Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Rolex Masters Shanghai 2017 - ATP1000

Rolex Masters Shanghai 2015

Na 2 maanden geen ATP 1000 punten toernooi gehad te hebben is het eindelijk weer zover! Van Zondag 11 Oktober t/m Zondag 18 Oktober vind de Rolex Masters plaats in de grootste stad van China genaamd Shanghai. Het toernooi is gevuld met grote namen en de zogeheten Big 4 (Djokovic, Federer, Murray en Nadal) zijn ook aanwezig. De wedstrijden worden gespeeld op een outdoor hardcourt baan. Het hoofdstadion is overigens een zeer prachtig stadion (360 stadion). Op de foto hieronder is dat goed te zien.

Vandaag is het toernooi klein begonnen met maar twee hoofdwedstrijden en zoals gewoonlijk zijn de kwalificaties nog eerder begonnen.

Top 8 Spelers Shangai

Novak Djokovic (Nr 1 geplaatst)

Roger Federer (Nr 2 geplaatst)

Andy Murray (Nr 3 geplaatst)

Stan Warwrinka (Nr 4 geplaatst)

Tomas Berdych (Nr 5 geplaatst)

Kei Nishikori (Nr 6 geplaatst)

David Ferrer (Nr 7 geplaatst)

Rafael Nadal (Nr 8 geplaatst)

Bovenstaande spelers hebben allemaal een Bye gekregen in de eerste ronde waardoor ze pas in de tweede ronde hoeven te spelen.

Novak Djokovic

Novak Djokovic is de grootste favoriet en wist het toernooi in 2012 en 2013 te winnen. Bij unibet krijg je een magere 1.67 voor Djokovic en dat vind ik persoonlijk de moeite niet waard. De kans is zeer groot dat hij wint maar vorig jaar werd hij in de halve finale uitgeschakeld door Federer en zekerheden bestaan er niet in het wedden.

Djokovic heeft voorafgaand aan dit toernooi een goede voorbereiding gehad in Beijing waarbij hij vandaag 11 Oktober van Rafael Nadal wist te winnen. In de 5 wedstrijden heeft Djokovic maar 18 games weten af te staan en dat is een zeer knappe prestaties. Hierbij zaten lastige tegenstanders zoals Isner, Ferrer en Nadal. Zijn dominantie is ongekend en ook voor mij is hij de grote favoriet maar nogmaals voor 1.67 waarbij hij vorig jaar het toernooi niet wist te winnen en er zoveel grote namen meedoen is het gewoon de moeite niet waard.

Titelverdediger Roger Federer

Vorig jaar wist Roger Federer het toernooi in Shanghai te winnen door Gilles Simon te verslaan in 2 sets met 7-6 en 7-6. Djokovic deed ook mee aan het toernooi en hij werd door Federer in de halve finale met 6-4 en 6-4 uitgeschakeld.

De laatste wedstrijd van Federer is alweer een aantal weken geleden waarbij hij vermoeid overkwam in de Davis Cup. Hij heeft nu een aantal weken rust kunnen nemen en dan is het de vraag wat wij van hem kunnen verwachten. De baan ligt hem goed anders win je dit toernooi vorig jaar niet en als er iemand Djokovic kan stoppen dan verwacht ik dat het Federer is. De odd is 4.50 voor Federer winst en met de snelle baansoort maakt hij zeker kans. Djokovic blijft de grote favoriet maar Federer heeft kansen.

Andy Murray

Andy Murray heeft sinds de Davis Cup geen wedstijd meer gespeeld maar heeft een top seizoen gehad en vooral dankzij Murray staat Engeland in de finale van de Davis Cup. Een outsider blijft Murray altijd en ik zie hem van iedereen winnen in het toernooi behalve van Federer en Djokovic niet. Dat zijn de enigste 2 tegenstanders waar hij het hele jaar moeite mee heeft.

Stan Wawrinka

Stan Wawrinka heeft net als Djokovic ook een zeer goede voorbereiding gehad. Zijn deelname aan Tokyo heeft goed uitgepakt en wist het toernooi vandaag te winnen. Hij zal met veel zelfvertrouwen van start gaan aan dit toernooi. Bij de Davis Cup was hij zeer vermoeid en heeft ook een wedstrijd bewust overgeslagen. Tegen Thiemo de Bakker had hij het zeer lastig. Het toernooi in Tokyo begon die niet sterk maar groeide in het toernooi en heeft het ritme weer gevonden. Warwrinka in goeden doen blijft voor mij altijd een gevaarlijke outsider.

Rafael Nadal

Nadal speelde een zeer sterk toernooi in Beijing maar kon het niet waarmaken in de finale tegen Djokovic en verloor 6-2, 6-2 (Wel geflatteerd) van Djokovic. Midden in de tweede set ging Nadal door zijn voet maar kon wel verder spelen. Volgens mij heeft het geen gevolgen voor dit toernooi maar het is geen onbelangrijke informatie om dit erbij te vermelden. In dit toernooi is Rafael Nadal voor mij geen favoriet voor de titel. Ik zie hem namelijk van de hele top 3, misschien zelfs top 4 niet winnen. Ook heeft Nadal regelmatige een mindere wedstrijd en hij is zeer kwetsbaar op zijn tweede service.

