Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn picks voor vanavond:

Buffalo Sabres - Boston Bruins: Boston Bruins to win @1.72
Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Crosby to score @2.7
St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Anaheim Ducks to win @2.55
Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Tampa Bay to win OT @1.6

Singles
0 Vind ik leuk's
wu-tang-clan:
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25

Uiteraard speel ik deze matches als 'singles'.

Good luck! (y)

Bruins hebben mij live toch nog mooi money opgeleverd, in de 2e periode met een 1-0 achterstand gebet op 'Bruins to win incl. OT @2.25' en later in de 3e periode bij een 2-1 achterstand ook nog gebet op 'Bruins over 1.5 team goals @3.10'. Zo heb ik daar mijn inzet teruggekregen van Bruins Regular Time (Prematch) en zelfs winst gepakt uiteindelijk.
Vooralsnog loopt mijn 1e NHL avond redelijk met m'n bets, helaas stelden de Kings me erg teleur ondanks de vele kansen die ze kregen.
Laatste partij helaas ook net niet binnen gehaald, op basis v/d highlights die ik net zag waren de Habs echt belabberd. (n)
Toch meer gewonnen gister, dus een prima resultaat behaald. (y)
0 Vind ik leuk's
Columbus-Blue - Jackets-Toronto-Maple-Leafs Toronto Maple Leafs (extra tijd) 1,84

Dallas-Stars - Anaheim-Ducks o5.5 1,83

Calgary-Flames-Nashville-Predators u5.5 1,89

0 Vind ik leuk's
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00

00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77

01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00

02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40

Ik speel alles in 'single bet' vorm.

Good luck! (y)
0 Vind ik leuk's
grappig dat jullie columbus blue - toronto beide anders tippen
0 Vind ik leuk's
wakawakaboe:
grappig dat jullie columbus blue - toronto beide anders tippen

Je kan beter tippen dan achteraf aftertippen, bekende term hier op VW.
0 Vind ik leuk's
05-11-2014, 03:05

Arizona Coyotes - Toronto Maple Leafs

De Coyotes komen uit een zwaar programma met 3 roadtrips in vier dagen. In Toronto gaat het prima, de Leafs pakken de punten en hebben geen moeite om het net te vinden. De Leafs wonnen de laatste 4 out of 5 , waarin zij 16x scoorden. Kessel is in Toronto de grote man in vorm met 6 goals en 8 assists!

Al met al zie ik niet in waarom de bookies Coyotes tot favoriet hebben gebombardeerd en heb ik 3 picks:

Toronto Maple Leafs to win @2,60
Toronto Maple Leafs ton win including OT @2,00
Phil Kessel to score at least one goal @2,70

Cheers (y)
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
05-11-2014, 03:05

Arizona Coyotes - Toronto Maple Leafs

De Coyotes komen uit een zwaar programma met 3 roadtrips in vier dagen. In Toronto gaat het prima, de Leafs pakken de punten en hebben geen moeite om het net te vinden. De Leafs wonnen de laatste 4 out of 5 , waarin zij 16x scoorden. Kessel is in Toronto de grote man in vorm met 6 goals en 8 assists!

Al met al zie ik niet in waarom de bookies Coyotes tot favoriet hebben gebombardeerd en heb ik 3 picks:

Toronto Maple Leafs to win @2,60
Toronto Maple Leafs ton win including OT @2,00
Phil Kessel to score at least one goal @2,70

Cheers (y)

You know what I told you Ross, NHL is en blijft met tijd & wijlen een loterij. Je ging er te makkelijk van uit, Coyotes thuis lieten zien dit seizoen zich niet te willen showen als vorig jaar (toen was 't echt een slechte season van ze). Een gerouleerd team met ervaring en een goede teamspirit zorgde ervoor dat de Maple Leafs niks te zeggen had yesterday. Maple Leafs kwamen in een wolk en zijn nu weer met beide benen op de grond gekomen na al 't gepraat over wellicht het kampioenschap willen pakken en overrated gepraat in Toronto.
Helaas zag ik ook de Maple Leafs winnen gister en heb alleen een bet op hun incl. OT gedaan, maar mijn beeld over de Maple Leafs is weer duidelijker geworden. ;)
Jammer ouwe ! (y)
0 Vind ik leuk's
Iemand die meer weet van:
Hockey » Europe » International Tournament (Hungary) » Poland - Italy
1@2.65NetBet 2.75 WH(komt van 4.00!!!)
Morgen 15u30

En geef je nu antwoord Wutu :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Iemand die meer weet van:
Hockey » Europe » International Tournament (Hungary) » Poland - Italy
1@2.65NetBet 2.75 WH(komt van 4.00!!!)
Morgen 15u30

En geef je nu antwoord Wutu :p

Niet bekend met die partij, die toernooien zijn een loterij, geen speld tussen te krijgen. ;)
Gewoon niet spelen (ondanks die odd dropper), wellicht brand je je vingers aan straks.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.