Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nf07:
Jouw H2H's zijn wel alle 3 fout chef :s
Sbaragli vond ik zowizo al een rare om te spelen, is toch een renner van MTN, niet? Daar is het normaal altijd voor Ciolek.
Jouw H2H's zijn wel alle 3 fout chef :s
Sbaragli vond ik zowizo al een rare om te spelen, is toch een renner van MTN, niet? Daar is het normaal altijd voor Ciolek.
Sbaragli sprint zelf ook vaak genoeg mee terwijl Ciolek in dezelfde rittenkoers aanwezig is. Zie bijvoorbeeld de Tirreno dit jaar. Ciolek is toch kansloos in dit veld, dus had het wel logisch gevonden dat Sbaragli ook gewoon zelf z'n eigen ding zou kunnen doen. Nu ging ie vroeg in de etappe al in de aanval om de bergtrui te pakken (werd 2e achter Haas op het enige klimmetje van de dag). Helaas. Al had ie dan Stuyven alsnog niet geklopt, die kwam erg sterk voor de dag.
Voor morgen twee combo's gemaakt:
Moreno voor Valverde @2,05
Evans voor Poels @1,68
Gezamenlijk x3,44
Mondory voor Boonen @1,95
Matthews voor Ciolek @1,35
Gilbert voor Pozzato @1,45
Gezamenlijk x3,82
If you like sports, you will love Zweeler
@Chef
Jij ziet dus geen spurt morgen? Ik weet het zelf niet, heb het profiel nog niet bestudeerd, maar ik hoorde de commentatoren toch over een massaspurt morgen.
Jij ziet dus geen spurt morgen? Ik weet het zelf niet, heb het profiel nog niet bestudeerd, maar ik hoorde de commentatoren toch over een massaspurt morgen.
Sterke sprinters/heuvelmannen met sprintersbenen. Een beetje zoals rit 4 vorig jaar toen Moreno won voor Cancellara en Matthews. Alleen is dit keer de klim iets korter en is er nog een stukje vlak (paar 100 meter) naar de streep. De Guardini's en Pelucchi's hoef je in elk geval niet te verwachten. Zie Sagan gewoon als favoriet. Heb die ook nog @6,5 gepakt.
If you like sports, you will love Zweeler
Die H2H's van Evans voor Poels en Mondory voor Boonen staan helaas niet op Unibet. Vooral Evans voor Poels is zowat een 90-10 in men ogen.
Evans voor Poels @1,68 voor 8/10 gespeeld , Chef? Mooie odd.
Staat niet meer online inderdaad.
Staat niet meer online inderdaad.
8/10 te spelen? Blijft wel lastig te voorspellen etappe vandaag...
en de nos een livestream elke dag http://nos.nl/dossier/683174-vuelta-a-espana-2014/tab/937/live/
Zo..
net op tijd terug van vakantie!
Speel deze singles:
Matthews top 3 à 2.00
Degenkolb top 3 à 2.35
net op tijd terug van vakantie!
Speel deze singles:
Matthews top 3 à 2.00
Degenkolb top 3 à 2.35