Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op vechtsporten

Op Unibet (ik weet niet hoe het bij andere bookmakers is)
Kun je makkelijk op UFC gevechten wedden.

Het interessante hieraan lijkt me dat er geen kans op een Gelijkspel bestaat.
En over het algemeen vind ik de noteringen hier wel wat hoger liggen dan bij voetbal.

Kleine tip die ik kan geven voor 30/05

Evans Rashad - Q. Jackson 2 @ 1.80
(Op een UFC forum was er een poll over wie dit gevecht ging winnen en de stemmen waren 66 voor Jackson en 12 voor Rashed Evans, Jackson heeft ook al een grotere ervaring in de sport.)

Groeten
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag lagast in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
in 28-05-2010 06:56 Overige sporten en evenementen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Submission is belangrijkste wapen inside the Octagon>>> the ground-game! Eerste UFC event was in 1994. Royce Gracie was in de begin jaren superieur tenopzichte van de rest dankzij zijn Brazilian Jiu Jitsu techniek.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 11:32
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond wil ik toch hier wel een gokje op wagen;

UFC Fight Night 54
Rory MacDonald - Tarec Saffiedine
Bet: onder 4,5 rondes
Odd: 2,40 (!) @ Unibet
Gewichtsklasse: welterweight

Rory MacDonald is misschien wel het grootste talent wat er momenteel in de UFC rondloopt. Met zijn 25 jaar een product van George St. Pierre en dat werpt zijn vruchten af. Met 17-2-0 doet hij het momenteel, waar een indrukwekkende zegen op Saffiedine hem sowieso in een titelfight plaatst met of een rematch tegen Robby Lawler of tegen de huidige titelhouder; Johny Hendricks. De toch wel grote welterweight is een allrounder. Zo gingen van zijn 17 overwinningen er 6 op in een submissie en ook 6 in een KO. met 3,92 stoten per minuut weet hij zich ook goed op de voeten te redden. met de laatste overwinningen tegen Jake Ellenberger, Damian Maia en Tyrone Woodley heeft hij zich geplaatst in een elite rijtje. Mocht hij Saffidine op de grond krijgen is werkelijk alles mogelijk. Saffiedine kan zonder veel problemen dit gevecht doen met de blik op de ranglijst. Hij is veruit de underdog hier (1,2 - 4 ongeveer) en daarmee is deze kickbokser wel tevreden. Met zijn goede allround boksen en zijn gemene legkicks zal hij het maar al te graag in het midden van de octagon houden en de wedstrijd winnen controleren. Waar Rory nog won van Woodley ging Saffiedine daar tegen onderuit. Wel de overwinning tegen Marquardt was er eentje voor in de boeken. Ik denk dat MacDonald hier enorm gemotiveerd is. Een titelfight gaat hij krijgen als die wint en waarom niet met een fight of the night titel erbij? MacDonald is veruit de betere en de inconsequentie van Saffiedine laat mij denken dat dit geen vijf ronden hoeft te gaan, als Rory zijn beste spel weet te brengen dat dit hard gaan. De odds zijn iig goed genoeg voor mij om een klein gokje te wagen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
^^

Thanks voor de tip! (y)
0 Vind ik leuk's

12 juli 02:00 :d

Jose Aldo - Conor McGregor DNB@2.50 bij 5Dimes/Bij UB/NG staat Conor gewoon winst @2.10

Deze blogger geeft nu al aan dat de ier Conor gaat winnen en hij gaat nog zeggen in welke ronde ook. :p

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 11:32
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Conor is een baas, maar of hij in deze echt de favoriet gaat zijn, betwijfel ik ten zeerste
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie over het gevecht manny pacquiao tgen floyd mayweather???
0 Vind ik leuk's
soccersecure:
Wat denken jullie over het gevecht manny pacquiao tgen floyd mayweather???

