Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hesjedal heeft echt niets gedaan, hij hield hem gwn eerst nog tegen omdat zijn voet in klikpedaal zat, en dan als hij uitgeklikt was kon de fiets naar beneden verderglijden, het is immers een afdaling..
Je ziet het ook aan zijn pedalen. Bij een motortje worden de pedalen aangedreven, en die staan gewoon stil zoals het hoort. Absoluut niets aan de hand. Cancellara in de RVV paar jaar geleden, dat was veel mysterieuzer en zijn de meesten nog niet uit of het nu motor was of niet.
Je ziet het ook aan zijn pedalen. Bij een motortje worden de pedalen aangedreven, en die staan gewoon stil zoals het hoort. Absoluut niets aan de hand. Cancellara in de RVV paar jaar geleden, dat was veel mysterieuzer en zijn de meesten nog niet uit of het nu motor was of niet.
Matthews voor Guardini @2,05? Wat denken jullie hiervan :)
Degenkolb no top3 voor mij @2.30 2/10
Wie weet een vluchter, Degelkolb oog ook niet in topvorm.
Belkin nu naar voren.
Belkin nu naar voren.
brojkovic:
Ja omdat hij hem eerst nog met zijn voet tegen houdt.. Ze voet gaat eraf en dan krijgt de power die nog in die omwentelingen van de band zitten vrij spel....
robs234:
Dat bedoel ik inderdaad.
denzarius:
De Fiets ligt zo goed als stil en begint dan weer te draaien. Een band draait niet vanzelf!
brojkovic:
Als jij met 80 km per uur naar beneden gaat denk je dat een band dan stopt met draaien?
Als jij met 80 km per uur naar beneden gaat denk je dat een band dan stopt met draaien?
De Fiets ligt zo goed als stil en begint dan weer te draaien. Een band draait niet vanzelf!
Dat bedoel ik inderdaad.
Ja omdat hij hem eerst nog met zijn voet tegen houdt.. Ze voet gaat eraf en dan krijgt de power die nog in die omwentelingen van de band zitten vrij spel....
Alex Rasmussen (ex-WorldTour) doet 't ff voor: http://instagram.com/p/sh0fSPirPW/
If you like sports, you will love Zweeler
jstyle99:
Belkin nu naar voren.
Belkin nu naar voren.
Je hebt z'n twee ritzeges gemist? :) Geef Degenkolb een goede kans om te winnen. Zeker met zijn trein.
1 Degenkolb 2 Boonen 3 Guarnieri 4 Sagan
Degenkolb wint goed voor de groene trui hoppa :)
1 Degenkolb 2 Boonen 3 Guarnieri 4 Sagan 5 Richeze 6 Martinez 7 Mondory 8 Cancallara 9 Stuyven 10 Boivin 11 Hutarovich 12 Sinkeldam 13 Henderson 14 Ferrari 15 Bennati 16 Barguil 17 Debusschere 18 Samuel Sanchez 19 Contador 20 Dan Martin
Degenkolb zegt zelf dat het groen geen doel meer voor hem is
denzarius:
Als ie in z'n schoot geworpen wordt... Bouhanni is sowieso klaar als concurrent nu. Zal van de klassementsmannen moeten komen. Dus dan is Degenkolb afhankelijk van hoeveel bergritten naar vluchters gaan.