Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Premier League Darts 2018

Voorbeschouwing Premier League Darts 2018

Met het WK nog maar net achter de rug begint aanstaande donderdag het grootste dartstoernooi in competitieverband, de Premier League Darts van de PDC. In tegenstelling tot de andere toernooien ligt hier de focus op een groepsfase in plaats van een knock-outsysteem. Pas na zestien wedstrijden te hebben gespeeld zullen de beste vier op één avond uitmaken wie de winnaar van dit toernooi is. De opzet is net als afgelopen jaren als volgt:

Het toernooi begint met tien deelnemers die allen één keer tegen elkaar spelen. Wedstrijden worden gespeeld over twaalf legs. Als een speler zeven legs wint is de wedstrijd afgelopen en krijgt hij twee punten, als een wedstrijd in een 6-6 gelijkspel eindigt krijgen beide spelers één punt. Nadat iedereen negen wedstrijden heeft gespeeld vallen de twee spelers met de minste punten af.

De acht overgebleven spelers zullen nog een keer tegen elkaar spelen, ook nu is iedere wedstrijd over twaalf legs. De vier spelers die aan het einde bovenaan staan gaan naar de finaledag. Op de finaledag worden twee halve finales gespeeld, waarna de winnaars in de finale om de titel strijden.

De Ahoy Rotterdam is ook dit jaar weer één van de locaties, op donderdag 19 april zal een oranje massa de twee Nederlandse deelnemers naar de overwinning schreeuwen. Voor het eerst zal de Premier League ook een speelronde in Duitsland afwerken, namelijk 22 februari in de Mercedes-Benz Arena in Berlijn.

Deelnemers:

Op 1 januari zijn de tien deelnemers bekend gemaakt. De nummers één tot en met vier van de Order of Merit plaatsen zich automatisch (Michael van Gerwen, Peter Wright, debutant Rob Cross en Gary Anderson), Daarnaast zijn ook Simon Whitlock, Raymond van Barneveld, Michael Smith en de debutanten Daryl Gurney, Mensur Suljovic en Gerwyn Price uitgenodigd.

Hier onder de tien deelnemers en hun odd voor toernooiwinst bij Unibet bij aanvang van het toernooi:

Michael van Gerwen, 1.73

Michael van Gerwen is natuurlijk nog steeds de favoriet om ieder toernooi te winnen, maar zijn odd is op dit moment wat hoger dan bij voorgaande toernooien (zeker op Bwin @1.91). Dit zal grotendeels te maken hebben met een nieuwe darter die ook erg consistent gooit, namelijk Rob Cross. Waar 2017 voor Van Gerwen een goed jaar was, eindigde het in mineur na de nederlaag in de halve finale van het WK tegen de debutant Cross.

Één van de grote prijzen die Van Gerwen wél binnen wist te halen in 2017 was de Premier League. In de groepsfase waren er eigenlijk geen problemen voor hem en behield hij al sinds week acht de eerste plek, alleen tegen Raymond van Barneveld en de inmiddels gestopte Phil Taylor moest hij een nederlaag slikken tijdens de zestien groepswedstrijden. Pas in de finale kwam Van Gerwen zijn gelijke tegen in Peter Wright. Alleen omdat Wright teveel last leek te hebben van de druk en maar liefst zes matchdarts miste, kon Van Gerwen er alsnog met de titel vandoor gaan.

Ook afgelopen weekend op de eerste major van het jaar had Van Gerwen een comeback nodig. Op The Masters versloeg hij achtereenvolgens Kim Huybrechts, James Wade en Gary Anderson, waarna hij in de finale tegenover Raymond van Barneveld stond. Het begin van de wedstrijd was volledig voor Barney, die een 2-5 voorsprong pakte en na een 5-5 tussenstand weer uitliep naar 5-8. Ook hierna kwam Mighty Mike terug en wist vervolgens de overwinning binnen te slepen met 11-9, hij pakte dus alweer zijn eerste grote prijs van het jaar.

