Wedden op de Olympische winterspelen 2014 in Sochi
Hallo,
Van 7 tot en met 23 februari 2014 worden in het Russische Sochi de 22ste Olympische Winterspelen gehouden.
Plaats hier je wedtips en andere informatie rondom de spelen!
Hieronder alvast wat aanbiedingen van Unibet:
https://www.unibet.com/betting#/group/1000093180/category/0
in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Unibet is nog wakker.
Jenny Wolf eindigd voor Jing Yu @1,95. Wordt op dit moment aangeboden. Naar mijn mening heeft Jing Yu zich afgemeld, ze staat in ieder geval niet op de lotingslijst.. Zal wel Void worden, maar toch.. :)
Jenny Wolf eindigd voor Jing Yu @1,95. Wordt op dit moment aangeboden. Naar mijn mening heeft Jing Yu zich afgemeld, ze staat in ieder geval niet op de lotingslijst.. Zal wel Void worden, maar toch.. :)
stefhan89:
Unibet is nog wakker.
Unibet is nog wakker.
Zal idd een void worden denk ik want ze start niet
Yu is geblesseerd ja, doet deze Spelen niet mee. Dus inzetten heeft vrij weinig zin :)
If you like sports, you will love Zweeler
robertoatletico:
Speel hem ook mee Guys
Ga er iemand Biathlon dames spelen ? Chef?? :d
Speel hem ook mee Guys
Ik zou Domracheva top 3 @1,85 spelen.
En Head to Head: Domracheva eindigt voor Berger @2,10.
Wa denk je van Kuzmina vandaag Chef ?
chefspijker:
robertoatletico:
Speel hem ook mee Guys
Speel hem ook mee Guys
Kheb Semerenko voor de fun top 3 ook gezet was odd 5.50, zal moeilijk worden maar ze was foutloos vorige keer dus let's hope.
robertoatletico:
Kan vriezen en kan dooien met haar. Erg inconsistent in haar prestaties. Dus daar blijf ik lekker vanaf :) Bij livebets schaatsen staat trouwens Hong Zhang op x5,00 in 1e omloop tegen Lobysheva. Daar heeft Unibet de quoteringen verwisseld. Zal wel void worden, maar toch op ingezet.
Wat een verschillen liggen er bij het schaatsen tussen live en niet live, Beixing wang finish better than wolf live @ 1.62 en pre-match 1.40
Zo 37.58 Zhang, dat wordt minstens een medaille.