Zelf schat ik de kansen voor Floyd Mayweather ongeveer 66% en Manny Pacquiao 33% kans. Ik had gelezen dat veel punters direct in het begin op Manny Pacquiao hadden ingezet alleen de odds daarvoor zijn met 0.5 gedaald. De odds van Floyd Mayweather Jr zijn ook weer gestegen naar 1.57 bij Betdaq.
Er zit mijn inziens nauwelijks meer value op deze legendarische bokswedstrijd maar dat mag de pret niet drukken om toch naar deze bokswedstrijd te gaan kijken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Alvast een vroege voor dit weekend;

UFC 189
Robbie Lawler - Rory MacDonald
Pick: To go the distance NO @ 2.10

In die co-main event in UFC 189 is er een rematch, wel tussen Robbie Ruthless Lawler en Rory MacDonald. Beide zijn erg gewaardeerde vechters. Ruthless moet het zonder meer hebben van zijn boksen en zal daarop enorm gaan leunen dit weekend. Aan de andere kant hebben we de favoriet voor de titel, Rory. Een van de weinige vechters die elk aspect van MMA onder de knie heeft. Op de grond de meest effectieve inslag van nagenoeg alle vechters. De laatste maanden is dit gevecht enorm aangewakkerd. In UFC 167 werd Rory nog verslagen door Robbie door vanuit het midden van de octagon slim om te gaan met de ruimtes en het daar op zijn boksen te gooien. Vrees dat op het moment dat ze richting de zijkant gaan het snel gebeurd kan zijn. Ik verwacht een agressieve wedstrijd van beide kanten die nooit vijf ronden kan duren denk ik. Beide zullen het in de rematch niet in de handen van de jury willen laten liggen en beide hebben ze de cardio om het vijf ronden makkelijk vol te houden! Succes!

Kleine edit; ook Conor McGregor winnen van Chad Mendes is denk prima te spelen (rond de 1.50). Moest origineel tegen Jose Aldo in een titelgevecht maar door een blessure tijdens de training kan dat niet doorgaan. Mendes komt op relatief korte tijd op deze wedstrijd en voor McGregor is het een kans om interim kampioen te worden en zo voor dubbele inkomsten te gaan, door later Aldo weer te pakken. Conor was tegen Jose al favoriet en dat is denk ik tegen Mendes niet anders, het zou raar zijn als die verliest.
0 Vind ik leuk's
Joostvw:
Alvast een vroege voor dit weekend;

UFC 189
Robbie Lawler - Rory MacDonald
Pick: To go the distance NO @ 2.10

Kleine edit; ook Conor McGregor winnen van Chad Mendes is denk prima te spelen (rond de 1.50). Moest origineel tegen Jose Aldo in een titelgevecht maar door een blessure tijdens de training kan dat niet doorgaan. Mendes komt op relatief korte tijd op deze wedstrijd en voor McGregor is het een kans om interim kampioen te worden en zo voor dubbele inkomsten te gaan, door later Aldo weer te pakken. Conor was tegen Jose al favoriet en dat is denk ik tegen Mendes niet anders, het zou raar zijn als die verliest.

Beide gewonnen, gefeliciteerd. Toch niet heel tevreden met de weddenschappen. Lawler tegen MacDonald kwam tot de vijfde ronde waarna MacDOnald moest opgeven omdat zijn neus waarschijnlijk helemaal in puin lag. Had prima tot een beslissing kunnen komen, waar het pas los kwam in de 3/4 ronde ongeveer, jammer maar wel gewonnen. Ook McGregor won van Mendes maar dat ging niet helemaal zoals ik wou. Mendes kreeg hem veel op de grond en deed daar wel degelijk schade ook. Staand was het verschil enorm en dat betaalde zich ook uit uiteindelijk! Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Morgenmiddag rond 17.30 uur is de partij
Mickael Lebout vs Teemu Packalen

Dit is de tweede UFC partij voor Lebout (0-1-0) en pas de eerste voor Packalen. Packalen heeft een MMA record van 7-0-0 (7/7 gewonnen dus) en allemaal werden ze vrij gemakkelijk gewonnen; 5x gebeurde dit via submission en 2x via TKO (technical Knock Out). Hij is dus erg sterk op de grond.
Lebout is daarbij staand niet erg sterk en moet het dus ook van het grondgevecht hebben.

Dit allemaal meegenomen verwacht ik dat de wedstrijd niet de volle 3 ronden zal duren en dat het beslist wordt via submission. Ik geef Teemu de beste papieren, maar aangezien het zijn UFC debuut is blijft dit altijd wat riskant.

TIP:
Alternate Winning method: SUBMISSION (2.40 Unibet)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.