Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sk1986:
cesc:
Wild zie ik vannacht wel winnen van Pens....

Ik niet echt. Wild doet het vooral thuis redelijk goed en buitenhuis bakken ze er niet zoveel van. ik ben nu een voorselectie aan het maken van matchen en dan enk ik momenteel aan de onderstaande ploegen. Maar daar is het nu nog te vroeg voor om ze al te gaan zetten.
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins
Ottawa Senators
Los Angeles Kings

Wanneer is de tijd wel rijp om ze te zetten, want speel graag met je mee namelijk!
0 Vind ik leuk's
Sowieso niet zo slim om een combo te spelen.. Beste is allemaal single en voor alle zekerheid zet ik bij NHL altijd incl overtime. Voor vanavond speel ik zelf sowieso de Bruins, hebben weer een goed team en zouden dit makkelijk moeten winnen. De penquins aantal geblesseerden en spelen laatste paar dagen veel duels, vertrouw die dus niet zo
0 Vind ik leuk's
Ik speel vannacht:
Pitsburghs Penguins - Minnesota odd 2.05
LA Kings - San Jose Sharks: Sharks Under 2.5: odd 1.60
0 Vind ik leuk's
Voor mij is het home team day :) Boston Bruins was mss ook wel een optie maar daar heb ik minder vertrouwen in.
(Money Line) Minnesota Wild vs Pittsburgh Penguins @1.741
(Money Line) Columbus Blue Jackets vs Philadelphia Flyers @1.676
(Money Line) Florida Panthers vs Ottawa Senators @1.758
(Money Line) San Jose Sharks vs Los Angeles Kings @1.862
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Las toevallig net je post over de Penquins ik speel ze toch mee maar wel incl overtime
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Las toevallig net je post over de Penquins ik speel ze toch mee maar wel incl overtime

Ik speel altijd Incl OT
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Wat denken jullie van St. Louis Blues - Montreal Canadiens? Ik twijfel namelijk tussen de Kings en de Blues.
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
Wat denken jullie van St. Louis Blues - Montreal Canadiens? Ik twijfel namelijk tussen de Kings en de Blues.

Ach ja ik heb zelf Kings. die andere vind ik lastig.
0 Vind ik leuk's
sk1986:
Voor mij is het home team day :) Boston Bruins was mss ook wel een optie maar daar heb ik minder vertrouwen in.
(Money Line) Minnesota Wild vs Pittsburgh Penguins @1.741
(Money Line) Columbus Blue Jackets vs Philadelphia Flyers @1.676
(Money Line) Florida Panthers vs Ottawa Senators @1.758
(Money Line) San Jose Sharks vs Los Angeles Kings @1.862

Ik speel ze mee!
0 Vind ik leuk's
Waar blijven de quoteringen op ComeOn?!?!?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.