Overige Namen + Wedtips

Uiteraard zijn er nog vele namen die verdienen genoemd te worden zoals een Tsonga, Anderson, Fognini, Cilic, Nishikori, Berdych en nog veel en veel meer. Echter zie ik ze geen kans maken op de titel en dat is het enigste wat je helaas bij de meeste bookmakers kan spelen.

Mocht ik mooie picks zien dan komen deze spelers zeker in een voorbeschouwing terug. Ik zal in deze dagen een aantal voorbeschouwingen schrijven voor dit toernooi en daarbij mijn wedtips plaatsen. Zoals gewoonlijk mogen jullie ook je tips plaatsen in het topic.

Speelschema

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 11-10-2015 20:25 Overige sporten en evenementen
in 11-10-2015 20:25 Overige sporten en evenementen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoi Yippie,

Mijn rol is ATP/WTA tennis. Echter mag ik maximaal 5 voorbeschouwingen per week schrijven (uitzonderingen zijn de grand slams / davis cup). Wat in principe ook genoeg is voor een niet grand slam. Hierdoor moet ik wel keuzes maken en daardoor kies ik ook steeds 1 toernooi. Aangezien ik bij ATP vaak leukere picks zie dan bij WTA + meer voorspelbaar valt mijn keuze tot nu toe steeds op ATP.
0 Vind ik leuk's
Mijn picks vandaag:

Tip 3
14:00 Estrella - Tsonga -4.5 tsonga @1.62

Tsonga speelde leuk aanvallend tennis en was zeer stabiel de eerste 2 sets op zijn service gisteren en is dat normaliter ook. De derde set werd hij slordiger maar over het algemeen mag de service van tsonga geen probleem zijn. Estrella won gisteren wel van Young maar Young had sowieso niks te zoeken in dit toernooi. In de kwalificaties ging hij er met harde cijfers 6-3, 6-1 er vanaf en mocht als lucky loser toch aan het toernooi deelnemen. Het niveau verschil vind ik hier te hoog en ik zie estrella niet door de servicegames van tsonga komen. Andersom zie ik zeker een aantal keer gebeuren.

Tip 4
12:00 Ramos - Federer Under 18.5 @ 1.74

De lijn voor federer ligt op -6.5 maar voor bijna dezelfde notering heb je under 18.5 waarbij federer met 1 game verschil minder zou mogen winnen. Ik zie ramos niet veel games pakken. De baan ligt federer goed anders win je niet het toernooi in 2014 en hij heeft een paar weken kunnen rusten waarbij hij bij de daviscup nog vermoeid overkwam. Mijn verwachting is dat federer snel klaar wilt zijn om zo min mogelijk tijd op de baan te spenderen. Tegen een speler als Ramos moet dat zeker te doen zijn en ook hier verwacht ik merkbaar teveel niveaus verschil.

Totaal bij elkaar een notering van: 2.82

Dit zijn overigens gewoon toelichtingen uit mijn eigen. Geen voorbeschouwingen. Vanavond/in de nacht plaats ik de eerste voorbeschouwing.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Hoi Yippie,

Mijn rol is ATP/WTA tennis. Echter mag ik maximaal 5 voorbeschouwingen per week schrijven (uitzonderingen zijn de grand slams / davis cup). Wat in principe ook genoeg is voor een niet grand slam. Hierdoor moet ik wel keuzes maken en daardoor kies ik ook steeds 1 toernooi. Aangezien ik bij ATP vaak leukere picks zie dan bij WTA + meer voorspelbaar valt mijn keuze tot nu toe steeds op ATP.

Maar welke ROI behaal je voor tennis?
0 Vind ik leuk's
Nooit bijgehouden Yippie, ben ik van plan in 2016 met nieuwe seizoen bij te houden
0 Vind ik leuk's
Federer verassend uitgeschakeld ! Cilic gisteren onwijs moeilijk en vandaag moeiteloos verder.
0 Vind ik leuk's
Lijkt erop dat Federer graag in de halve finale tegen Djokovic komt op de Aussie open
0 Vind ik leuk's
twijntje:
Bets waar ik wel wat in zie:

Fognini - Sousa: Fognini win @ 1.51
Simon - Basilashvili: Simon -4,5 games @ 1.64
Cilic - Coric: over 22,5 games @ 1.76

Dit zijn de odds van unibet. Bij sommige andere aanbieders zijn de odds hoger maar daar speel ik niet ;)

2/3 goed, zoals timbarrett al zei was het verschil tussen Cilic vandaag en Cilic gisteren heel erg groot.
0 Vind ik leuk's
random-pinguin:
Lijkt erop dat Federer graag in de halve finale tegen Djokovic komt op de Aussie open

Federer was op de ranglijst van maandag al ingehaald door Murray, dus het werd sowieso een moeilijk verhaal. Aangezien Federer veel punten verdedigde met zijn winst vorig jaar in Shanghai, terwijl Murray al in de 3e ronde eruit vloog.
0 Vind ik leuk's
Voorbeschouwing voor morgen staat online, 2e post van pagina 1.
0 Vind ik leuk's
Djokovic -7.5 binnen! 6-2 en 6-1.
Vanavond een nieuwe voorbeschouwing.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.