Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thierryz1:
24.05.15 : GP Race Monaco 14:00

Romain Grosjean Top 10 finish @ 2.40 Bwin .

Grosjean start vanaf plek 10 omdat Sainz vanaf de pits start dus schuift iedereen een plekje op. In monaco kun je bijna niet inhalen en Grosjean is sowieso al een top10 coureur met afgelopen 2 races een 7e en 8e plek. Odd gaat zakken!!!



Grosjean heeft 5 plaatsen straf vanwege wisselen van zijn versnellingsbak en start dus vanaf p15! In Monaco kun je idd bijna niet inhalen, dus top 10 wordt lastig verhaal! Bij unibet is quotering nu 2.75 voor top 10, 1.40 voor geen top 10.
0 Vind ik leuk's
Sainz start inderdaad vanuit pitstraat, dus achteraan. Op unibet hebben ze dit nog niet doorgevoerd en staat de quotering nog alsof hij vanaf p8 start. Sainz buiten top 10 geeft ie nu nog 2.20 voor!
0 Vind ik leuk's
shit zeg! Sainz inderdaad ookal gepakt en staat geloof ik nog altijd op 2.20
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ik heb hem kunnen pakken aan @2.2, heel erg bedankt!
0 Vind ik leuk's
Ik speel nog Massa top 10 @ 1.95 Bwin
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
feyethomas:
Sainz start inderdaad vanuit pitstraat, dus achteraan. Op unibet hebben ze dit nog niet doorgevoerd en staat de quotering nog alsof hij vanaf p8 start. Sainz buiten top 10 geeft ie nu nog 2.20 voor!
Thanks voor de tip !!! Voor 2.10 meegepakt.
0 Vind ik leuk's
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
Nu staat hij aan @3 om top-10 te rijden. Dek ik mij best in om winst te verzekeren of denken jullie dat de kans zeer klein is dat hij toch nog top-10 rijdt?
0 Vind ik leuk's
In monaco kun je haast niemand passeren.. en Sainz is echt geen top coureur die zomaar in de top 10 eindigd wanneer die in de pit begint..
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
theeraser1:
Nu staat hij aan @3 om top-10 te rijden. Dek ik mij best in om winst te verzekeren of denken jullie dat de kans zeer klein is dat hij toch nog top-10 rijdt?
theeraser1:
Nu staat hij aan @3 om top-10 te rijden. Dek ik mij best in om winst te verzekeren of denken jullie dat de kans zeer klein is dat hij toch nog top-10 rijdt?


Zeer klein
0 Vind ik leuk's
Head to head : Verstappen - Perez . Perez to win@2.20 Bwin

Perez vanaf plek 6 en Verstappen vanaf plek 9
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.