Rob Cross, 4.50

Waar Rob Cross een spectaculair debuutjaar doormaakte en daarom bij het WK als favoriet nummer vijf werd aangewezen voor de eindzege, is hij inmiddels zelfs favoriet nummer twee om toernooien op zijn naam te schrijven. Dit is niet verwonderlijk, Cross gooit in het gros van zijn wedstrijden gemiddelden van boven de honderd, zoals alleen Van Gerwen en een in vorm zijnde Gary Anderson dat kunnen. Gezien zijn consistente spel geef ik Cross een erg grote kans om bij de top vier te komen en zo op de finaledag te spelen. Zijn grote angstgegner vorig jaar was nog Van Gerwen waarvan hij acht van zijn negen wedstrijden verloor, na de WK-zege denk ik dat ook deze mentale blokkade voor Cross weg zal zijn.

Op The Masters wist Cross wel de finaledag te halen na een 10-3 overwinning op Ian White met een gemiddelde van 102, zoals we inmiddels van hem gewend zijn. In de kwartfinale gooide hij ook zeker niet slecht, maar ook Mensur Suljovic speelde op de toppen van zijn kunnen en de Oostenrijker won met 10-8.

Gary Anderson, 7.00

Voor Gary Anderson was 2017 geen geweldig jaar, dat hij voor het eerst in vier jaar niet in de finale van het WK stond was daar een toonbeeld van. Op de Premier League vorig jaar viel al te zien dat hij niet in de absolute topvorm was om het toernooi te winnen. Omdat door een dip van Van Barneveld en een te laat ingezette inhaalrace van Chisnall kwam Gary nog net op plaats vier, waarna hij de halve finale van Van Gerwen verloor. Ik zie Anderson niet als titelkandidaat dit jaar en denk dat hij met de nieuwe aanwas alle moeite zal hebben om in de top vier te eindigen. Op The Masters liet hij in ieder geval zien één van de nieuwe deelnemers aan te kunnen. Na in de eerste ronde Benito van de Pas te verslaan wist hij in de kwartfinale met 10-6 van Gerwyn Price te winnen. In beide wedstrijden kwam Anderson lang niet aan zijn topniveau met gemiddeldes onder de 95, wat hem in de halve finale tegen Van Gerwen fataal werd.

Peter Wright, 8.00

Peter Wright wist vorig jaar vooral tijdens de Premier League een sterke indruk te maken. Niet alleen wist hij tijdens de Premier League zelf tien van zijn zestien wedstrijden te winnen en daardoor op de tweede plek op slechts één punt achterstand van Van Gerwen te eindigen, ook op de finaledag deed hij het weer erg goed. In de finale pakte hij een 10-9 voorsprong tegen Van Gerwen en kreeg zes matchdarts om het af te maken. Deze kansen waren niet aan hem besteed en hij verloor alsnog met 10-11, maar met zijn prestaties tijdens de Premier League én door tussendoor ook het UK Open te winnen heeft hij zich wel gevestigd in de top drie van de wereld. Op het afgelopen WK kon hij geen potten breken door te weinig trainingsuren na een blessure en tegenstander Jamie Lewis die de partij van zijn leven gooide, maar dat Wright wederom een favoriet is om de finaledag te halen is zeker.

Tijdens The Masters wist hij nog gemakkelijk Alan Norris te verslaan, maar vervolgens ging Peter er hard af tegen Van Barneveld (10-2). Scorend deed de Schot het uitstekend, maar op de dubbels wist het maar niet te lukken, hij raakte slechts één op de vijf pogingen.

Raymond van Barneveld, 26.00

Nu Phil Taylor heeft afgezwaaid is Raymond van Barneveld de ervaren rot op dit toernooi. Al sinds het tweede jaar is Barney erbij, dit wordt dus zijn dertiende deelname op rij. Raymond beleefde een erg sterke fase met vijf overwinningen op rij tijdens de Premier League vorig jaar, waarna deelname aan de finaledag voor hem een zekerheidje leek. Vervolgens kwam hij in een dip terecht en lukte niets meer. Hij verloor zes weken op rij en moest zo genoegen nemen met een zesde plaats. Op het WK heeft Raymond erg sterk gespeeld, maar moest net zijn meerdere erkennen in landgenoot Van Gerwen in de kwartfinale (5-4 in sets). Toch heeft Raymond het zeker nog in zich om bij de top vier te eindigen als hij niet zulke lange periodes meemaakt waarin hij niet in zichzelf lijkt te geloven. Ook afgelopen weekend liet hij zien nog steeds goed mee te kunnen, op The Masters versloeg hij achtereenvolgens Dave Chisnall (10-9) en mede-Premier League spelers Peter Wright (10-2) en Mensur Suljovic (11-7). Zoals hierboven beschreven gaf hij tot twee maal toe een ruime voorsprong in de finale weg tegen Van Gerwen. Hierdoor pakte hij nét niet zijn eerste majortitel sinds de winst in de Premier League 2014.

