Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Nederlandse verkiezingen 2017

Alles over politieke weddenschappen kan in dit topic geplaatst worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
flapske:
volgens de laatste peilingen van gister avond staat het;

pvv 25
vvd 24
cda 21

cda kreeg nog 51@ op dat moment, heb er dus 7.50 funbetje opgedropt. staat nu op 21@

Volgens de NOS staat de VVD nu weer bovenaan http://nos.nl/artikel/2161224-peilingwijzer-tweestrijd-blijft-uit-veld-dikt-wat-in.html
Er zijn nu bookies die @1.75 voor de PVV geven; interessant omdat Wilders blijkbaar inzet om alleen de laatste dagen te gaan debatteren..
0 Vind ik leuk's
Overzicht peilingen bookmakers:

Bwin:
PVV @1,75
VVD @2,10
Een andere partij: @15

William Hill:
PVV @1,67
VVD @2,10
CDA @16
GL @33
D66 @80
PvdA @80
SP @100

Betway:
PVV @1,80
VVD @2,00
CDA @11
D66 @21
SP @101
PvdA @101

Betsson:
PVV @1,65
VVD @2,20
CDA @20
D66 @95
PvdA @95
SP @95

Guts:
PVV @1,65
VVD @1,95
CDA @41
PvdA @81
D66 @81
SP @100

Wat opvalt is dat de odds nogal uiteenlopen. Zo krijg je bij een overwinning van Pechtold, wat niet waarschijnlijk is maar toch, 21 keer je inleg terug bij Betway en maar liefst 95 keer bij Betsson.

Voor het CDA kan je beste terecht bij Guts die maar liefst @41 aanbied voor een overwinning van Buma, terwijl Betway 'maar' @11 aanbied.
De PVV staat dan weer het hoogst bij Betway @1,80, de VVD bij Betsson @2,20

Ik ga denk ik inzetten op VVD, met een beetje kleingeld op Buma. Ik geloof niet dat de PVV de dalende trend in de peilingen nog gaat herstellen. VVD is erg stabiel en staat op peilingwijzer bovenaan en het CDA is een gevaarlijke outsider, ze blijven stijgen in de peilingen en dat zijn voornamelijk PVV-stemmers die het waarden- en normen verhaal en het strengere asielbeleid van Buma wel zien zitten.

Ik denk dat Wilders ook in de debatten niet gaat winnen, Rutte is een goede debater en Buma is ook in vorm.
Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
robbie63:
Ik denk niet dat de mafkees Trump voor de PVV gunstig zal uitvallen; ik zie veel value in lay PVV biggest party @1.3

Inmiddels heeft PVV odd @2 op Betfair, dat vind ik wel value; Wilders gaat met zijn eindsprinttaktiek de laatste 3 dagen opeens in alle debatten verschijnen!
0 Vind ik leuk's
Als we iets hebben geleerd van het Brexit referendum en de Amerikaanse verkiezingen is het wel dat je totaal niet op peilingen moet vertrouwen...
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat PVV meer value heeft dan VVD, maar je weet maar nooit.
ALs het geen van die 2 word dan verwacht ik CDA, met daarna hooguit GL SP ofzo.

0 Vind ik leuk's
Bij alle bookmakers stijgt de odd van PVV en zakt de odd van VVD.

PVV staat bij William Hill, Betway en Betsson op @1,80
VVD staat bij BWIN nog op @2,20, de meeste bookmakers hebben m bijgesteld tot @2,00

VVD voor @2,20 is absoluut value. Eigenlijk zou VVD op @1,80 moeten staan en de PVV op @2,20.

Natuurlijk zijn de peilingen niet heilig, maar het geeft altijd wel een goede inschatting, in Nederland tenminste. De Brexit en de Amerikaanse verkiezingen zijn absoluut niet te vergelijken. Een referendum met ja en nee is sowieso veel moeilijker te peilen, omdat je erg afhankelijk bent van de opkomst. De Britten dachten massaal dat het sowieso een JA werd, met het gevolg dat de opkomst van de JA-stemmers veel minder was.
De Amerikaanse verkiezingen zijn al helemaal een ander verhaal met een heel ander kiesstelsel, waarbij Clinton veel meer stemmen heeft gekregen dan Trump, maar Trump toch de nieuwe president werd. Plus het grote verschil in stemgedrag tussen stad en platteland, waarbij het platteland veel moeilijker te peilen is. Het platteland heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat Trump president werd.

Ik speel VVD @2,20 high stake en een beetje kleingeld op de mega-odds van de outsiders.

0 Vind ik leuk's
Heeft Unibet NL verkiezing-bets? Staat althans niet bij Politics.
0 Vind ik leuk's
bartjuhh2016:
Heeft Unibet NL verkiezing-bets? Staat althans niet bij Politics.

Dan geef je toch al zelf het antwoord op je vraag?
0 Vind ik leuk's
Misschien is het goed om je dit te realiseren mocht je hierop gaan betten:

http://i67.tinypic.com/14dmw42.jpg">
0 Vind ik leuk's
Peilingen moet je je inderdaad niet vol op focussen. Er zijn dit jaar ook enorm veel zwevende kiezers, ik verwacht dat VVD en PVV meer zetels zullen halen dan er nu gepeild wordt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.