Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beide speelsters zijn goed in vorm, maar denk dat het klasseverschil toch wel de doorslag gaat geven
0 Vind ik leuk's

Zo dat was spannend vanmorgen. Pilskova won in 3 sets van Friedsam.. :)

Dit was de combo: Henrikh Mkhitaryan scoort niet x1,21, Juventus-Malmo geen pingel x1,24 en Pilskova x1,39 (200E inleg en 414E terug) kon het wel goed gebruiken nadat mij under in de slotseconden bij Dortmund-Arsenal de mist in ging..
0 Vind ik leuk's
Tip: Doi M. / Xu Y!! Cornet kan niet tegen de hitte en is kapot van de match eerder vandaag
0 Vind ik leuk's
cesc:
Tip: Doi M. / Xu Y!! Cornet kan niet tegen de hitte en is kapot van de match eerder vandaag

Pech cesc,2x TB
De volgende dag (20/09 Guangzhou (China), hardcourt)verloor ze dan weer wel beide finales .Haar enkel tegen Niculescu met 64/60! en haar dubbel in een TB.
Ze lijkt nog altijd last te hebben van de warmte en de vraag is of ze volledig fit zal zijn voor haar partij tegen Oprandi (sui)op 22/09 om 6u00 in Wuhan (China) op hardcourt.H2H staat het zelfs 2-0 voor Oprandi .
Alleszins een leuke odd om te spelen:
Cornet A. - Oprandi R.@4.95 Pinnacle en @4.85 Tonybet (h)
maar best spelen bij een bookie die uitbetaald bij een opgave(en daar heb ik geen ervaring mee)
FT 62/61
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Bouchard d. Cornet 2-0 @2.1 bwin: terug eens proberen omdat ik mij de vraag stel hoe lang Cornet het nog gaat uithouden.

FT 63/75
0 Vind ik leuk's
Het heeft deze week value om op de tegenstander( s ) van Nadal te wedden. Hij heeft namelijk een blindedarmontsteking en komt terug van een polsblessure. De odds zijn nog niet bekend. http://www.tennis.nl/nieuws/nadal-gaat-spelen-shanghai-met-blindedarmontsteking
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
Het heeft deze week value om op de tegenstander( s ) van Nadal te wedden. Hij heeft namelijk een blindedarmontsteking en komt terug van een polsblessure. De odds zijn nog niet bekend. http://www.tennis.nl/nieuws/nadal-gaat-spelen-shanghai-met-blindedarmontsteking

(y) knap haagse
Lopez F. 2-0 Nadal R.63/76
0 Vind ik leuk's
20u15
CHALLENGER - ENKELSPEL: Rennes (Frankrijk), hardcourt (binnen) - 8ste finales
Darcis S.(bel/ATP: 253 )- Sela D. (isr /Sela D.ATP: 84)1@1.62

Darcis,die heel goed was tegen Vesely, bereikte de finale van Bergen tegen Goffin (6/3 6/3). Gisteren begon het toernooi in Rennes (Frankrijk) en hij won van Martin Fischer 6/0 6/4 .Laat dus duidelijk zien dat hij de vorm heeft. Aan de andere kant is Dudi Sela een goeie server maar vorige week won Darcis in Mons nog met 6/1 7/6 van Sela. De H2H is het ook 3-0 voor (2014-2013-2009) Steve .

FT 36/60/62
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:

Bedankt voor het delen, Haagse!
0 Vind ik leuk's
13u30
CHALLENGER - ENKELSPEL: Rennes (Frankrijk), hardcourt (binnen) - 8ste finales
Struff J-L.ATP: 52- Haase R.ATP: 73 1@1.67 tonybet of Ladbrokes/1.66 UB/NG
http://www.oddsportal.com/tennis/france/rennes-challenger/struff-jan-lennard-haase-robin-ABHGMQBJ/
FT 36/46

Een blogger schreef:
Haase heeft na zijn overwinning op Riba op Twitter geschreven dat hij niet fit is. Dat klopt, zie zijn eerste tweet: https://twitter.com/robin_haase Daarin schrijft hij dat hij last heeft van zijn enkel.

De blogger speelt deze weddenschap bij Bwin@1.57, voor het geval Haase op moet geven (ik ben niet op de hoogte van de kleine lettertjes bij Bwin, maar die zullen de weddenschap bij opgave dus waarschijnlijk wel uitkeren). Verder schrijft hij dat Haase het zwaar zal hebben tegen Struff, omdat die een harde service heeft. Small stakes, omdat we niet zeker weten hoe Haase er voor staat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.