Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op MLB 2019

Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.

19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPeetee9 in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
in 19-04-2019 19:52 Overige sporten en evenementen
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

OK. Na de 2 wins van gisteren (Syst 1 - COL ML GM1) en (Syst 2 - MIA ML GM1) gaan we vandaag voor :

Syst 1 Miami Marlins ML (GM1).

Mogelijk volgt er nog een bet; afhankelijk van het resultaat van CLE - ATL (voorzien 22.10u onze tijd). Stay tuned.

0 Vind ik leuk's

Wat betekent je bet precies ?

0 Vind ik leuk's
Op za. 20 apr. 2019, 15:02 schreef mcphearson:

Wat betekent je bet precies ?

Wedden op Miami Marlins (MIA) op de moneyline (ML) ; het betreft een weddenschap op mijn Systeem 1 (Syst 1) en het is de eerste game (GM1) van een 5 game chase. Ik wed om steeds om 1 eenheid te winnen (1 unit). De grootte van die unit kies je zelf; afhankelijk van je bankroll. Verliest GM1, wed ik voor GM2 om het verloren bedrag van GM1 terug te winnen + 1u.

0 Vind ik leuk's

Bedankt voor je uitleg. Maar wat houdt “moneyline” (ML) in? Als ik het wil vertalen naar de weddenschappen die unibet bijv aanbiedt?

0 Vind ik leuk's
Op za. 20 apr. 2019, 16:05 schreef mcphearson:

Bedankt voor je uitleg. Maar wat houdt “moneyline” (ML) in? Als ik het wil vertalen naar de weddenschappen die unibet bijv aanbiedt?

MIA wint ( ik heb ze bij Napoleon Games aan 2.95).

0 Vind ik leuk's

We hebben nog een bijkomende bet op systeem 1 :

CLE ML (GM1) ; dit is op de 2de game van de double header..

0 Vind ik leuk's

Mooie tip die MIA! Dank.

1 Vind ik leuk's

Vandaag : Syst 1 : CLE ML (GM2)

Tussenstand Year to date :

Syst 1 : 10 - 0 (GM1/6 GM2/4)

Syst 2 : 10 - 0

BOL !!!

0 Vind ik leuk's

NO bets today. Back tomorrow.

0 Vind ik leuk's

Vandaag :

Bericht gewijzigd door Peetee9 op ma 1 jul. 2019, 19:41
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.