Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Precies. Ik verwacht wel, dat als ze op deze manier doorgaan, er wel een paid service komt. Ze hebben al een mooie site en daar zitten ook kosten aan natuurlijk.
Earrebarre yn e jarre bedarre
Ik heb in het verleden wel eens gebet op tennis en dan als het deuce was dan zette ik steeds in op de hoogste odd, dus bij advantage voor de ene 10 euro op de andere, krijgt de andere dan advantage dan weer 10 euro op de andere, etc etc. Soms gaat een deuce heel lang door en kan je echt heel veel geld hiermee verdienen (h)
louweeh:
Ik heb in het verleden wel eens gebet op tennis en dan als het deuce was dan zette ik steeds in op de hoogste odd, dus bij advantage voor de ene 10 euro op de andere, krijgt de andere dan advantage dan weer 10 euro op de andere, etc etc. Soms gaat een deuce heel lang door en kan je echt heel veel geld hiermee verdienen (h)
Hoe gaan we dit vriendelijk zeggen... Wat een 'niet zo'n slimme' manier van betten.
X
X
X
Ik speel vannacht:
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Fingers crossed :)
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Fingers crossed :)
vandaag speel ik Fyrstenberg/Matkowski ;-)
it's all about the money ;)
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
grafiti:
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Redelijk, maar je maakt er geen winst mee als je er 3/9 fout hebt.
grafiti:
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Peer to win
Beck -3.5 games
Lepchenko -1.5 sets
Kuznetsova to win
Barthel over 21.5
Baczinsky to win
Riske over 20.5 games
Kudryatseva to win
Zahalova to win
Barthel 7-6 6-2, 21 games of ben ik gek?
Je hebt gelijk hoor, was fout aangegeven door Grafiti. Ging ervanuit dat het juist was, excuses.
Spannend ochtendje morgen. Als Karolina Pliskova wint van Friedsam pak ik 415E. De vraag is verzekeren of laten lopen. :)