Mensur Suljovic, 34.00

Mensur Suljovic zal ook zijn debuut maken tijdens de Premier League, iets waar voor de editie van 2017 al voorzichtig over werd gesproken. In november 2016 zou hij aan de PDC hebben laten weten er nog niet klaar voor te zijn, omdat hij zijn spel nog niet constant genoeg vond, daarnaast gaf hij in interviews aan dat hij dan weinig tijd met familie zou kunnen doorbrengen. Een maand later gaf hij aan dat hij van gedachte was veranderd, en bij een uitnodiging voor de Premier League toch mee zou willen doen. Uiteindelijk kwam deze uitnodiging dus dit jaar alsnog, wat logisch is gezien hij in de tussentijd zijn eerste major wist te winnen (de Champions League of Darts). Een knappe prestatie, zeker gezien hij de finale won met slechts een gemiddelde van 88 per beurt tegenover 98 voor Gary Anderson. Gekeken naar zijn wedstrijden op het WK zie ik hem niet als een outsider voor de titel, daarvoor is zijn spel momenteel niet sterk genoeg en is er teveel concurrentie. Als hij zoals afgelopen weekend speelt kan hij de finaledag halen, hij won met 10-8 van Michael Smith en met 10-8 van Rob Cross met gemiddeldes rond de honderd, maar gezien de Premier League over zestien weken wordt gespeeld en niet over één weekend, denk ik dat hij teveel steken zal laten vallen.

Daryl Gurney, 41.00

De jonge Daryl Gurney is één van de vier debutanten dit jaar. Hij beleefde een erg goed jaar en zal voornamelijk op basis van zijn toernooiwinst tijdens de World Grand Prix aan dit rijtje zijn toegevoegd. Daarnaast is hij natuurlijk een snelle speler zoals dat graag wordt gezien in het hedendaagse darts. Op het WK werd hij ingedeeld in een kwart met erg veel concurrentie en moest uiteindelijk zijn meerdere erkennen in John Henderson, in die wedstrijd kon Gurney niet zijn beste spel laten zien. Van de ‘overige zes’ zie ik Gurney de grootste kans maken om het de top vier lastig te maken in dit toernooi. Daryl kreeg afgelopen weekend meteen een voorproefje van de tegenstand die hij tijdens de Premier League zal krijgen. In de openingsronde speelde hij tegen Gerwyn Price, laatstgenoemde was scorend net iets beter en pakte breaks op het juiste moment, Price won daardoor met 10-7.

Michael Smith, 51.00

Jeugdwereldkampioen bij de PDC in 2013 Michael Smith staat al lang te boek als talent, maar het lijkt er toch nog niet helemaal uit te komen. Ook in 2016 kreeg hij al zijn kans in de Premier League, maar hierin kwam hij niet verder dan drie punten en daarmee de laatste plaats. Zijn uitverkiezing voor deze Premier League zal op basis van zijn speelstijl zijn en het feit dat hij vaak spectaculaire wedstrijden speelt. Zo leek hij op het WK Rob Cross te gaan verslaan, maar verloor met 4-3 in sets in een wedstrijd waarbij beiden ongeveer 103 gemiddeld gooiden en zij samen 29 maximale scores wisten te gooien. Afgelopen weekend speelde Smith redelijk in de eerste ronde tegen Suljovic met een gemiddelde van 97 en op de finishes bijna één op de twee raak, toch verloor hij met 10-8.

Gerwyn Price, 101.00

Ook Gerwyn Price maakt dit jaar zijn debuut in de Premier League. Hij beleefde een goed jaar, waarin hij net naast de prijzen greep. Zo verloor hij als team Wales samen met Mark Webster de finale om de World Cup of Darts van team Nederland en verloor hij ook de finale van het UK Open. Op het WK leek hij na een sterke comeback Michael van Gerwen uit te gaan schakelen, maar miste pijlen op een 3-2 voorsprong in sets. Afgelopen weekend maakte hij weer een aardige indruk door eerst een andere nieuwkomer in de Premier League te verslaan, hij won 10-7 van Daryl Gurney. In zijn tweede wedstrijd tegen Gary Anderson ging het scorend allemaal wat moeizamer en hij verloor daardoor 10-6.

