Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
voor vanacht speel ik Pittsburgh Incl. overtime, Vancouver incl. overtime en msischien Washington incl. overtime.
Maple Leafs - Penguins: Over 5.5
Columbus Blue Jackets - Winnipeg Jets: Blue Jackets
Columbus Blue Jackets - Winnipeg Jets: Blue Jackets
ik had gelukkig enkel de Pinguins op winst gezet, men bankrol is er door de high stake inzet weer lekker op vooruit gegaan ;-)
it's all about the money ;)
yellowboy:
ik had gelukkig enkel de Pinguins op winst gezet, men bankrol is er door de high stake inzet weer lekker op vooruit gegaan ;-)
dat heb je goed gedaan ik had pitts ook op een overwinning gezet en beetje live gekeken gelukkig niks verloren.
Vannacht speel ik:
Boston, La Kings, chicago blackhawks
odd 5.74
Een risicobet is vancouver Canucks is nummer 7 tegen nummer 8, Minnesota is wel een sterk team thuis dus wordt close.
Odd 2.60
odd 5.74
Een risicobet is vancouver Canucks is nummer 7 tegen nummer 8, Minnesota is wel een sterk team thuis dus wordt close.
Odd 2.60
kevin0202:
Vannacht speel ik:
odd 5.74
Odd 2.60
Vannacht speel ik:
odd 5.74
Odd 2.60
Hoe kom je aan 5.74 als odd? Als ik hem doe komt hij op 3.49?
Edit: Speel hem overigens wel met je mee =)
Edit: Zie het al. Ik speel Money Line en jij waarschijnlijk zonder de ET.
dc-willemen:
kevin0202:
Vannacht speel ik:
odd 5.74
Odd 2.60
Vannacht speel ik:
odd 5.74
Odd 2.60
Inderdaad ik speel hem reguliere speeltijd zonder overtime :) maar de odd blijft mooi zie ik als je hem incl overtime speelt :) kzal hem ook met overtime doen, en thanks normaal moet het lukken hé, ik speel af en toe eens op NHL en volg het regelmatig ben zelf fan van LA Kings :)
Omdat ik nog geen eigen topic kan beginnen plaats ik mijn bets maar hier neer.
(Money Line) Calgary Flames vs Boston Bruins @1.488
(Money Line) Phoenix Coyotes vs Montreal Canadiens @1.781
(Money Line) Calgary Flames vs Boston Bruins @1.488
(Money Line) Phoenix Coyotes vs Montreal Canadiens @1.781
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.