Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ram is voor mij favoriet tegen Kicker zelf.
Bij mij staat die al niet meer op unibet, wel op bwin @2,45
Lorenzi was toch goed, respect voor de Ram tippers
00:30: Karlovic- Estrella 1 @1.76 ( High stake)
De baan in Quito speelt als een Hard court baan, en we kennen allemaal de opslag van Karlovic. Estrella is goed in vorm, maar 1.76 vind ik belachelijk hoog. Heb er dan ook aardig wat kluiten op gezet.
Succes!!
De baan in Quito speelt als een Hard court baan, en we kennen allemaal de opslag van Karlovic. Estrella is goed in vorm, maar 1.76 vind ik belachelijk hoog. Heb er dan ook aardig wat kluiten op gezet.
Succes!!
Estrella heeft Quito wel 2 jaar op rij gewonnen, The king of Quito. Maar ik begrijp je bet, toch kan hij altijd iets extra's dit toernooi.
Wist niet dat het al was begonnen haha. Hij wint de eerste tiebreak, moet goed komen nu.
Karlovic verprutst het helemaal zelf. mag serveren voor de match en slaat een dubbele fout. :-@
Ochja, kan gebeuren.
Ochja, kan gebeuren.
Voor sebiet. Belluci-Olivo O22.5 @1.89 ( High Stake)
Spelers zijn zeer aan elkaar gewaagd, en zie het wel een uitputtingsslag worden op gravel.
Spelers zijn zeer aan elkaar gewaagd, en zie het wel een uitputtingsslag worden op gravel.
geefemnetrok:
geefemnetrok:
Na valpartij van Olivo nooit geen match meer gezien :( Gelukkig live gezien en ingedekt..