Simon Whitlock,151.00

De speler van wie de bookmakers dit jaar het minst verwachten is Simon Whitlock. Het wordt voor Whitlock alweer de zesde deelname aan het toernooi waarin hij ooit zelfs tweede wist te worden (2012), toen hij de finale verloor van Phil Taylor. Ik denk dat inmiddels teveel spelers het niveau van Whitlock voorbij zijn gestreefd en hij vooral zal proberen te vechten om in ieder geval bij de beste acht te eindigen en zo ook de tweede ronde te mogen spelen, maar een kans op een top vier plek zie ik niet voor hem. Ook op het WK zagen we hem niet op zijn best, toen hij in de tweede ronde al op zijn broek kreeg van Darren Webster (4-1). Afgelopen weekend vloog hij er op The Masters in de eerste ronde uit na een 10-8 nederlaag tegen de uit vorm zijnde James Wade.

Toernooivoorspellingen:

Bovenstaande odds komen van Unibet, maar op verschillende sites zijn betere odds te vinden. Een aantal met een breed aanbod aan dartsweddenschappen zijn Unibet, Bwin, Coral, Williamhill en Betfair. De odd voor toernooiwinst van Van Gerwen is bij Bwin momenteel het hoogst met een odd van 1.91.

Mijn toernooitips zijn:

• Simon Whitlock to be eliminated after week 9 @ 1.80 (Bwin;High) - te vinden onder Group Betting
  • Gurney to hit 2 or more 180s in every Premier League match (1st 9 weeks only) @ 4.33 (Small;Coral) - In de afgelopen vijftig wedstrijden lukte hem dit slechts 5 keer niet, vier van deze wedstrijden gingen over slechts zes legs.

Op televisie:

In Nederland zendt RTL7 weer alle wedstrijden uit. Op avonden dat er geen Europa League voetbal is zullen alle wedstrijden live op TV zijn. Als er wel voetbal wordt uitgezonden, zijn alle wedstrijden via de online stream te bekijken en worden ze in samenvatting getoond na het voetbal.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnynedved in 29-01-2018 12:07 Overige sporten en evenementen
in 29-01-2018 12:07 Overige sporten en evenementen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Denk dat suljovic wint

0 Vind ik leuk's

Vanavond speel ik de volgende weddenschappen:

Raymond van Barneveld v Peter Wright - Highest Checkout Score Under 120.5 @ 1.90

Voor beide heren is het een zwaar Premier League seizoen. Ze spelen allebei twee wedstrijden, waarvan dit de tweede is. Hier verwacht ik dus geen briljant hoog niveau.

Michael Smith v Rob Cross - Draw No Bet Smith @ 2.62

Een mooie odd voor Smith. Hij steekt in een goede vorm en ik zie hem dit duel wel winnend afsluiten.

Gary Anderson v Peter Wright - Anderson @ 1.83

Voor Wright is het, zoals gezegd, een zwaar seizoen. Anderson heeft nog wat puntjes nodig, waar Smith min of meer is uitgeschakeld. Ik ga voor Anderson.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Voor vanavond staan er weer vijf voorbeschouwingen klaar met daarin 7 tips. Een potentiële topwedstrijd met Cross - Wright en een Nederlands onderonsje in een volle Ahoy met Gerwen - Barneveld!

Whitlock - Smith

Gurney - Anderson

Cross - Wright

Van Gerwen - Van Barneveld

Gurney - Whitlock

De stand vooraf:

4 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

gaat Van Gerwen de PL darts tornooi winnen ?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 20 apr. 2018, 20:15 schreef mateotd:

gaat Van Gerwen de PL darts tornooi winnen ?

Het gaat er niet om wie bovenaan eindigt in de competitie. De beslissing valt op de finaledag waar de beste 4 spelers komen, één mindere dag voor van Gerwen zoals hij deze week ook had en hij verliest hem dus. Ik geef Anderson en Cross in de huidige vorm teveel kans om de huidige odd voor Van Gerwen te spelen.

