Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Morgen is de kwalificatie pas vanaf 14.00 uur. Rond 14.40 uur zal bekend zijn wie Q3 gehaald heeft (laatste 10). Normaliter moet Max dat halen. Dit circuit ligt de Toro Rosso goed.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Thanks Chef (y)
0 Vind ik leuk's
Ik zie niet zo veel soeps. Heb wat kleingeld gezet op deze bets (beide Unibet):

Top 10 Finish - Ricciardo: No @2.40
Ricciardo start vanaf 10 en ik zie hem niet zo snel stijgen. Achter hem staan wel een aantal mannen die op snelheid niet onder doen. Ik gok dat hij zijn top-10 plek kwijt raakt.

Alonso - Button: Button @2.10
Eigenlijk 50/50, maar denk dat Button meer waarde hecht aan überhaupt (thuiswedstrijd) te finishen, ook al is het in het achterveld.

edit: Op William Hill staat Massa voor Bottas @2, dit vind ik veel te hoog. Massa maakt een betere indruk de laatste tijd en start voor zijn ploeggenoot. Daarnaast zal Bottas' eerste instelling niet zijn om Massa te passeren, want hij heeft zijn handen vol om Raikkonen (5e plek) en Vettel (6e plek) achter zich te houden.
0 Vind ik leuk's
Iemand nog bets voor vanmiddag?
0 Vind ik leuk's
Heb het niet zo gevolgd de laatste tijd, speel dit low-stake bij unibet:

Maldonado voor Perez @2.20

Button to be classified: No @2.10

Both cars to be classified: Marussia @1.75

Safety car: Yes @2.00
0 Vind ik leuk's
robs234:
Heb het niet zo gevolgd de laatste tijd, speel dit low-stake bij unibet:

Maldonado voor Perez @2.20

Button to be classified: No @2.10

Both cars to be classified: Marussia @1.75

Safety car: Yes @2.00
0 Vind ik leuk's
geen tijd gehad om te posten! alleen verstappen top10 gespeeld. gaat wel goed met de formule 1 ! en klasse prestatie van max!
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
GP Winner without Hamilton & Rosberg: Bottas @ 1.90 (Unibet)

Vettel is in mijn ogen de enige concurrent voor Bottas voor de plek achter de Mercedes-coureurs (misschien nog Ricciardo), maar Vettel start ver achter Bottas (P3 vs. P8) en dat zie ik Bottas wel volhouden. Zeker omdat de Ferrari nauwelijks sneller is dan de Williams.


Grosjean vs. Maldonado: Grosjean @ 1.80 (Unibet)

Grosjean start achter Maldonado vanwege een straf, maar is al het hele weekend sneller dan zijn teamgenoot. Er is genoeg ruimte om in te halen op dit circuit.
0 Vind ik leuk's
Ik had genoeg tijd voor wat speurwerk vandaag, dus vandaar het grote aantal tips.

Ericsson voor Nasr @ 2.20 (2/10, Bwin)
Ericsson bezorgde Sauber eindelijk eens een top-10 notering in een kwalificatie, maar dat was van korte duur. Hij kreeg een straf van drie plekken voor het hinderen van Hulkenberg. Daarom start Ericsson (12) vlak achter zijn teamgenoot Nasr (11). Ericsson heeft al laten zien dat Monza hem goed ligt en ik zie dan ook genoeg value in deze bet, waarin hij in principe maar één plekje hoeft te winnen. Nasr is niet zo'n bijzondere coureur, stijgen zit er morgen voor hem waarschijnlijk niet in.

Nasr voor Kvyat @ 2.20 (3/10, Bwin)
Red Bull loopt al het hele weekend te rotzooien met motoren en krijgt daarom een straf voor de 6e (meen ik) wissel van het jaar. Kvyat start van positie 18, Nasr van 11. Nasr is geen topcoureur, maar wel goed in een positie vasthouden. Daarnaast moet Kvyat wel heel veel stijgen en dat in een auto die aan alle kanten rommelt. De Sauber is veel meer solide.

Ericsson voor Ricciardo @ 2.58 (3/10, SBOBET)
Zelfde verhaal als Nasr-Kvyat. Ook Ricciardo start van achter, namelijk positie 19, terwijl Ericsson van 12 begint. Daarbij komt dat Ricciardo na de derde vrije training van motor wisselde, maar die bleek ook niet goed. Dus heeft het team besloten terug te switchen naar de oude motor, die dus niet goed bleek te zijn. Ik heb ernstige twijfels of Ricciardo überhaupt de wedstrijd afmaakt.

Maldonado top 10 @ 1.75 (4/10, Bwin)
Monza is een echte snelheidsbaan door de lange rechte stukken. Maldonado start vanaf 10, maar die zie ik hem dan ook niet zo snel prijsgeven. Het volk achter hem is allemaal minder snel. Risico is wel dat Maldonado een brokkenpiloot is, oftewel: die kan nog wel eens uitvallen.

Verstappen not to complete GP @ 3.50 (1/10, Unibet)
Alles zat tegen voor de Nederlander in de kwalificatie. Hij kon door motorproblemen geen tijd neerzetten, dus start hij van de laatste positie. Daarnaast krijgt hij een straf (een drive-through penalty). Met een motor die rommelt, vind ik dat deze quotering veel te hoog staat.

Winning margin: 6+ seconden @ 1.89 (2/10, Betsson)
De concurrentie voor Hamilton (Raikkonen, Vettel, Rosberg) zullen meer bezig zijn met elkaar dan met Hamilton. Als Hamilton na de eerste ronde zijn pole vasthoudt, zie ik niemand meer in de buurt komen. Zeker omdat de Mercedes gewoon sneller is dan de Ferrari en dat kan Hamilton uitstekend gebruiken op de lange rechte stukken. Met een leeg veld voor zich, kan hij zo elke ronde een paar tienden bij de nummer 2 wegrijden.

Red Bull - Both drivers to complete GP: No @3.10 (2/10, Unibet)
Beide coureurs wisselden dus van motor, plus dat ze in het achterveld moeten starten. Voor deze quotering is deze bet prima speelbaar, want voor zowel Kvyat als Ricciardo is er morgen weinig te winnen.


[i]Update: Wat een drama... Die motors van de Red Bull's functioneerden uitstekend, gek genoeg. Maldonado viel al in de eerste ronde uit.
Maar het ergste was nog wel dat Ricciardo Ericsson in de laatste ronde inhaalde, terwijl Ericsson de hele dag ver voor hem uitreed. Anders was het verlies slechts 1 unit, nu erg veel
0 Vind ik leuk's
robs, zou je misschien stakes naast je bets kunnen zetten?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.