Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste tip van 2017: (NHL)

(5/1 om 2u) Philadelphia Flyers - New York Rangers
Ik speel Rangers regular time @2,80
Iets veiliger met OT en pen inbegrepen @2,15

Dit vind je op forums over deze partij:

The Rangers have a good record against the Flyers over the last 10 going 7-2-1. The Rangers are also a great road team on the year with a 13-6 road record.
The Flyers are in a slump right now they have lost 4 straight and are feeling the pressure in the standings.
The Rangers took a bad loss to the Sabres in their last game and I fully expect a huge bounce back from them in this one.

How can you not take the Rangers for those odds??

Woooo! The Rangers' odds are going up and up and up. I don't know if I should wait or pull the trigger right now.

...
0 Vind ik leuk's
belgium17:
Mijn eerste tip van 2017: (NHL)

(5/1 om 2u) Philadelphia Flyers - New York Rangers
Ik speel Rangers regular time @2,80
Iets veiliger met OT en pen inbegrepen @2,15

Dit vind je op forums over deze partij:

The Rangers have a good record against the Flyers over the last 10 going 7-2-1. The Rangers are also a great road team on the year with a 13-6 road record.
The Flyers are in a slump right now they have lost 4 straight and are feeling the pressure in the standings.
The Rangers took a bad loss to the Sabres in their last game and I fully expect a huge bounce back from them in this one.

How can you not take the Rangers for those odds??

Woooo! The Rangers' odds are going up and up and up. I don't know if I should wait or pull the trigger right now.

...

Eerste tip van 2017 is binnen.
De Rangers wonnen met 2-5 ;-)
0 Vind ik leuk's
Thanks!
Had hem ook gespeeld. Wou nog -1 AH spelen, maar een odd van 2.8 is mooi genoeg (y)
0 Vind ik leuk's
daffie:
Thanks!
Had hem ook gespeeld. Wou nog -1 AH spelen, maar een odd van 2.8 is mooi genoeg (y)

Graag gedaan, was te mooie odd om te laten liggen hé ;-)
0 Vind ik leuk's
belgium17:
daffie:
Thanks!

Graag gedaan, was te mooie odd om te laten liggen hé ;-)

Vond ik ook ;-)
0 Vind ik leuk's
Er zijn vannacht 7 wedstrijden in de NHL.
Dit zijn mijn tips:
(4 tips en een combo)
Capitals - Blue Jackets +5 @1,82
Blues (Regulation) @2,14
Blackhawks (Regulation) @1,91
Kings (Regulation) @1,80
Combo: Capitals-Blue Jackets +4 / Blues of X / Blackhawks of X / Kings of X @2,74
0 Vind ik leuk's
NHL Nashville Predators at Tampa Bay Lightning Totals (regular time) Over 4,5 1.57
NHL Carolina Hurricanes at St. Louis Blues Three way (result after regular time) St. Louis 2.10
NHL Buffalo Sabres at Chicago Blackhawks Three way (result after regular time) Chicago 1.87

odds 6,17

Een niet al te beste dag voor de canadese tipgevers!! :)
0 Vind ik leuk's
belgium17:
Er zijn vannacht 7 wedstrijden in de NHL.
Dit zijn mijn tips:
(4 tips en een combo)
Capitals - Blue Jackets +5 @1,82
Blues (Regulation) @2,14
Blackhawks (Regulation) @1,91
Kings (Regulation) @1,80
Combo: Capitals-Blue Jackets +4 / Blues of X / Blackhawks of X / Kings of X @2,74

Wat een triestige avond, de underdogs deden het goed :-/
Blues verloren 2-4 tegen Hurricanes.
Blackhawks - Sabres werd 3-3, Blackhawks wonnen wel in OT.
De Kings verloren met 0-4 tegen de Red Wings.
Had toch verwacht dat ik tenminste 2 op 3 zou hebben, het werd 0 op 3.
Capitals - Blue Jackets werd 0-5 dus met +5 heb ik inzet terug, een magere troost.
Ook de combo was verkeerd met 2 op 4.
De tips die ik hier plaatste waren nochtans populair op allerlei forums enzo, helaas.
0 Vind ik leuk's
Wat een comeback ook van Wild :)
Hoeveel stonden die om te winnen in regular time? Ik vond het te moeilijk om te voorspellen, dus heb hem niet gespeeld.
0 Vind ik leuk's
daffie:
Wat een comeback ook van Wild :)
Hoeveel stonden die om te winnen in regular time? Ik vond het te moeilijk om te voorspellen, dus heb hem niet gespeeld.

Wild stond aan 2,75. Wat een 3de periode, maar liefst 6 goals in een 10-tal minuten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.