Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zit wel een puistje in de finale vandaag. Zie Swift zeker als een van de kanshebbers. Viviani hoef je denk ik geen rekening mee te houden, 2 dagen koorts gehad. Heb nog een single gespeeld die ik erg aantrekkelijk vond: Colli voor Dehaes @2. Colli nu de sprinter van dienst na afstappen Chicchi en Dehaes zal een van de eerste sprinters zijn die afhaakt op zo'n puistje. Kunnen daar beter vandaag Van der Sande uitspelen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Viviani schijnt last van koorts te hebben.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Zit wel een puistje in de finale vandaag. Zie Swift zeker als een van de kanshebbers. Viviani hoef je denk ik geen rekening mee te houden, 2 dagen koorts gehad. Heb nog een single gespeeld die ik erg aantrekkelijk vond: Colli voor Dehaes @2. Colli nu de sprinter van dienst na afstappen Chicchi en Dehaes zal een van de eerste sprinters zijn die afhaakt op zo'n puistje. Kunnen daar beter vandaag Van der Sande uitspelen.

Niet speelbaar bij UB.Waar speel je die chef?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Bij Unibet. Maar etappe begon om 13.10 uur dus betjes inmiddels gesloten daar.
0 Vind ik leuk's
Peloton moet nog serieus gaan achtervolgen, 27 km en 4'05. Fedi en Bandiera rijden voorop.
0 Vind ik leuk's
Sky goed bezig om concurrenten van Swift te slopen (y)
0 Vind ik leuk's
Alle sprinters zowat teruggekomen voorin...
0 Vind ik leuk's
1 Bouhanni 2 Nizzolo 3 Matthews 4 Ferrari

Farrar nam Viviani mee in z'n val.
0 Vind ik leuk's
Nacer Bouhanni weer overduidelijk de snelste, knappe zege. Sneu dat er weer zo'n grote valpartij was
0 Vind ik leuk's
1 Bouhanni 2 Nizzolo 3 Matthews 4 Ferrari 5 Battaglin 6 Gusev 7 Timmer 8 Swift 9 Evans 10 Finetto 11 Hurel 12 Haas 13 Uran 14 Preidler 15 Mezgec 16 Chavanel 17 Monfort 18 Tanner 19 Siutsou 20 Kiserlovski
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.