Wedden op wielrennen 2018
In de nacht van maandag op dinsdag begint een nieuw seizoen. Er staan twee voorbeschouwingen online.
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-algemeen-klassement-16-01-2018
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-etappe-1-16-01-2018
Is bernal niet een gevaarlijke ousider?
Laatst klimtijdrit gewonnen van roglic
Een klimtijdrit is echt wel heel iets anders dan een gewone tijdrit. Maar dit kan Bernal ook goed, alleen waarschijnlijk niet voor de winst.
Een klimtijdrit is echt wel heel iets anders dan een gewone tijdrit. Maar dit kan Bernal ook goed, alleen waarschijnlijk niet voor de winst.
Waar zie je hem dan eindigen en wat verwacht je als podium?
^
Bij Sky weet je nooit of de knechten vol er voor gaan. Ze kunnen wel zo met vier man in de top tien eindigen.
Het podium blijft denk ik zoals het nu is. Dumoulin wordt door sommigen wel heel snel afgeschreven.
^
Bij Sky weet je nooit of de knechten vol er voor gaan. Ze kunnen wel zo met vier man in de top tien eindigen.
Het podium blijft denk ik zoals het nu is. Dumoulin wordt door sommigen wel heel snel afgeschreven.
Ik doelde eigenlijk op podium van tijdrit.
Vanmiddag staat het WK tijdrijden op het programma. Volgens de bookmakers is Tom Dumoulin (1.68) de grote favoriet, hoewel Roan Dennis (2.65) ook over prima papieren bezit.
Ik speel echter op een drietal outsiders:
Campenaerts @ 51
Castroviejo @ 29
Rosskopf @ 101
Uiteraard speel ik deze betjes low. odds komen van Unibet.
pffff de odd's van Dumoulin en Dennis zijn gewoon belachelijk (1.85 en 2.25).
dan valt er eerder geld te rapen op wie er goed is voor die 3de en laatste podiumplek.
Ik ga dan persoonlijk voor Jungels, Martin, Kastroviejo en Campenaerts.
Als 1 van de bovenste 4 op het podium staat = altijd minstens geld terug.
Als Dumoulin of Dennis nog pecht zouden hebben kunnen er zelfs 2 op het podium eindigen = lekkere winst ;)
Op unibet staat er ook een gebooste notering voor het WK wielrennen.
Alaphilippe eindigt in Top 3 aan odd 2.25
volgens mij is hij toch de grote favoriet en hier mag hij zelfs nog naast de winst grijpen.
Wat denken de echte wielerkenners hiervan.
Small stake erop of gewoon de hypotheek van je huis? :p
pffff de odd's van Dumoulin en Dennis zijn gewoon belachelijk (1.85 en 2.25).
dan valt er eerder geld te rapen op wie er goed is voor die 3de en laatste podiumplek.
Ik ga dan persoonlijk voor Jungels, Martin, Kastroviejo en Campenaerts.
Als 1 van de bovenste 4 op het podium staat = altijd minstens geld terug.
Als Dumoulin of Dennis nog pecht zouden hebben kunnen er zelfs 2 op het podium eindigen = lekkere winst ;)
Campenaerts 3de aan oddje 9 dus mooie winst :)