Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vancouver Canucks - Minnesota Wild ML @1.90 unibet
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Mag ik je gedachtengang horen voor de Wilds? :)
0 Vind ik leuk's
odds zakken op de Bruins vannacht om 3u00
Hockey » USA » NHL » Calgary Flames - Boston Bruins 2@2.45 IW/2.30 Tipico
http://www.oddsportal.com/hockey/usa/nhl/calgary-flames-boston-bruins-CQINinbd/#1X2;2
Weet iemand waarom?

Final result 4:3 OT (0:2, 1:1, 2:0, 1:0)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Lijkt vooral gebaseerd op de stand en dat mensen daar vooral op wedden. (belangrijke wedstrijd voor de Bruins) Want de keepers zijn nog niet bekend en er zijn geen nieuwe blessures. Ikzelf zit ook op de bruins met ot, maar dat is wel een gokje. Daarnaast op de jets en de kings:)
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
NY Rangers - Calgary Flames under 5,5 1,87 @ williamhill

Calgary : 11-4-2 in UNDERS tegen teams met een winning record. Ze hebben een aantal dagen rust gehad en de UNDER is 4-0 wanneer de Flames 3 of meer dagen rust hebben gehad. De New York Rangers bezetten momenteel de #5 in the NHL in ''goals allowed'', en de #10 in ''penalty killing''. Flames' goalie Jonas Hiller heeft 1.36 GAA in vijf starts tegen New York. Calgary komt weliswaar van een slechte wedstrijd, maar de UNDER is 13-6-3 nadat een pot met 3 of meer goals verloren ging.
0 Vind ik leuk's
Voor aankomende nacht staan er weer 2 mooie partijen op het programma, die beiden veel kunnen betekenen voor het verloop van de playoffs in de National Hockey League.

01:00 = Ottawa Senators - Montreal Canadiens: Erik Karlsson (Senators) to score a point @1.75, Senators to score a goal in the 1st period @1.77, Over 61.5 shots on goal @1.85, Brendan Gallagher (Canadiens) to score a point @1.95

04:00 = Calgary Flames - Vancouver Canucks: Canucks to win incl. OT @2.05, Under 5.5 goals @1.70, Johnny Gaudreau (Flames) not to score a point @2.05, Over 57.5 shots on goal @1.85

Best of luck!
0 Vind ik leuk's
Het seizoen is gelukkig weer begonnen

Sabres - Senatoren: 5.5o 7/10

Oilers - Blues: 5.5o 5/10

bij de Pittsburgh maakt een nederlander vandaag zijn debuut Daniel Sprong.

verders speel ik wat live dat is het beste

0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:

Rangers

Predators

Bruins

Sharks

Hurricanes

Canadiens

Panthers

Canucks

Stars

Blues

Kings

Succes, mocht je nog NBA tips in willen zien kijk dan in het NBA topic of ga naar http://skef030.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Islanders reg time @ 1.769
Okposo (Islanders) to make a point @ 1.75
Eric Staal (Hurricanes) to make a point @ 1.70
0 Vind ik leuk's
Huberdeau (Panthers) to make a point @ 1.8
Plekanec (Canadiens ) to make a point @ 1.67
Red Wings incl OT @ 1.98
St Louis Blues reg time @ 1.98
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.