Wedden op het Songfestival 2016
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Vanavond 1e voorronde melodifestivalen. 3 kanshebbers voor volgende ronde. Ace Wilder populairste en lijkt 100% deze 1e ronde te winnen. Om de 2e finaleplek strijden Samir & Viktor en Robin Bengtsson. Odds vinden eerstgenoemde favoriet, maar ik verwacht dat Zweden voor Robin gaat. Hij eindigt sowieso in de top 4 (Andra chansen), dus die heb ik er bijgepakt voor als hij zich niet kwalificeert. Pernilla is kansloos en heeft als enige een rustig nummer, echter niet heel sterk waardoor ik haar zeker laatste acht.
Pernilla last @1.50 10/10
Ace & Robin go through @3.50 4/10
Robin Andra chansen @1.75 8/10
Succes allen!
Update: link toegevoegd naar artikel.
http://www.eurovision.tv/page/news?id=melodifestivalen_gets_underway_in_sweden
Vanavond 1e voorronde melodifestivalen.
3 kanshebbers voor volgende ronde. Ace Wilder populairste en lijkt 100% deze 1e ronde te winnen. Om de 2e finaleplek strijden Samir & Viktor en Robin Bengtsson. odds vinden eerstgenoemde favoriet, maar ik verwacht dat Zweden voor Robin gaat. Hij eindigt sowieso in de top 4 (Andra chansen), dus die heb ik er bijgepakt voor als hij zich niet kwalificeert. Pernilla is kansloos en heeft als enige een rustig nummer, echter niet heel sterk waardoor ik haar zeker laatste acht.
Pernilla last @1.50 10/10
Ace & Robin go through @3.50 4/10
Robin Andra chansen @1.75 8/10
Succes allen!
Thnx heb Ace & robin meegespeeld
Zoe to win Austria - Wer singt fur Osterreich @1.55 10/10 (Helaas alleen betfair)
Zometeen om 20.15 in Oostenrijk dikke value. Zie maar een persoon kans maken om finale te winnen.
Zoe to win Austria - Wer singt fur Osterreich @1.55 10/10 (Helaas alleen betfair)
Ook deze binnen! :)
Zometeen om 20.15 in Oostenrijk dikke value. Zie maar een persoon kans maken om finale te winnen.
Ook deze binnen! :)
Thanks! Had hem met je meegespeeld.
Voor vanavond ook tips?