Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Nederlandse verkiezingen 2017

Alles over politieke weddenschappen kan in dit topic geplaatst worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:29 Overige sporten en evenementen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lol...wat een lache weddenschap. Ik ga hier helemaal niets maar dan ook niets mee doen! Iemand geinteresseerd in de politiek in Noorwegen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wedden op Nederlandse politiek lijkt me wel wat ? Weet iemand bij welke online bookmaker je op Nederlandse politiek kunt wedden ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Je hebt wel online wedkantoren waar je zelf weddenschappen kan aandragen. Misschien is dat een idee?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Kan je je avatar niet aanpassen wedden...of is dat je vriendin ofzo?
0 Vind ik leuk's
Jah een tijdje terug stond de quote op 1.08 dat Obama president van de Verenigde Staten zou worden.
Als de maximum bet 10 euro is zou dat een normaal persoon toch al snel een half maandsalaris op hebben geleverd.
Het enigste wat Obama toen nog in de weg stond was hijzelf dat Obama bijv dood zou gaan ofzo.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben ook wel benieuwd of er gewed kan worden op de volgende verkiezingen. Ik ga in elk geval vvd stemmen denk ik of ik daar ook op zou wedden is een andere vraag.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Oud topic omhoog kicken. Er gaan geruchten dat Obama Chelsea Manning nog vrij gaat laten.. Notering is 11 op betfair.
0 Vind ik leuk's
Het schijnt voor de eerste keer ook mogelijk te zijn om op de Nederlandse politiek te wedden.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Snel-rendement-maken-Nu-gokken-dat-de-PVV-de-grootste-partij-wordt-190127
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kan nog geen site vinden waar je het kan spelen
0 Vind ik leuk's
Als Wilders nou wat hoger stond had ik dat wel willen wagen, de huidige situatie met Sylvana en terrorisme is natuurlijk allemaal voordeel voor Wilders.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.