Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Die van Quaade is wel erg mooi. Verwacht zelf de Deen dik top 10. Ludvigsson ergens tussen 16 en 20 of iets dergelijks.
If you like sports, you will love Zweeler
Dit lijkt mij opzich wel een mooi.
Any other rider than Tony Martin @2
Tony Martin is niet meer de tijdrijder die hij vroeger was en dat blijkt ook uit de tekst van Robs
Marge between winner and 2e place less than 5 sec @5
Aangezien het vandaag waarschijnlijk draait om Martin en Dennis zie ik het verschil wel kleiner dan 5 sec want ze zijn erg aan elkaar gewaagd.
Samen @10 (natuurlijk low stake)
Tony Martin is niet meer de tijdrijder die hij vroeger was en dat blijkt ook uit de tekst van Robs
Aangezien het vandaag waarschijnlijk draait om Martin en Dennis zie ik het verschil wel kleiner dan 5 sec want ze zijn erg aan elkaar gewaagd.
Samen @10 (natuurlijk low stake)
drozax:
Samen @10
Samen @10
5 seconden over een tijdrit van 53 km is wel heel kort. Ik denk dat de verschillen al snel 10 a 15 seconden zijn op de streep.
Oja tuurlijk ik zat nog met de afstand van de dames van gister in mijn hoofd. Op 53 km lijkt me dat inderdaad ook wel een beetje krap, bedankt voor het er op wijzen
Ticker met tussen- en eindtijden: http://live.tissottiming.com/?id=00030C02&style=Tissot
kyrienka wint, martin en dumoulin buiten podium
.
brojkovic:
Malori won wel tijd in deel 2 op Kiryienka. Maar het ziet er erg goed uit voor de Wit-Rus ja. Wordt een heel verrassende uitslag met iemand als Coppel die voor de plakken meedoet.
Ik vertrouw die tussentijden eigenlijk voor geen haar .. Martin lijkt goed rond te draaien. Pech voor Dennis, lekke band.
De witrus kan op het eind zichzelf wel tegenkomen ook.
Merkwaardig!
Merkwaardig!
didison:
Ik vertrouw die tussentijden eigenlijk voor geen haar .. Martin lijkt goed rond te draaien. Pech voor Dennis, lekke band.
Merkwaardig!
Merkwaardig!
Die tussentijden kloppen wel hoor ;)
Martin moet 2 seconden per kilometer goed maken vanaf nu!