Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op WWE

Ik zit op unibet te kijken en ik zie dat ze ineens WWE aanbieden! Opzich best gek omdat het een scripted show is dus mensen die het script schrijven (niet dat dit er veel zijn) zouden hier zomaar op kunnen wedden. Ondanks dat het scripted is met acteurs kan het best leuk zijn voor de volgers van de show hier op te wedden. Sommige wedstrijden zijn wel voorspelbaar.

Mogelijk met wat goede zoekwerk op het internet en meerdere internet meningen lezen kan je misschien toch wel het een en ander uit halen met het wedden op WWE! ik moet zeggen dat ik RAW nog wel wekelijks kijk en de ppv's ook maandelijks. Smackdown volg ik al een tijdje niet meer. Mogelijk dat jullie nog wat goede informatie op het internet kunnen vinden. en dan kan dat in dit topic gedeeld worden. Hieronder is mijn gedachte betreft de wedstrijden.

Je hebt bijvoorbeeld the undertaker tegen brock lesnar. Bij wrestlemania won Brock Lesnar en daarna heeft the undertaker in anderhalf jaar tijd 1 wrestlemania show gedaan. Nu is hij weer terug om summerslam groot te promoten tegen Brock Lesnar in een wedstrijd. Ik zou dan flink neigen naar the undertaker winst @ 1.62 aangezien Brock Lesnar op Wrestlemania al de winst heeft mogen pakken. Al zou ik deze toch laten liggen aangezien we hierna the undertaker waarschijnlijk niet meer zien tot de volgende wrestlemania en Brock Lesnar waarschijnlijk wel. Het kan zijn dat ze toch Brock Lesnar laten winnen om te laten zien wat voor beest hij is en de komende maanden / jaren nog flink actief laten zijn. Maar nogmaals ik neig eerder dat ze the undertaker laten winnen.

Randy Orton tegen Sheamus. Randy Orton won vorige maand en Sheamus heeft de money in the bank briefcase. Waarom zouden ze een mogelijk aanstaande kampioen (door money in the bank) 2x van Randy orton laten verliezen in 1 maand? De odd van sheamus is ook maar 1.27

Een andere voorbeeld Kevin Owens vs. Cesaro. De WWE probeert Kevin Owens de laatste maanden te promoten en populairder te krijgen. Hij zat bij de NXT (Als kampioen) en ze gaven hem een groot WWE debuut door John Cena uit te dagen en Kevin Owens in een PPV john cena te verslaan. Ik kan geen reden bedenken waarom ze hier Cessaro zouden laten winnen? Odd 1.28 kevin owens.

Wat misschien nog een gokje waard is: De WWE probeert de laatste maanden de diva's divisie te promoten door dames van de NXT toe te voegen aan de WWE rooster zoals Sasha Banks, Becky Lynch en Charlotte Flair. Je ziet ze deze dames de laatste maanden ook alleen maar winnen van de divas die al langer bij wwe zitten (bella twins bijvoorbeeld). In de triple threat gaat het tussen team PCB, Team Bella, Team B.A.D.

Bij team PCB zitten 2 diva's waar de WWE veel promotie om maakt en bij Team B.A.D. zit er 1tje (Sasha Banks). Team Bella heeft er geen 1 dus ik zie niet dat WWE team Bella laat winnen. Team PCB heeft de grootste kans voor 1.70 omdat er 2 diva's zitten die ze promoten alleen misschien is het wel leuk om low stake een gokje te wagen op taam B.A.D. voor 5.50. Sasha Banks is de NXT Kampioen en ze laten de laatste maanden wel goed zien dat Sasha op het moment beter is dan Becky en Charlotte. Team BAD is ook de enigste tag team naam. Team PCB staat gewoon voor Paige, City en Becky, team bella gewoon voor de bella twins en dan nog een derde diva. Van team bad zijn er al shirts te koop en deze naam is nog geen anderhalve maand oud dus dat deze groep nu al uit elkaar valt zou wel heel snel zijn. Kans zit erin dat ze gewoon PCB laten winnen maar voor odd 5.50 team bad toch wel een poging waard.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 22-08-2015 21:59 Overige sporten en evenementen
in 22-08-2015 21:59 Overige sporten en evenementen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Die hele shit is rigged, spelen gewoon onder 1 hoedje met de bookies.
0 Vind ik leuk's
Heb je sites/forums waar al wel eens wedtips komen over deze sport/show?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.