Wedden op wielrennen (2014)
Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.
Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.
Robert Gesink top 3 @5,00
Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.
Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35
Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.
Simon Gerrans top 3 @2,20
Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.
Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:
José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.
Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij het tussenpunt Movistar nog gepakt, nog iets verlies goedgemaakt
Balen, in elke combo 1 fout.. (combo's van 3 tot 6 h2h's)
Voor morgen:
Moreno Hofland wint @21
Jens Debusschere wint @34
Puur omdat ze mooie quoteringen hebben. In dit deelnemersveld behoren ze wel bij de snelste 5/6 man. Plus dat morgen een kans op waaiers is langs de kust en dat zouden Hofland en Debusschere goed moeten beheersen.
Als h2h's:
Kristian Sbaragli voor Jasper Stuyven @2,05: 4/10
Moreno Hofland voor Tom Boonen @1,52: 6/10
Yannick Martinez voor Francesco Lasca @2,20: 2/10
Gezamenlijk zijn die drie x6,79
Moreno Hofland wint @21
Jens Debusschere wint @34
Puur omdat ze mooie quoteringen hebben. In dit deelnemersveld behoren ze wel bij de snelste 5/6 man. Plus dat morgen een kans op waaiers is langs de kust en dat zouden Hofland en Debusschere goed moeten beheersen.
Als h2h's:
Kristian Sbaragli voor Jasper Stuyven @2,05: 4/10
Moreno Hofland voor Tom Boonen @1,52: 6/10
Yannick Martinez voor Francesco Lasca @2,20: 2/10
Gezamenlijk zijn die drie x6,79
If you like sports, you will love Zweeler
Ja kan ook Boonen @19 spelen, als het waaiers zijn is hij de te kloppen man natuurlijk. Maar wellicht wordt het toch gewoon een spurt met het volledige pak hoor. De H2H's van Boonen en Stuyven van chef vind ik te risky om te spelen eerlijk gezegd. Denk dat je pas bij 2e spurt beter aan H2H's kan beginnen, dan weet je wie mee spurt en wie niet. Stuyven gaat miss wel spurten, Boonen ook.
Het is wel populair de laatste tijd om als er wind staat meteen over waaiers te beginnen, terwijl 9 van de 10 keer de wind niet hard genoeg is of er worden geen pogingen ondernomen, etc.
Ik verwacht morgen gewoon een massasprint en Hofland is in een lekkere vorm (2 overwinningen in de Tour of Utah)
Ik verwacht morgen gewoon een massasprint en Hofland is in een lekkere vorm (2 overwinningen in de Tour of Utah)
Er zijn toch nog wat leuke H2H's te vinden op o.a. Unibet.
In deze tweede etappe alleen wat lastiger te voorspellen.
Laatste 10 km ingegaan. Waaiers vallen mee.
In deze tweede etappe alleen wat lastiger te voorspellen.
Laatste 10 km ingegaan. Waaiers vallen mee.
Bouhanni wint. Hofland er redelijk ver achter.
1 Bouhanni 2 Degenkolb 3 Ferrari 4 Stuyven 5 Lasca 6 Gatto 7 Hutatovich 8 Boonen 9 Hofland 10 Pelucchi
Pelucchi voor Guardini x3 nog gepakt live. Leek me een 50/50
Pelucchi voor Guardini x3 nog gepakt live. Leek me een 50/50
If you like sports, you will love Zweeler
Jouw H2H's zijn wel alle 3 fout chef :s
Sbaragli vond ik zowizo al een rare om te spelen, is toch een renner van MTN, niet? Daar is het normaal altijd voor Ciolek.
Sbaragli vond ik zowizo al een rare om te spelen, is toch een renner van MTN, niet? Daar is het normaal altijd voor Ciolek.
@nf07 Sbaragli ben ik met je eens, maar die Hofland voor Boonen bet was pure pech. Hofland werd opgehouden door een renner van FDJ die uitzakte, anders zat top 5 er wel in
Ik vind de rit van maandag een beetje moeilijk in te schatten hoe lastig die aankomst is. Verwacht toch wel dat de sprinters ermee aan de haal gaan met Sagan, Degenkolb en Matthews als favorieten
Ik vind de rit van maandag een beetje moeilijk in te schatten hoe lastig die aankomst is. Verwacht toch wel dat de sprinters ermee aan de haal gaan met Sagan, Degenkolb en Matthews als favorieten