Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vettel top 3 in de race @2.4 bij unibet
0 Vind ik leuk's
Perez aardige crash aan het einde van de derde vrije training. Benieuwd of ie de kwalificatie überhaupt haalt. Monteurs kunnen in flink geval hard aan het werk. Heb zelf Hulk vs Perez x2,1 nu gespeeld. Hulk een betere voorbereiding wat dat betreft en reed een snelle ronde aan het eind van de derde vrije training.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Perez aardige crash aan het einde van de derde vrije training. Benieuwd of ie de kwalificatie überhaupt haalt. Monteurs kunnen in flink geval hard aan het werk. Heb zelf Hulk vs Perez x2,1 nu gespeeld. Hulk een betere voorbereiding wat dat betreft en reed een snelle ronde aan het eind van de derde vrije training.

Klopt slechte timing.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ziet ernaar uit dat Perez gewoon gaat starten zometeen. Wel een nieuwe versnellingsbak nodig en dat kost hem 5 startplaatsen zondag.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Nog een snelle low stake combi gespeeld voor de qualificatie van F1 over 10/15 minuten:
Hulkenberg voor Perez @2.10 er uit in Q2, een redelijke schok.
Palmer voor Magnussen @3.10 (22 vs 21) (46 duizenste van een seconde)
Alonso voor Button @1.65.
Alle 3 met de laatste vrije training in het achterhoofd. Combi odd @10.74
0 Vind ik leuk's
zeer spannende en verassende kwalificatie! Hamilton crashed en Rosberg pakt pole!! Helaas voor Max zet het niet mee en start hij vanaf 9.

Perez was geniaal! (y)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ik snap niet waar die Bottas mee bezig was. Wat voor nut heeft het voor hem om bij het ingaan van zijn snelle ronde Max in te halen bij bocht in? Dan hindert hij Max, maar vooral ook zichzelf. Daar verlies je gewoon tijd mee. Laat dan een gat van een paar seconden. Er was nog genoeg marge met de klok. En nadat hij eerder in Q3 al eenzelfde moment met Max had...
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Thierryz1 published a new pick:
F1 Europe GP Drivers 2016
FT Sergio Perez +6.00 (Top X) @ 1.620
4/10 William Hill
Motor Sports / Outrights / Kick off: 18 Jun 2016, 23:56

Formula 1 - European GP (Race)
Total drivers classified in the GP : Under 17.5 @ 1.95
3/10 Unibet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 19 Jun 2016, 15:00
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
F1 Europe GP Drivers 2016 Match-up
F. Alonso - Carlos Sainz Jr. : Carlos Sainz Jr @ 1.77
4/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 19 Jun 2016, 15:00

Deze lijn staat veel te hoog. Sainz start voor Alonso en bovendien is de auto van Alonso niet erg betrouwbaar.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Heeft iemand nog F1 bets?

Kvyat x1,75 Sainz (p6 en p13)
Rosberg x1,35 Hamilton (p1 en p10)
Perez x1,35 Hulkenburg (p7 en p12) :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.