Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Volleybal

\
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmdoornbos in 23-01-2016 18:35 Overige sporten en evenementen
in 23-01-2016 18:35 Overige sporten en evenementen
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
/
Bericht gewijzigd door mdoornbos op wo 5 jul. 2017, 12:09
0 Vind ik leuk's
/
Bericht gewijzigd door mdoornbos op wo 5 jul. 2017, 12:10
0 Vind ik leuk's
Mooie tip, MDoornbos. Ik was helaas te laat om hem mee te spelen.

Ik hoop dat je ze hier blijft posten, moest je in de toekomst nog zulke 'foute' odds vinden. (y)
0 Vind ik leuk's
/
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
mdoornbos:
Voor morgen heeft UB één wedstrijd van de vrouwen; Zwolle-Eurosped.
Wederom value op de uitploeg aan 2.17
Vooraf had ik hem aan gelijke odds verwacht.

Netjes 0-3 gewonnen :) (y)
0 Vind ik leuk's
/
0 Vind ik leuk's
Dikke tips... Keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
Voor de 'lange' termijn eentje uit België.

Traditioneel strijden er vier teams om het kampioenschap; Antwerpen, Roeselare (Joppe Paulides), Maaseik (Rob Bontje, Jelte Maan, Gijs Jorna) en Asse-Lennik (Dirk Sparidaans, Robbert Andringa, Robin Overbeeke).
Antwerpen zag in de zomer de gehele selectie vertrekken en zal 'the best of the rest' worden op een vierde stek.
De drie teams die overblijven hebben allemaal mogelijkheden om de titel te grijpen dit jaar.

In België spelen ze een volledige competitie om vervolgens naar een 'winnaarspoule' over te gaan zoals we dat ook van het Belgisch voetbal kennen.
Hierin zullen de bovenste 6 teams van de reguliere competitie nogmaals tegen elkaar uitkomen.
Nummer één van de reguliere competitie start met 5 punten, nummer twee met 4 punten en voorts.
De nummers één en twee van de winnaarspoule spelen uiteindelijk een best-of-5 voor de titel.

Afgelopen maand zag Maaseik zijn coach vertrekken vanwege de teleurstellende resultaten. Een nieuwe coach is aangetrokken met de Argentijn Castellani.
De man heeft een aardige reputatie, maar ik verwacht niet dat hij Maaseik dit seizoen nog op de rails krijgt.
Maaseik zal in tegenstelling tot de verwachtingen van voor de competitie zich niet kunnen meten met Roeselare en Asse-Lennik in de winnaarspoule, waardoor Roeselare en Asse-Lennik om de titel zullen gaan strijden.

Value ligt er bij UB op de odds voor de titel.
Ze geven voor Maaseik het dubbele retour. IMO hoort deze odd aan de 6 te staan.
Voor zowel Roeselare (2.8) als Asse-Lennik (3.5) staan de odds dan veel te hoog. Roeselare behoort 2.1/2.0 te krijgen en Asse-Lennik rond de 2.5
De kansen bij een uiteindelijk play-off schat ik op 55% Roeselare en 45% Asse-Lennik vanwege het thuisvoordeel dat Roeselare waarschijnlijk pakt, maar ze ontlopen elkaar weinig.
Grootste value ligt dus bij Asse-Lennik!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.