Wedden op wielrennen 2018
In de nacht van maandag op dinsdag begint een nieuw seizoen. Er staan twee voorbeschouwingen online.
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-algemeen-klassement-16-01-2018
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/wielrennen/tour-down-under-etappe-1-16-01-2018
Ik denk Sagan vandaag.
Ik zou oppassen met vol voor Sagan te gaan. Hij is behoorlijk hard gevallen en moest gisteravond doorbrengen in het ziekenhuis. Hij schijnt een behoorlijk gezwollen heup te hebben. Voor Sagan is het uitrijden van de Tour momenteel belangrijker, aangezien de groene trui behoorlijk stevig om de schouders zit.
Mijn dark horse van vandaag: Timothy Dupont @151(Betfair, low).
Daarnaast Arnaud Demare @ 3.5 (Betfair, medium) en John Degenkolb @ 11 (Betfair, low).
Zal wel uitdraaien op een massasprint.
Zal wel uitdraaien op een massasprint.
Massa is na het uitvallen van een hoop klasbakken (Cavendish, Gaviria, Greipel, Kittel, Matthews, Groenewegen) wat overdreven. Inderdaad een sprint, maar het aantal kanshebbers is behoorlijk afgenomen.
Daarnaast Arnaud Demare @ 3.5 (Betfair, medium) en John Degenkolb @ 11 (Betfair, low).
Dupont heeft écht geen kans. Komt gewoon tekort (geen schande overigens). Ik geef Colbrelli een mooie kans vandaag!
Demare had het gisteren(en de dagen ervoor) behoorlijk zwaar, ik zie hem daarom vandaag niet winnen
Succesje gisteren dankzij Arnaud Demare. Tweede etappe op rij op het juiste paard gewed.
Ik zag dat Geraint Thomas door de bookmakers niet als favoriet wordt gezien voor de dagzege. Hier ben ik het niet mee eens. In mijn optiek is de huidige drager van het geel een zeer goede kanshebber op een dagzege. Hij lijkt momenteel de sterkste in het peloton. Dat zagen we ook eergisteren tijdens de korte, maar slopende etappe in de bergen.
Geraint Thomas @ 21 (Betfair, low)
Daarnaast vestig ik mijn hoop op Bob Jungels. Hij wil ongetwijfeld ergens nog wat kleur geven aan zijn Tour de France. Hij heeft bijna een kwartier achterstand op Thomas, dus ze zullen hem wel een beetje ruimte geven.
Bob Jungels @ 51 (Betfair, low)
Tot slot zet ik nog wat geld in op een overwinning van Robert Gesink. De Condor uit Varsseveld (schitterende bijnaam btw) kwam afgelopen dinsdag al erg sterk voor de dag. Hij zal vandaag ongetwijfeld een poging wagen. Uiteindelijk is de wens de vader van de gedachte, want het zou natuurlijk ook prachtig zijn als Gesink deze etappe weet te pakken.
Robert Gesink @ 51 (Betfair, low)
Morgen Froome vs Thomas: 1.40 als Thomas hoger eindigt.
Dat gaat Thomas toch 'gewoon' winnen van Froome?
^
Het is wel zo dat het parcours mogelijk nat is door regenval. Thomas heeft een voorsprong van 2 minuten in het AK en hoeft dus geen risico's te nemen. Als hij onderweg zo goed als zeker is van de winst zal hij geen gekke dingen doen.