Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1ste ronde Sofia Open : Janowicz- Dudi Sella 2.48

Odd is veel te hoog mijn inziens, speelt goed laatste tijd en Janowicz is zo afhankelijk van de vorm/zin van de dag.
0 Vind ik leuk's
geefemnetrok:

Odd is veel te hoog mijn inziens, speelt goed laatste tijd en Janowicz is zo afhankelijk van de vorm/zin van de dag.

en niet te vergeten van zijn opslag, als die goed draait is hij bijna niet te breaken ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
geefemnetrok:

en niet te vergeten van zijn opslag, als die goed draait is hij bijna niet te breaken ;-)

Ja ik zeg het al tijdje wedden op underdogs kan prima rendabel zijn. Dit vind ik ook goede bet alleen inderdaad het is echt de vorm van de dag.
Had dit maandag met Dustin Brown ook alleen hij speelde wel weer een keer goed.

Ik kijk deze pot even live aan, verwacht dat eerste servicegames gelijk opgaan dus even kijken wie het makkelijkst gratis punten krijgt met evt opslag
of hun wapen.
0 Vind ik leuk's
bojandinho:
yellowboy:
geefemnetrok:

Ja ik zeg het al tijdje wedden op underdogs kan prima rendabel zijn. Dit vind ik ook goede bet alleen inderdaad het is echt de vorm van de dag.
Had dit maandag met Dustin Brown ook alleen hij speelde wel weer een keer goed.

Ik kijk deze pot even live aan, verwacht dat eerste servicegames gelijk opgaan dus even kijken wie het makkelijkst gratis punten krijgt met evt opslag
of hun wapen.

Garcia-Lopez heeft volgens mij de langste verliesreeks op ATP toernooien, 10x op rij verloren met een setscore van 2-23. Misschien kan hij op gravel nog iets verbeteren, maar hij lijkt buiten zijn goede dubbelspel op single-gebied toch wel klaar te zijn..
0 Vind ik leuk's
P.H-Matthieu @1.67 , Die millot stelt niks voor.
0 Vind ik leuk's
Lorenzi - Ebden

2-0 voor Lorenzi aan 1.55

Ebden is een goeie tennisser maar absoluut geen gravelspeler, terwijl lorenzi dit absoluut wel is.

High stake hier voor mij

GOOD LUCK
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Tenniscombo voor vandaag ;)

Marton Fucsovics 1.61
Rajeev Ram 2.37
Fernando Verdasco 1.66
Pablo Lorenzi 2-0 1.5

@9.59 x 10,- = 95,90

Good Luck ;)
0 Vind ik leuk's
Speel Ram ook mee ;) Net als pablo Lorenzi 2-0 (High staked)
0 Vind ik leuk's
Let wel op dat Quito ab-so-luut niet als gravel speelt. Het is een baan waar spelers met een goede service bijna niet gebroken kunnen worden. Vandaar dat Karlovic hier ook aanwezig is in plaats van naar Sofia of Montpellier te gaan. Buiten dat is Ebden inderdaad ver over zijn top heen dus zou het zeker moeten lukken, ik vind 1,50 alleen niet echt een fijne quote hiervoor.
0 Vind ik leuk's
Dus ram voor 2,45 heeft zeker value??
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.