Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Chennai:
Bautista Agut over Coric in 3 FT1-2
Bedene over Ramanathan in 2 FT:2-1(verloor zn 1e in tb)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Single
Fritz-Bolt Bolt +3.5 games @1.90
Lisicki-Watson @1.76
Wozniacki-Stephens Wozniacki -3.5 @1.55
Goerges-Paszek @2.25

Combo
Kerber, Soeda, Falla, Wawrinka (2-0 setscore) @4.73

Gisteren was een goede nacht met 2 fouten en een geslaagde combo.
0 Vind ik leuk's
Brisbane:
3u30 Raonic over Tomic in 2@2.40 Tomic won in Q schitterend van Kei Nishikori, daarvoor versloeg hij Radek Stepanek in een 3setter die hij nauwelijks overleefde.Hier krijgt hij het wel niet zo makkelijk zoals tegen Nishikori,waar het vooral een baseline battle was.Het zullen kortere punten zijn en Raonic, die 27 van de 29 first-serve points won van Pouille,zou iets teveel firepower voor Tomic kunnen zijn.

5u00 Federer over Thiem in 2 met minstens 1TB (op UB o0.5 tb @2.601TB @2.75 Ladbrokes ): Doha:Thiem serveert aan bijna 70% met 13 aces en 1 DF! 22j en al in de top 20,maar hij moet het toch afleggen tegen de groten : (0-4 in confrontaties met Novak Djokovic, Andy Murray, en Rafael Nadal)

Doha:
16u45 Djokovic over Nadal in 2 @1.67UB Zeker op hardcourt zie ik Nadal niet winnen van Djoko
0 Vind ik leuk's
Zo de picks van gisteren gingen lekker.
Vandaag nieuwe bets maar niet zoveel picks vandaag.

Combinatie
05:05 ATP Brisbane: Federer - Thiem 2-0 Federer @ 1.40
10:35 WTA Brisband: Azarenka - Kerber Winst Azarenka @ 1.53

Odd: 2.14
High Stake.

Federer heeft boem al goed toegelicht.
Ik heb als tijd 05:05 neergezet omdatde bookies deze tijd aangeven maar mogelijk begint deze nog wel een uur later omdat de wedstrijd raonic - tomic nog bezig is met set 1.

Azarenka was de laatste tijd al goed op de weg terug, maar lijkt nu in 2016 toch haar oude niveau aardig gevonden te hebben. Alle 4 de wedstrijden gingen zeer eenvoudig met 2-0 naar haar toe. Niemand heeft nog 4 games weten te winnen in een set uit de 8 gespeelde sets. De meeste waren zelfs nog grotere uitslagen. Ik zie ook Kerber niet winnen van deze azarenka.

WTA Singles
10:35 WTA Brisbane: Azarenka - Kerber 2-0 Azarenka

Odd: 2.38
Medium Stake

0 Vind ik leuk's
robs234:

Zelf speel ik dan liever op een outsider: Australia Green @ 8 (Betsson). Dit toernooi wordt gespeeld in Perth (Australia) en vorig jaar gingen de Aussies eraf door elke landenduel te verliezen. Ze hebben dus iets recht te zetten. Australia Gold dicht ik weinig kansen toe, maar Green heeft met Kyrgios en Gavrilova toch een goed koppel. Kyrgios verslaat waarschijnlijk De Schepper (Frankrijk) en Zverev (Duitsland) en ik geef hem ook een redelijke kans tegen Murray. Gavrilova is vaak sterk in het begin van het seizoen. Ik verwacht dat ze Watson (GB) verslaat en het zal me ook niet verbazen als ze Garcia (FR) en Lisicki (DU).

Zou het op USA aankomen in een eventuele finale, dan schat ik de kansen 70-30. Als Kyrgios Sock verslaat komt het waarschijnlijk op de dubbel aan, dat in mijn ogen 50/50 is. Tegen de andere potentiële finalisten zou Green favoriet zijn. Ik denk dat de 'wil' om te winnen hier doorslaggevend gaat zijn en dat die wil groter is bij de Australiërs dan de andere landen.

Kortom, USA favoriet, maar de value ligt op Groot-Brittannië en Aus. Green, waarbij mijn voorkeur naar die laatste uitgaat.

