Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Nederlandse verkiezingen 2017

Alles over politieke weddenschappen kan in dit topic geplaatst worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bzun22:
Zit er nog ergens value in bij de woorden die trump gaat zeggen tijdens zijn inauguratie speech? Zie Unibet/888

amazing @1.5
president Bush @3
0 Vind ik leuk's
De topic klopt hier natuurlijk niet, maar Veterans @2 en Hillary @1.7 heb ik ook gezet..

p.s de bets lijken op unibet verdwenen mmar zijn nog wel op 888.. https://www.888sport.com/bet/#/bethistory/2017-01-20/
0 Vind ik leuk's
Hmm kan ze op 888 ook niet meer vinden.. Net in de chat trouwens op betfair te horen gekregen dat de bet uitbetaalt wordt! 20 x @11
0 Vind ik leuk's
Bij mij is de bet van Chelsea Manning ook uitbetaald, top tippie Timmotief!
0 Vind ik leuk's
Betstars biedt inmiddels het volgende aan:

http://i65.tinypic.com/mku6mw.png">
0 Vind ik leuk's
dennicism:
Bij mij is de bet van Chelsea Manning ook uitbetaald, top tippie Timmotief!

geen dank! hoeveel had je er op ingezet?
0 Vind ik leuk's
Hier en daar pakken bookmakers de Nederlandse verkiezingen op. Zo kwam ik onlangs op William Hill de odds tegen. Zij bieden de volgende odds aan:

Grootste partij:

PVV @ 1.53
VVD @ 2.37
Groen Links @ 26
CDA @ 51
D66 @ 81
PvdA @ 81
SP @ 101

Persoonlijk zie ik wel wat value in de VVD als grootste partij. De PVV is weliswaar de grootste partij volgens de peilingen, maar het is zeker niet ondenkbaar dat de VVD alsnog de grootste partij wordt. Mocht ik wat spelen dan sowieso lowstake, gezien de onvoorspelbaarheid van stemmingen (Brexit, Clinton vs Trump).

Wat denken jullie? Wedden op de verkiezingen, doen of gewoon lekker laten gaan?
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Als het rustig blijft qua terroristische aanslagen en negatief nieuws over Nederlanders met migratieachtergrond zou je nog eens een andere partij als de PVV aan kunnen wijzen. Maar in mijn ogen wint Wilders gewoon. Jammer dat de bookies daar ook zo over denken.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
smit:
Als het rustig blijft qua terroristische aanslagen en negatief nieuws over Nederlanders met migratieachtergrond zou je nog eens een andere partij als de PVV aan kunnen wijzen. Maar in mijn ogen wint Wilders gewoon. Jammer dat de bookies daar ook zo over denken.

Ik denk zelf niet dat de PVV de grootste zal worden. Voorgaande verkiezingen stond de PVV ook altijd torenhoog in de peilingen vóór de verkiezingen en op de dag zelf komen toch weer veel mensen bij verstand. Zelf denk ik dat de VVD wederom de grootste word, omdat veel mensen (als er een tweestrijd komt tussen rechts en links) veel sneller de VVD zullen kiezen dan de PVV.

D66 staat nog best hoog en is naar mijn mening ook wel een gokje waard. Bijna alle debatten wint Pechtold gemakkelijk omdat hij een meester is in discussiëren en ook omdat D66 meer een middenpartij is denk ik dat ze wel wat meer stemmen gaan krijgen als vier jaar terug.
0 Vind ik leuk's
~
volgens de laatste peilingen van gister avond staat het;

pvv 25
vvd 24
cda 21

cda kreeg nog 51@ op dat moment, heb er dus 7.50 funbetje opgedropt. staat nu op 21@
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.