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Voor vandaag staan er weer vier wedstrijden op het programma en dus weer vier voorbeschouwingen:

Wright - Whitlock

Gurney - Smith

Cross - Van Gerwen

Anderson - Van Barneveld

Naast de tips in de voorbeschouwingen zie ik hier ook nog een leuke double in (Bwin)

3 Vind ik leuk's

De veertiende en laatste speelronde wordt vanavond gespeeld in Schotland. Gurney kan alleen nog door een wonder de finale halen ten koste van Anderson maar zal ook willen winnen voor het prijzengeld, Cross zal vooral willen winnen om niet in de halve finale tegen de in topvorm verkerende Van Gerwen te hoeven spelen.

Wright - Gurney

Van Gerwen - Anderson

Bericht gewijzigd door jeronimo op di 14 apr. 2020, 19:12
0 Vind ik leuk's

Helaas kon Van Gerwen de laatste bet niet binnenhalen, toch een mooie avond met 3 goed, 1 loss en 1 void. Volgende week de finales met uiteraard voorbeschouwingen voor de halve finales en een nabeschouwing van deze Premier League :)

2 Vind ik leuk's

Vanavond de halve finales en aansluitend de finale van de Premier League Darts! Hier de voorbeschouwingen voor de halve finales:

Michael van Gerwen - Rob Cross

Michael Smith - Gary Anderson

3 Vind ik leuk's

Nabeschouwing Premier League Darts 2018 

Vorige week zagen we Michael van Gerwen opnieuw schitteren bij de ontknoping van de Premier League Darts 2018 in Londen. Hij bereikte voor de zesde keer op rij de finale van het toernooi en wist voor de vierde keer de titel binnen te slepen. Al in de maand ervoor was het duidelijk dat hij veruit het best in vorm was van de vier finalisten, Michael Smith begon de Premier League sterk maar liet in de laatste maand niet altijd goed spel zien, Rob Cross kende vooral halverwege een sterke fase en alleen Gary Anderson leek tegenstand te kunnen bieden. In de halve finale wist Van Gerwen al vrij simpel af te rekenen met Cross, zoals hij al twee keer in het toernooi met 7-2 van hem wist te winnen. Het stond al snel 5-1, waarna Cross enkele keren nog dichtbij kwam, maar nooit meer op gelijke hoogte. In de andere halve finale liet Michael Smith zijn ‘mentor’ Gary Anderson zien dat hij op deze avond de betere was en dat zijn tweede plaats in de competitie zeer terecht was. Anderson kon geen moment het niveau laten zien dat we van hem gewend zijn en zo ging de Engelsman met 10-6 naar de finale. Ook in deze finale was het al snel duidelijk dat Van Gerwen niet van de titel af te houden was. Voordat Smith enigszins in de wedstrijd kwam stond het al 8-1 en was Mighty Mike vooral bezig met een nieuw record bereiken. Twee legs voor het einde leek hij dit nog te gaan halen, hierna zakte zijn gemiddelde toch nog flink door een aantal mindere beurten. Hij pakte niet het hoogste gemiddelde aller tijden, maar wel het hoogste gemiddelde in een Premier League finale ooit (112.37) en sloot af met een 11-4 overwinning.

Deelnemers: 

De finalisten

Voor het toernooi was Michael van Gerwen de duidelijke favoriet, voor zijn toernooiwinst kreeg je 1.73 keer je inzet terug. Waar het vorig jaar in de finale nog erg spannend werd en hij afhankelijk was van meerdere missers van Peter Wright, was er dit jaar in de finale geen twijfel of hij de titel zou pakken. Ook dit jaar was Wright de enige die hem echt weerstand bood, hij won twee keer van de Brabander in de competitie, maar kon ondanks dat de finale niet halen. Voor de nummer twee Michael Smith kreeg je vooraf 51.00 keer je inzet terug voor toernooiwinst, gezien hij vorig jaar niet goed presteerde leek hij eerder degradatiekandidaat dan titelkandidaat. Hij heeft laten zien helemaal terug te zijn en was de enige speler die zijn eerste vier wedstrijden allemaal wist te winnen. Nummer drie Gary Anderson kende een aantal mindere momenten en leek vooral in het begin nog steeds last te hebben van zijn rugblessure. Aan het einde van het toernooi liet hij bij vlagen weer prima spel zien zoals we van de oud-Wereldkampioen gewend zijn en leek hij de grootste kanshebber om Van Gerwen van de titel af te houden. Rob Cross droeg als kersverse Wereldkampioen en nieuwkomer in de Premier League een zware last (hij was vooraf favoriet achter Van Gerwen met een odd van 4.50) waar hij niet mee om kon gaan. Pas in de derde ronde kwam hij op gang en pas na de elfde wedstrijd begon hij weer minder te presteren. 