Lekker hoor. Twee keer nipt gewonnen in de dubbels tegen GB en Frankrijk. Blij dat ik niet verzekerd heb. De zege van Gavrilova op Svitolina had ik niet verwacht :p
0 Vind ik leuk's
Hercog @ 1.80 (6/10)
Cepede Royg @ 2.60 (5/10)
Sela @ 2.05 (5.5/10)
Soeda @ 2.65 (5/10)
Vukic @ 3.5 (5/10)
Mahut @ 1.72 (5.5/10)
Cervantes @ 3.25 (5/10)
Witthoeft @ 1.75 (6/10)
0 Vind ik leuk's
11:00 Roger Federer - Milos Raonic 2-1 (CS-Match) 4 2/10 Ladbrokes
Raonic zal zich naar 1 set serveren.

Federer domineerde de head-to-head series met 9-1, 6-1 op hard courts. Ze speelden vorig jaar 2x keer tegen elkaar,wo Hetzelfde toernooi hier in Brisbane. Federer won 6-4, 6-7(2), 6-4 om daarna Raonic met 7-5, 6-4 in the Indian Wells HF te kloppen.

Raonic werd geplaagd door een voetblessure en viel zo uit de top 10.Maar nu in 2016 is hij back in business, met overwinningen over Ivan Dodig, Lucas Pouille, en Bernard Tomic.Hij verloor slechts 1set (tegen Dodig) en 1 service game (tegen Pouille).

Federer zowat in cruise control deze week met een QF tegen Grigor Dimitrov, 6-4, 6-7(4), 6-4. En routine winnaars tegen Tobias Kamke en Dominic Thiem.

Hij gaf wel toe na de partij tegen Thiem: I think it was my best match of the tournament,” the top seed said after disposing of Thiem. “I thought I hit the ball pretty well, but that’s usually how it goes. You always play better toward the end. Nobody cares how you played at the beginning, as long as you got there.

En dit zei hij verder voor de confrontatie met Raonic: “I’m very excited to be back in the final. It’s going to be special playing Milos again. Big-serving guys are always just tricky. I don’t know if it’s that I don’t like to play them–I always embrace the challenge of playing big servers. I have a really good record against them. I usually do a good job of getting the ball back and then finding a way. Sometimes it’s worked and sometimes it hasn’t.

“But I have no problems playing against him. Clearly, I respect his game. I think he’s made a lot of progress in the past few years.”

Het enigste nadeel bij Raonic is dat hij niet regelmatig is in zn returns vanop de baseline ,zo kon hij Tomic geen enkele keer in 12 return games breken.Raonic zal zich naar 1 set serveren.Maar uiteindelijk zie ik Fed wel winnen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Combinatie
05:05 ATP Brisbane: Federer - Thiem 2-0 Federer @ 1.40
10:35 WTA Brisband: Azarenka - Kerber Winst Azarenka @ 1.53

Odd: 2.14
High Stake.

WTA Singles
10:35 WTA Brisbane: Azarenka - Kerber 2-0 Azarenka

Odd: 2.38
Medium Stake

Lekker, beide hun plicht gedaan!
Er is niet heel veel tennnis vandaag (vanaf dit tijdstip dan).

Combinatie
07:40 Ivanovic - Pliskova +1.5 set handicap Ivanovic @ 1.34
12:35 Warwrinka - Coric 2-0 Warwrinka @ 1.50

Odd: 2.01

Ik onderschat Coric hier zeker niet, het is een talentje!
Maar Coric heeft al een aantal 3 setters gehad waarbij Warwrinka redelijk snel en eenvoudig zijn partijen door is gekomen.
Coric ook meerdere malen gebroken waarbij ik Warwrinka toch wel aardig stabiel vind op zijn service.

0 Vind ik leuk's
Helaas het zat er niet in bij ivanovic. Ik heb zoveel vertrouwen in warwrinka dat ik bij deze nog een combi gooi:

Combinatie
10:00 Federer - Raonic Under 2.5 sets @ 1.52
12:35 Warwrinka - Coric 2-0 Warwrinka @ 1.50

Odd: 2.28

Lang over nagedacht bij federer - raonic.

Raonic een power service met een slecht 2015 seizoen.
Een neuw seizoen met nieuwe kansen.
Echter vond ik zijn eerste service percentage inslaan niet heel indrukwekkend in zijn laatste paar partijen, 56% en 62%. Als ze eenmaal in zijn dan is meestal punt wel voor raonic (zo'n 80%). Ook raonic nog 4 en 3 dubbele fouten die hij in 2014 in zijn top vorm zelden had in een partij. Nu heeft raonic ook een top 2e service maar daar won hij maar 52% op tegen Pouille en 63% tegen tomic. Ik denk dat federer dit toch gaat afstraffen en toch wel gaat breaken 1 à 2x minstens op de iets mindere service games van raonic. Ik heb voor de zekerheid under 2.5 sets gepakt aangezien de odd met 2-0 Federer en under 2.5 sets niet heel erg groot verschilt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.