Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF
Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.
Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)
Goooood luck!
Lapko - Zhang over 21.5 games @1.98
Zhang de betere van de 2 alleen op hardcourt heeft Lapko een goede streak dus denk een 3 setter. Een echte winnaar zou ik pre match niet aandurven.
Gl
Donati tegen Arguello @1.7
Donati speelde vorige week de finale, waarhij nipt verloor.
Arguello zoekt nog steeds naar de goede vorm. Kreeg de match gisteren gratuit van zijn landgenoot
Martic in straight sets @1.64
Martic wil de ontgoocheling van de US open zo snel mogelijk doorspoelen en zakt sinds lang terug af naar een Challenger tornooi.
Martic is gewoon veel te sterk voor haar en zal vanaf het begin van de baan geblazen worden.
Berankis@2.3 low stake
Berankis is zoekende naar een overwinning. Hij was er enorm dichtbij tegen de ZuidKoreaan Chung tot hij last kreeg van de hitte in NY.
Zijn tegenstander is eveneens wisselvallig en ik denk dat Berankis gesterkt door zijn 2 setwinsten tegen Chung de lijn zal doortrekken.
Combi Collins - Ruud (1.4 & 1.43)
Collins wilt zo snel mogelijk nog eens met winst aanknopen, na toch wel telkens zware tegenstanders te hebben op hardcourt, lijkt de zege hier nu hapklaar.
Ruud won makkelijk zijn 1ste wedstrijd en denk dat hij in dit tornooi de te kloppen man wordt.
Veel succes allen!
Arguello zoekt nog steeds naar de goede vorm. Kreeg de match gisteren gratuit van zijn landgenoot
Martic wil de ontgoocheling van de US open zo snel mogelijk doorspoelen en zakt sinds lang terug af naar een Challenger tornooi.
Martic is gewoon veel te sterk voor haar en zal vanaf het begin van de baan geblazen worden.
Berankis@2.3 low stake
Berankis is zoekende naar een overwinning. Hij was er enorm dichtbij tegen de ZuidKoreaan Chung tot hij last kreeg van de hitte in NY.
Zijn tegenstander is eveneens wisselvallig en ik denk dat Berankis gesterkt door zijn 2 setwinsten tegen Chung de lijn zal doortrekken.
Collins wilt zo snel mogelijk nog eens met winst aanknopen, na toch wel telkens zware tegenstanders te hebben op hardcourt, lijkt de zege hier nu hapklaar.
Ruud won makkelijk zijn 1ste wedstrijd en denk dat hij in dit tornooi de te kloppen man wordt.
Veel succes allen!
Waar plaats je de bets ?
Martic kan ik nu niet vinden boven de 1.46 op Betfair, en dat is al substantieel hoger dan elders.
Ik speel je 1ste, 2e bet en combi Collins - Ruud mee Dmat. Mooi van je combi gisteren ook!
@caantjes Ik heb Martic -1,5 sets @1.55 op Redbet
Berankis@2.3 low stake
Veel succes allen!
Waar plaats je de bets ?
Martic kan ik nu niet vinden boven de 1.46 op Betfair, en dat is al substantieel hoger dan elders.
UNIBET
Martic 0-2 winst @1.64
Hoi Jordi,
ik zie dat jij de tips van dmat ook meespeelt, dus heb je er ook wel vertrouwen in :wink:
ik speel Martic en dubbel Collins/Ruud ook wel mee
gr.Ron
Ik speel niet vaak op tennis, maar opgave (Ruud) na 1 gespeelde set is dus geld kwijt. Ik mag hopen dat hier streng op gecontroleerd wordt, anders kun je wel heel gemakkelijk een weddenschap beïnvloeden (lees matchfixing). Ik houd het voortaan maar op voetbal denk ik.
Echt een Baaldag!
2 opgaves in mijn 4 bets!
Berankis heb ik live kunnen uitcashen na 6 games.
Hopelijk morgen een leukere dag!
wat denken jullie van volgende combi:
Young wint
Martic wint 2-0
Maria wint minimaal 1 set
oddje 3.5
zouden jullie deze ook spelen?