het dubbelspel gaat het prima. Logischerwijs barst ze van het zelfvertrouwen. Regen op dit moment in het voordeel van Bertens (meer rust). Ook wordt door de regen de gravelbaan wat trager wat gunstig voor Bertens is aangezien Madison Keys het hardst slaat van de hele WTA. Door de trage baan worden de harde slagen van Keys wat afgeremd.
+7.4 units
raaverok:
kevinkruijer:
Exact 22 games...
Unibet:
Murray (@5) en Serena (@1.8) to win RG @9
Bertens to win RG @20..
Moeite waard, vooral die bovenste. Misschien dat ik zelf gok op de totale verassing met Murray en Bertens @100.
Murray (@5) en Serena (@1.8) to win RG @9
Bertens to win RG @20..
Moeite waard, vooral die bovenste. Misschien dat ik zelf gok op de totale verassing met Murray en Bertens @100.