De middenmoot

Op plaats vijf in de reguliere competitie eindigde debutant Daryl Gurney. Vooraf werd hij laag ingeschat met een odd van 41.00 voor toernooiwinst, onder Van Barneveld, Wright en Suljovic. De jonge Noord-Ier heeft laten zien dat zijn eerste majortitel vorig jaar geen eenmalige prestatie was, hij was één van de meest consistente spelers van dit toernooi. Raymond van Barneveld is de ervaren rot nu Phil Taylor heeft afgezwaaid en werd als grootste concurrentie van de top vier gezien. Toch liet hij het net als vorig jaar in een paar korte fases heel erg afweten, vooral tussen week acht en elf toen hij geen enkel punt wist te behalen. Peter Wright werd vooraf in de top vier verwacht maar wist net als op het WK niet te presteren. Deels kampt hij misschien nog met de nasleep van zijn blessure, deels was hij weer zoekende naar het juiste materiaal. Vooral in de wedstrijden tegen Van Gerwen en Anderson speelde hij top, daartegenover staan vier ruime 7-1 nederlagen tegen Smith (twee keer), Suljovic en Van Barneveld. Tegenover het falen van Wright staat de gedoodverfde degradant Simon Whitlock, die met drie overwinningen begon. Hierna pakte hij nog maar twee overwinningen in dertien wedstrijden, maar door zijn goede begin wist hij de degradatiezone net als Wright net te ontlopen. 

De degradanten

Na de eerste negen wedstrijden vielen twee spelers af op Judgement Night. Gerwyn Price behaalde geen enkele overwinning en was daarmee al vroeg uitgeschakeld én de slechtst presterende speler in de Premier League ooit. Mensur Suljovic werd vooraf als zesde ingeschat maar kon niet aan de verwachtingen voldoen. Hij wisselde goede wedstrijden met gemiddelden boven de 105 af met een aantal heel matige wedstrijden, maar ook in de goede wedstrijden liet hij vaak de kansen op de punten liggen. De organisatie dacht er vorig jaar al aan om hem uit te nodigen, maar de kans dat hij er volgend jaar weer bij is schat ik laag in. 

Toernooivoorspellingen: 

In de voorbeschouwing heb ik twee toernooivoorspellingen gedaan, namelijk:

-Simon Whitlock to be eliminated after week 9 @ 1.80 (Bwin;High)

-Gurney to hit 2 or more 180s in every Premier League match (1st 9 weeks only) @ 4.33 (Small;Coral)

Zoals hierboven beschreven heeft Simon Whitlock door zijn eerste drie wedstrijden Judgement Night overleefd, hoewel dit twee keer gebeurde door falen van zijn tegenstanders, zo gooide Rob Cross een gemiddelde van slechts 87. Deze bet ging dus verloren. De bet op Daryl Gurney kwam wel binnen, hij was degene die tijdens deze Premier League veruit de meeste 180ers gooide, namelijk 67 stuks. Op de toernooivoorspellingen was er dus een kleine winst van 0.33 stakes. Daarnaast werden er 13.35 stakes winst gemaakt tijdens mijn tips in de competitie.

Aankomende toernooien:

Het volgende toernooi is de German Darts Masters, onderdeel van de World Series. Dit vindt plaats op vrijdag 25 mei en wordt uitgezonden op RTL7. Hierna volgt de World Cup of Darts, zeker voor Nederland een leuk toernooi gezien het team Van Gerwen en Van Barneveld vaak hoge ogen gooit. Voor België zal voor het eerst in lange tijd niet oudere broer Ronny Huybrechts, maar het jonge talent Dimitri van den Bergh naast Kim Huybrechts staan. Dit toernooi is van 31 mei tot 3 juni.

Bericht gewijzigd door donnynedved op wo 23 mei 2018, 00:02
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.