Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wu-tang-clan:
cesc:
Waar kreeg je Pens ML voor 2.02?

Op Unibet.
wu-tang-clan:
Chicago Blackhawks ML @1.80
Pittsburgh Penguins ML @2.02
GL. (y)

Helaas konden de Penguins geen 3de goal forceren tijdens hun comeback, verliezen zelfs nog in OT van de Rangers ... jammer!

Je bedoelt vast 3-way.
0 Vind ik leuk's
Rangers - Penguins: Penguins
0 Vind ik leuk's
Bruins - Canadiens: 5.5o
Alle 3 de wedstrijden tot nu toe gingen allemaal over 5.5o, vind de odd te mooi om hem te laten liggen. de Bruins staan achter dus ze willen wel even laten zien wie de baas is.
Kings - Ducks: Kings
Kings zijn gewoon in supervorm de laatste 6 wedstrijden werden allemaal gewonnen ze staan met 2-0 voor tegen de ducks..
Wat een slechte nacht helaas, heb ooit beter nachten gehad dan deze:P
0 Vind ik leuk's
Speel ze met je mee! Speel alleen over 4,5 bijj de Bruins
0 Vind ik leuk's
Montreal Canadiens - New York Rangers o5

De eerst keeper (Carey Price) van Montreal is geblesseerd doet waarschijnlijk niet mee daarom word dit een over word de 1ste wedstrijd was het 7-1 voor de Rangers
0 Vind ik leuk's
Come on New York Rangers!!
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
Vannacht Blackhawks!

En morgen sowieso Rangers
0 Vind ik leuk's
Lekker Kingsiesssssss!!!!
0 Vind ik leuk's
Had de wekker gezet voor Blackhawks. Had ik mijn telefoon beneden laten liggen, dus heb de bet niet gespeeld. Gelukkig.
0 Vind ik leuk's
Uiteindelijk een goede keuze! Mijn bets met LA: Western Conference winner en Stanley Cup winner en Rangers: Eastern Conference winner en Stanley Cup winner gaan steeds beter! Dit kan een heeeeel mooi einde worden van dit seizoen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.