Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wawrinka heeft sinds 2013 geef finale meer verloren, dus hoewel hij niet constant is, kun je op hem rekenen in finales. Coric is jong, overrated en heeft niets in zn spel waar Wawrinka zich druk om hoeft te maken als hij goed speelt
0 Vind ik leuk's
random-pinguin:
Wawrinka heeft sinds 2013 geef finale meer verloren, dus hoewel hij niet constant is, kun je op hem rekenen in finales. Coric is jong, overrated en heeft niets in zn spel waar Wawrinka zich druk om hoeft te maken als hij goed speelt

Inderdaad, Wawrinka heeft in principe de veel betere tools om dit in 2 sets op te lossen. Vind alleen niet dat Coric overrated is, maar dat is misschien een mening. Heeft wel degelijk een toekomst, maar dit soort wedstrijden komen gewoon te vroeg denk ik. Vorig jaar was het 6-1 6-4 voor Wawrinka, zal nu wel herhaald worden vrees ik voor de Kroaat.

Voor vandaag Kontinen/Peers winnen in Brisbane speel ik, ook Krajicek/Paire winnen van Marach/Martin in Chennai.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Coric grootste kwaliteit is zn mentaliteit. Hij speelt ontzettend al ontzettend volwassen, maar zijn beperkingen zijn moeilijk te fixen. Ik weet niet hoeveel ruimte voor verbetering Coric nog heeft. Z'n forehand is het grootste probleem en dit is niet makkelijk gefixt. Ik denk dat andere tieners meer mogelijkheden hebben om echt wapens te ontwikkelen.
0 Vind ik leuk's
Combo vannacht:

Cornet - Cepede Royg
Stosur - Hantuchova
Hibino - Giorgi
Dolgopolov - Bellucci
Anderson - Haase
Kohlschreiber - Becker

@ 5.86 Low Stake
0 Vind ik leuk's
Heb meegspeeld, beter maakt Cornet het eens even af, typische vrouwenpot bezig daar.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Mijn tips voor vannacht, hopen op een even groot succes als vorige keer :

Single:
Bertens-Beck @2.10
Kuznetsova-Errani @2.15
Robredo-Troicki @1.66

Combo
Barthel, Bencic, Watson, Anderson @4.88
0 Vind ik leuk's
https://gyazo.com/ee57028b425ba1642dd029e90228214c

combo voor nu(meeste wedstrijden 0u begin). Ben bezig met NHL en eventueel het volgende uur dus kan ze niet uittypen, geen tijd

Vanni verloren van Evans...
0 Vind ik leuk's
voor nu om 1u30:

M. Zverev - Arnaboldi
Khachanov - Zemlja
Hemery - McGee
Dancevic - Fratangelo
Bemelmans - Bourchier
Albot - Mertl

combo @ 8.53 Low Stake
0 Vind ik leuk's
matchen 3u:

Ilhan - Nedovyesov
Trinker - De Schepper
Smyczek - Pereira
Kovalik - Krstin
Karatsev - Skugor
Donati - Rola

combo @ 6.14 Low Stake
0 Vind ik leuk's
de nóg latere matchen ook nog een combo:

Popko - Trungelliti
Matosevic - Barrere
Stepanek - Satral
Ignatik - Fabbiano
Falla - Nguyen
Anderson - Van Peperzeel
Herbert - Elias
Bourgue - Basic

combo @ 14.66 Low Stake

Ik speel ook nog 2 singles:

Caruso @ 4.02 Low Stake
Herbert @ 1.4 High Stake (vrij lage odd maar zie dat niet misgaan, Elias is heel slecht op hardcourt)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.