Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vannacht om 2u00
Kittel to win stage 4 @4 UB/NG.Is dat iets?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Achteraf blij dat ik Lobato ritwinst toch niet heb gepakt. Mooie ereplaats voor Wippert
0 Vind ik leuk's
Movistar had er wel vertrouwen in, reden volle bak op kop het laatste uur maar bij ingaan sprint zat Lobato te ver en werd ie onderuit gereden bij de valpartij.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Cadel Evans to win Stage 5 @3.75?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vind ik lastig in te schatten. Evans toont goed, maar morgen is wel echt stevig klimwerk. Vind zelf Pozzovivo @8 veel te hoog staan voor zijn kwaliteiten. Hij valt misschien niet zo op, maar staat gewoon op 15 seconden van Dennis. Evans zal vooral, met Dennis, op alle aanvallen proberen te reageren. En als je met Evans in je wiel op de streep af gaat, wordt je 9 van de 10 keer geklopt.

Ik heb zelf alleen Pozzovivo voor Tom Dumoulin @1.75 gepakt. Dit is 3 km à 7 procent, dan verwacht ik dat Dumoulin toch wel wat tekort komt op Evans, Porte en Pozzovivo. Maar ik houd de stakes laag
0 Vind ik leuk's
Ik heb die h2h van Pozzovivo ook gespeeld in combinatie met Evans voor Porte (eigenlijk hoop ik nog dat Porte de etappe en eindzege pakt, maar heb daar inmiddels een stuk minder vertrouwen in) en Haig voor Fernandez. Gezamenlijk x6,73.
0 Vind ik leuk's
Porte flikt het, rijdt een geweldige slotkilometer bergop, maar Dennis houdt zijn AK met 2 sec voorsprong...

1 7 * Rohan DENNIS BMC RACING TEAM 17:19:09
2 31 Richie PORTE TEAM SKY 00:00:02
3 1 Cadel EVANS BMC RACING TEAM 00:00:20
4 25 * Tom DUMOULIN TEAM GIANT - ALPECIN 00:00:22
5 122 * Ruben FERNANDEZ MOVISTAR TEAM 00:00:24
6 81 Domenico POZZOVIVO AG2R LA MONDIALE 00:00:31
7 15 Daryl IMPEY ORICA GreenEDGE 00:00:38
8 104 Tiago MACHADO TEAM KATUSHA 00:00:46
9 123 Gorka IZAGUIRRE INSAUSTI MOVISTAR TEAM 00:00:52
10 135 Jarlison PANTANO GOMEZ IAM CYCLING 00:00:53
0 Vind ik leuk's
Erg jammer van Pozzovivo. Ook teleurstellend voor jou dat Dennis zijn AK binnen gaat halen, of zijn er morgen nog boni's te verdienen bij tussensprintjes (zodat Sky misschien een geniaal plan kan bedenken) :p

Mooi dat Boom nog even een waaiertje trekt bij Astana ;) Wat een karakter toont die Dennis zeg, had absoluut niet verwacht dat hij de enige was die de versnelling zo lang kon volgen
0 Vind ik leuk's
Laatste etappe, soort criterium, vlak als een biljartlaken

Kittel winst @1.80

Combo
Kittel voor Nizzolo @1.25
Lobato voor Bonifazio @1.57
Haussler voor Selig @1.38
Totaal: 2.71

Een quote van 1.80 is laag voor een wielerwedstrijd, maar toch pak ik hem mee. Immers, een quote van 1,80 lijkt me nog best redelijk voor een renner die by far de snelste is van de rest. Alleen een valpartij (maar bij een goede sprintvoorbereiding van Giant-Alpecin, zit je 9/10 keer voor de valpartij) of als Kittel te ver van achter komt te zitten, loopt deze bet de mist in. De combo geef ik ook een goede kans van slagen.
0 Vind ik leuk's
En die valpartij kwam er...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.