Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische winterspelen 2014 in Sochi

Hallo,
Van 7 tot en met 23 februari 2014 worden in het Russische Sochi de 22ste Olympische Winterspelen gehouden.
Plaats hier je wedtips en andere informatie rondom de spelen!
Hieronder alvast wat aanbiedingen van Unibet:
https://www.unibet.com/betting#/group/1000093180/category/0
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
233 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zag Noorwegen staan op 2.9. Leek me mooi om te layen.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
tipsvoorwinst:
chefspijker:
Zo weer een 1-2-3'tje? :D Dan zou Nederland al op 7 medailles staan van de 19 die ze moeten halen. (a)

haha, verwacht 14-16 medailles :d (y)

Ik heb net eens gekeken, en volgens mij komt Nederland aan ongeveer 20 medailles. Ik heb enkel naar het schaatsen gekeken, omdat er voor zover ik weet geen andere kanshebbers op Nederlands eremetaal zijn in de andere sporten. Tot nu toe heeft Nederland dus al 7 medailles. Hieronder heb ik voor de nog resterende afstanden het aantal waarschijnlijke/potentiële medailles gezet.
Heren:
1000m: 1 medaille (Groothuis)
1500m: 1 à 2 medailles (Verweij en misschien ook Kramer)
10000m: 3 medailles (Kramer, Bergsma en de Jong)
Ploegenachtervolging: 1 medaille
Dames:
500m: 0 medailles
1000m: 1 medaille (Wust)
1500m: 3 medailles (Wust, Van Beek en ten Mors)
5000m: 1 medaille (Wust)
Dan kom ik dus uit op 19 à 20 medailles. Ik heb je gevolgd tipsvoorwinst door under 18,5 te spelen, maar ik zie dit niet meer goed komen. Wat zijn jullie bedenkingen hierbij, Chef en Tipsvoorwinst?
0 Vind ik leuk's
chomp:
Ik zag Noorwegen staan op 2.9. Leek me mooi om te layen.

Waarom lay je een bet met maar 2 opties...? Kan je toch net zo goed die andere backen
0 Vind ik leuk's
Er zijn meer dan 2 opties.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
hypnotist86:
tipsvoorwinst:
chefspijker:
Zo weer een 1-2-3'tje? :D Dan zou Nederland al op 7 medailles staan van de 19 die ze moeten halen. (a)

haha, verwacht 14-16 medailles :d (y)

Ik heb net eens gekeken, en volgens mij komt Nederland aan ongeveer 20 medailles. Ik heb enkel naar het schaatsen gekeken, omdat er voor zover ik weet geen andere kanshebbers op Nederlands eremetaal zijn in de andere sporten. Tot nu toe heeft Nederland dus al 7 medailles. Hieronder heb ik voor de nog resterende afstanden het aantal waarschijnlijke/potentiële medailles gezet.
Heren:
1000m: 1 medaille (Groothuis)
1500m: 1 à 2 medailles (Verweij en misschien ook Kramer)
10000m: 3 medailles (Kramer, Bergsma en de Jong)
Dames:
500m: 0 medailles
1000m: 1 medaille (Wust)
1500m: 3 medailles (Wust, Van Beek en ten Mors)
5000m: 1 medaille (Wust)
Dan kom ik dus uit op 19 à 20 medailles. Ik heb je gevolgd tipsvoorwinst door under 18,5 te spelen, maar ik zie dit niet meer goed komen. Wat zijn jullie bedenkingen hierbij, Chef en Tipsvoorwinst?

Bij de heren: De 10 km en ploegenachtervolging zijn normaliter, ook op basis van de slechte 5 km van Seung-Hoon Lee, wel zeker. Stefan Groothuis is zeker een grote medaillekandidaat maar op de 1500 meter zie ik eerlijk gezegd de Nederlanders geen medaille pakken. Mocht het wel lukken, dan maximaal één en dan inderdaad via Koen Verweij. Concurrentie op die afstand is echt enorm en Denis Yuskov, Shani Davis en Brian Hansen zie ik wel als de favorieten voor het podium. En dan heb je ook nog de Polen Zbigniew Brodka en Konrad Niedzwiedzki, Bart Swings nog, de Noren nog... wordt in elk geval een heerlijke kijkafstand. Kortom: 5 medailles zie ik hier gehaald worden.
Bij de dames: Margot Boer maakt op de 500 dames ook nog wel kans op brons na afhaken Jing Yu. Al zie ik haar niet als favoriet daarvoor. Ik geef Olga Fatkulina, Heather Richardson en Jenny Wolf net wat meer kansen, maar kansloos is Boer zeker niet. Oranjeploeg zit toch een beetje in een flow. Op de 1000 meter zie ik Ireen Wüst geen medaille pakken, maar Lotte van Beek of Marrit Leenstra eventueel wel. Bij Wüst zal de opening niet snel genoeg zijn denk ik, Van Beek en Leenstra toch net wat explosiever. Richardson en Brittany Bowe zijn wel de favorieten voor goud en zilver en dan mogen de Nederlandse dames met Fatkulina strijden voor brons. Denk ik zo. Met de 1500 meter, 5000 meter en ploegenachtervolging ben ik het eens. Dus om kort te zijn: die 6 medailles zijn zeker haalbaar.
Dus dat zou in totaal 11 medailles zijn en dan kom je met de 7 van nu uit op precies 18. Dus ergens moet Nederland nog een medaille erbij sprokkelen. Jorien ter Mors via shorttrack dan maar? Ik hoop het, heb toch op die +18,5 ingezet. En misschien dat die ene medaille extra bij de dames schaatsen het al gaat doen. Ik bedenk me nu namelijk ook dat Claudia Pechstein natuurlijk wat tegen viel gisteren. Wellicht Yvonne Nauta of 'oma' Carien Kleibeuker ook het podium op bij de 5000 meter? :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chomp:
Er zijn meer dan 2 opties.

Dacht dat je antwoordde op de vraag wie meer medailles ging halen USA of Noorwegen ( ging er vanuit dat die als heads up bedoeld was vandaar.
Excuus dan
0 Vind ik leuk's
Misschien Nicolien Sauerbrij? Of misschien een verrassing van de snowboarden van de Jong?
0 Vind ik leuk's
Kun je op unibet geen combos maken met het schaatsen?
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:
Schaatsen - Dames 500 meter
Beixing Wang eindigt voor Jenny Wolf @1,45
Margot Boer eindigt voor Hong Zhang @1,65
Gecombineerd goed voor x2,39 (y)
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Voor dag 3 en 4 een schaatssprintcombinatie:
Schaatsen - 500 meter heren
Heren - Michel Mulder eindigt voor Joji Kato @1,45
Heren - Keiichiro Nagashima eindigt voor Pekka Koskela @1,45
Schaatsen - 500 meter dames
Dames - Beixing Wang eindigt top 3 @1,55
Samen x3,26. Zelf 35 eetjes op ingezet.

En deze bet loopt ook nog, Beixing Wang moet morgen nog top 3 eindigen. Beide heren h2h's zijn geslaagd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.