Wedden op EK Hockey 2013
Vanaf zaterdag is er het EK Hockey in Boom (België) voor zowel mannen als vrouwen. Misschien dat het mogelijk is dat degene die er iets van kennen in dit topic hun picks bijhouden en andere kunnen helpen bij het maken van hun picks.
in 15-08-2013 16:35 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vanavond speelt België de vrouwen tegen de vrouwen van Ierland. Ik verwacht een close game. Maar toch verwacht ik een zege van België odd 1.35.
Lage quote niet voor zo een close game als jij verwacht :p
Voor vandaag heb ik veel vertrouwen in de Belgen (mannen) tegen Engeland. odd van de belgen op 1.95
kevin0202:
Voor vandaag heb ik veel vertrouwen in de Belgen (mannen) tegen Engeland. odd van de belgen op 1.95
Hoppa (y)
Vandaag de strijd om het brons tussen België en Nederland.
De beide teams hebben een mentale tik gekregen want Nederland verloor en België verloor onverdiend in de shootouts. Ze speelden al eerder tegen elkaar en was toen 2-0 voor Nederland.
Het luidt dat er ruzie is in de ploeg van Nederland na het niet behalen van de finale. Terwijl België zich wil bewijzen en toch het brons proberen te pakken.
Ik speel België 1x odd 3.35
De beide teams hebben een mentale tik gekregen want Nederland verloor en België verloor onverdiend in de shootouts. Ze speelden al eerder tegen elkaar en was toen 2-0 voor Nederland.
Het luidt dat er ruzie is in de ploeg van Nederland na het niet behalen van de finale. Terwijl België zich wil bewijzen en toch het brons proberen te pakken.
Ik speel België 1x odd 3.35
3-1 nederland :( deze heb ik mis :( belgen verdienden misschien wel meer maarja
Heren
Ik ben misschien vroeg maar vindt de odd voor de finale van de mannen hockey wel hoog.
Duitsland - België 2
Odd 2.60
Ik vind België prima spelen en hebben ook al eerder gewonnen in maart 1-2 van duitsland. Dat is inderdaad close maar zo'n odd laat ik niet liggen. Cmon Belgium
Ik ben misschien vroeg maar vindt de odd voor de finale van de mannen hockey wel hoog.
Duitsland - België 2
Odd 2.60
Ik vind België prima spelen en hebben ook al eerder gewonnen in maart 1-2 van duitsland. Dat is inderdaad close maar zo'n odd laat ik niet liggen. Cmon Belgium