Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vandewalle heeft er zo te zien weinig zin in vandaag. 22e aan eerste tussenpunt :-@ Al was het sowieso lastig geweest om deze Sergent te kloppen. Voorlopig ook halve minuut sneller dan Malori.
If you like sports, you will love Zweeler
Opvallend dat Sergent nog zoveel tijd in de laatste 10 km heeft genomen tov andere tijdrijders.
Cancellara na 11 km toch nog 8 sec sneller, kijken of daar
Nog veel man overheen kunnen!
Nog veel man overheen kunnen!
Cancellara top 3 is wel binnen voor je (y) Doet er een hap af in deel 2.
37 sec op kiryenka na 30 km, ik heb echter geen idee wat een froome of Martin hier omhoog zal
rijden maar top3 lijkt me safe idd!
rijden maar top3 lijkt me safe idd!
Verwacht dat Tony Martin hier nog wel onderduikt. Verder niemand.
Toch een erg strakke tijd hoor!
Cancellara voor Dennis is ook binnen iig of Dennis moet in de laatste kilometer de trein nemen!
Cancellara voor Dennis is ook binnen iig of Dennis moet in de laatste kilometer de trein nemen!
chefspijker:
Waar trouwens ook value in zit: Cameron Meyer voor Lutsenko @2,90. Meyer zal wel ergens tussen p15-25 uitkomen denk ik. Lutsenko is niet bepaald van de lange tijdritten. Won in Denemarken een korte tijdrit, maar daar stelde de concurrentie niets voor. Meyer is toch veel meer ervarin in dit werk. Speel hem zelf 3/10.
Waar trouwens ook value in zit: Cameron Meyer voor Lutsenko @2,90. Meyer zal wel ergens tussen p15-25 uitkomen denk ik. Lutsenko is niet bepaald van de lange tijdritten. Won in Denemarken een korte tijdrit, maar daar stelde de concurrentie niets voor. Meyer is toch veel meer ervarin in dit werk. Speel hem zelf 3/10.
Deze slaagt in elk geval (y)
Meyer voor Lutsenko is ook goed!
Cancellara voor Dennis is nu officieel goed!
Cancellara voor Dennis is nu officieel goed!
Jungels voorlopig ook goed bezig. Coppel start zo pas.