Wedden op MLB 2019
Ik wil hier de picks van 2 systemen delen die ik zelf nu al 6 jaar speel. Deze systemen zijn tot op heden ongeslagen. Ik ben er mij wel van bewust dat er geen enkel systeem onfeilbaar is. Systeem 1 is een 5 game chase; alle weddenschappen op de ML en "bet to win 1 unit". Systeem 2 idem; doch een 6 game chase.
19/04/19 : Miami Marlins ML ; Colorado Rockies ML
OK. Na de 2 wins van gisteren (Syst 1 - COL ML GM1) en (Syst 2 - MIA ML GM1) gaan we vandaag voor :
Syst 1 Miami Marlins ML (GM1).
Mogelijk volgt er nog een bet; afhankelijk van het resultaat van CLE - ATL (voorzien 22.10u onze tijd). Stay tuned.
Wat betekent je bet precies ?
Wedden op Miami Marlins (MIA) op de moneyline (ML) ; het betreft een weddenschap op mijn Systeem 1 (Syst 1) en het is de eerste game (GM1) van een 5 game chase. Ik wed om steeds om 1 eenheid te winnen (1 unit). De grootte van die unit kies je zelf; afhankelijk van je bankroll. Verliest GM1, wed ik voor GM2 om het verloren bedrag van GM1 terug te winnen + 1u.
Bedankt voor je uitleg. Maar wat houdt “moneyline” (ML) in? Als ik het wil vertalen naar de weddenschappen die unibet bijv aanbiedt?
Bedankt voor je uitleg. Maar wat houdt “moneyline” (ML) in? Als ik het wil vertalen naar de weddenschappen die unibet bijv aanbiedt?
MIA wint ( ik heb ze bij Napoleon Games aan 2.95).
We hebben nog een bijkomende bet op systeem 1 :
CLE ML (GM1) ; dit is op de 2de game van de double header..
Vandaag : Syst 1 : CLE ML (GM2)
Tussenstand Year to date :
Syst 1 : 10 - 0 (GM1/6 GM2/4)
Syst 2 : 10 - 0
BOL !!!
NO bets today. Back tomorrow.
Vandaag :