Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2014)

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw topic. (y)1

Het wielerseizoen is voor mij gisteren al begonnen met de People's Choice Classic, een criterium vooraf aan de Tour Down Under. Kittel behaalde direct z'n eerste overwinning door Greipel te kloppen. Vannacht begint de Tour Down Under om 1.30 uur Nederlandse tijd en duurt t/m zondag.

Mijn tips:
Algemeen klassement
Robert Gesink eindigt voor Fränk Schleck @1.52
George Bennett eindigt voor Rafael Valls @1.65

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,51.

Robert Gesink top 3 @5,00

Gesink lijkt vroeg in vorm, heeft afgelopen week tijdens training kennelijk de Willunga Hill (aankomst bergop in etappe 5) heel rap opgereden volgens Strava. Het warme weer in Australië moet hem ook perfect liggen. Zal strijden worden met mannen als Gerrans, Evans, Porte, Dennis voor het podium.

Etappe 1
Andre Greipel eindigt voor Marcel Kittel @1,57
Simon Gerrans eindigt voor Geraint Thomas @1,35

Zelf combineer ik deze twee. Dat geeft x2,12.

Simon Gerrans top 3 @2,20

Het venijn van etappe 1 zit in de staart met op ruim 10 km van de streep een klim van ruim 2 km aan 7 procent. Een finale voor klassementsmannen die rap aan de streep zijn of wellicht wat heuvelaars die aan kunnen pikken. Gerrans is voor mij de favoriet. Parcours moet hem uitstekend liggen en is in vorm getuige zijn Australische titel. Daarnaast zal Greipel normaliter wat langer aanpikken dan Kittel bergop.

Helaas staat er ook een h2h op die niet doorgaat. Was mijns inziens een niet te missen bet:

José Joaquin Rojas eindigt voor Christopher Sutton @1,52.

Sutton zal niet starten wegens scheurtje in pols door val in de People's Choice Classic. Dus daar op inzetten heeft geen zin.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagchefspijker in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
in 20-01-2014 14:17 Overige sporten en evenementen
5237 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denzarius:
Waarom smijt Rolland eigenlijk zo met zijn krachten? Die kan toch ook gewoon top 10 rijden in een grote ronde?

Rolland is een type dat liever een rit wint dan negende wordt in het AK.

Heb nog een combo'tje gemaakt:

Arredondo voor Pirazzi @1,42
Duarte voor Niemiec @1,62
Landa voor Poels @2,40

Samen x5,52. Die laatste is een gokje. Die eerste twee vrij zeker in mijn ogen. Zie Pirazzi gewoon bergop laten lopen vandaag en Arredondo zal nog alle energie voor de rustdag gebruiken om Kiserlovski bij te staan. Als Pirazzi met de vlucht mee gaat, zal Arredondo ongetwijfeld ook meespringen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
hypnotist86:
Hey Chef, zou je nog eens naar onderstaande H2H's willen kijken als je tijd hebt? Ze komen weer van betfirst. Bedankt!

Nairo Quintana : Domenico Pozzovivo 1.35 - 2.90
Diego Ulissi : Daniel Moreno Fernandez 1.55 - 2.30
Julian Arredondo : Stefano Pirazzi 1.35 - 2.90
Wilco Kelderman : Robert Kiserlovski 1.55 - 2.30
Ryder Hesjedal : Pierre Rolland 1.85 - 1.85
Franco Pellizotti : Ivan Basso 1.50 - 2.40
Rigoberto Uran : Cadel Evans 2.30 - 1.55
Fabio Duarte : Przemyslaw Niemiec 1.55 - 2.30
Matteo Montaguti : Serge Pauwels 1.70 - 2.00
Rafal Majka : Fabio Aru 1.50 - 2.40
Gianluca Brambilla : Steve Morabito 1.70 - 2.00
Chris Anker Sorensen : Nicolas Roche 1.85 - 1.85
Jarlinson Pantano : Diego Rosa 1.70 - 2.00
Romain Sicard : Emanuelle Sella 1.85 - 1.85
Mikel Landa : Wouter Poels 2.30 - 1.55
Samuel Sanchez Gonzalez : Alexis Vuillermoz 2.55 - 1.45
Alexandre Geniez : Matteo Rabottini 1.70 - 2.00

De dik gedrukten vind ik wel interessant om te spelen.
0 Vind ik leuk's
Bedankt Chef. Ik speel Landa en Pantano single. Ullissi en Majka had ik gisteren al meegespeeld met je combo. En Duarte speel ik samen met Arredondo mee met je combo van hierboven (zonder Landa).
0 Vind ik leuk's
Wie is het gevaarlijkst in de kopgroep?
Monsalve?
0 Vind ik leuk's
Ik zou Weening zeggen, napoleongames doet het ook, nog 1tje die er denk ik wel dicht bij gaat zijn is Jackson Rodriguez, maar vaak is er ook wel 1 van zo'n klein ploegje die zichzelf overstijgt in zo'n ritten, maar mijn man is toch Weening van de kopgroep.
0 Vind ik leuk's
1 Weening 2 Malacarne 3 Pozzovivo 4 Ulissi 5 Uran 6 Kelderman 7 Evans 8 Cataldo 9 Majka 10 Duarte 11 Kiserlovski 12 Aru 13 Quintana 14 Hesjedal 15 Poels 16 Vuillermoz 17 Monfort 18 Dupont 19 Rolland 20 Basso
0 Vind ik leuk's
Helaas, koers is uitgebleven. Toen ze even doortrokken in peloton waaierde Hesjedal eraf en was Rolland mee. Het stilvallen daarna kost de eerste combo. Landa achter Poels de tweede combo. Morgen rustdag en even bekomen :)
0 Vind ik leuk's
En even nagenieten van een schitterende Pieter Weening! (y)
0 Vind ik leuk's
Wie denken jullie als de eindwinnaar van de Giro?
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat het zal gaan tussen Evans, Uran en Quintana, waarbij ik nog steeds Quintana als favoriet aanwijs.

De voorsprong van Evans is nu wel groot, maar vorig jaar was hij ook goed in het eerste deel van de Giro en zakte hij er in de laatste week vrij hard doorheen. Ik ga er nog steeds van uit dat Evans moet gaan passen als het er echt op aankomt in de derde week, die nog zwaarder is dan vorig jaar. En in die klimtijdrit kan ontzettend veel tijd worden goedgemaakt, ik zie Quintana daar zeker wel een minuut pakken op Evans.

Daarbij komt dat Evans en Quintana natuurlijk nog niet echt is getest, dus we weten niet hoe goed ze nou daadwerkelijk zijn

edit: Bij unibet staat Quintana winst op @2.05. Dat vind ik toch wel wat te laag voor het risico dat je neemt, dus pak maar niet ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.